leuk vakantiepark nederland met kinderen

21-02-2014 09:13 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou de titel zegt genoeg denk ik.ik heb al gezocht op internet en kom er niet uit.hebben ullie nog tips voor een leuk vakantie park in Nederland? Liefst kindvriendelijk omdat wij 2 jonge kinderen hebben in de leeftijd van 6 en 9 jaar.heb zoover ook al geraadpleegd maar kom ik ook niet uit.de ebe recensie is dan dat het een geweldig park is, en de volgende dat ze er nooit meer heen gaan. Is natuurlijk ook heel persoonlijl.
Wat wil je, en hoeveel wil je uitgeven?



Centerparcs lijkt mij ideaal met kinderen. Wordt ook veel voor hen georganiseerd. Mooi zwemparadijs, en vaak in een mooie omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op www.30pluskids.nl Veel tips over uitjes en vakanties met kinderen. Zowel in NL als daarbuiten
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 21 februari 2014 @ 09:22:

Wat wil je, en hoeveel wil je uitgeven?



Centerparcs lijkt mij ideaal met kinderen. Wordt ook veel voor hen georganiseerd. Mooi zwemparadijs, en vaak in een mooie omgeving.Wij willen graag met buitenbad, strandbad en animatie.verder weinig eisen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een strandbad?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 4 jaar geleden naar de berenkuil geweest in grolloo.Onze kinderen waren toen nog wat kleiner en hebben het zo leuk gehad.

http://www.berenkuil.nl/
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
wij zijn 1 keer naar de zandstuve geweest en 1 keer naar stoetenslagh.....beide topvakantie gehad
Alle reacties Link kopieren
http://www.roompot.nl/vak ... kantiepark-beekse-bergen/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wij gaan over 2 weken naar Land van Bartje. Hoor daar veel goede verhalen over en ook dat de huisjes erg netjes zijn en goed schoon enzo. Krijgt ook een erg hoge score op zoover. Het zwembad heeft een schuifdak, in de zomer dus als buitenbad en met slecht weer een binnenbad. In de omgeving is ook veel te doen voor kinderen.



Center parcs vind ik de zwembaden altijd geweldig, die grote subtropische baden met wildwaterbaan enzo. Maar ik vind die bungalows met alles op dezelfde vloer niet zo prettig en zijn ook vrij klein vind ik. En ik hoor daar nogal eens van dat het niet zo heel schoon is en veel verouderd. Dat en de prijs van CP houdt ons tegen om daar heen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee jaar geleden met mijn zus en haar gezin (drie kinderen, toen tussen 4 en 9) in familiepark Duinrell geweest. We hebben het allemaal erg leuk gehad. Er is een attractiepark, een zwembad en de zee is ook niet ver. Misschien ook iets voor jou?
Always look on the bright side of life...doodoo doodoodoodoodoo
Alle reacties Link kopieren
Roompot in Arcen. En dan lekker naar Irrland, de megaspeeltuin net over de grens in Duitsland. Kost maar 5 euro p/p en je mag eigen eten en drank meenemen! Er hangen allemaal barbecues waarop je worstjes kunt bakken enzo.

Het is een onwijs leuk speelpark ook voor volwassenen, zo zijn er ook superhoge glijbanen.

Dat Roompot vakantiepark heeft een klein zwembadje, een eigen speeltuin binnen en buiten, een meertje met een strandje... en goedkope huisjes (die ken ik niet) en nieuwere villa-achtige huisjes, die waren fantastisch.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Camping de Heldense Bossen in noord-Limburg, hele leuke omgeving ook. En op het park kun je ook een stacaravan of bungalow huren. Op deze site staan allerlei tips in de omgeving, http://www.liefdevoorlimburg.nl.
Katjeskelder is ook leuk,



Droompark Beekbergen



De weerterbergen



Ergens in Dwingeloo zit ook een leuk park,

Combineren met kabouterland dat is écht leuk



Kalkar?
Alle reacties Link kopieren
Nu houd ik niet heel erg van parken, maar als we gaan, vind ik Landal prettiger dan Centerparcs.

Vooral (houd me ten goede) qua bezoekers, Centerparks heeft een hoger Tokkie-gehalte
Landal Coldenhove is erg leuk met kinderen!

Het park zelf heeft o.a. een mooi zwembad, en vlak buiten het park vind je een leuk buitenzwembad.



Landal vind ik persoonlijk een stuk leuker dan CP, ook meer privacy bij de huisjes en niet zo massaal.
Weet niet hoe je budget is maar wij vermaken ons altijd bijzonder goed op Ameland. Wij zitten altijd in een villa met privé zwembad, sauna, bubbelbad. Strand is op maximaal 10 minuten loop afstand, heerlijk!

Dit dus;



http://www.kleinvaarwater ... illa/villa-met-zwembad-8p
Ik vind Landal juist veel minder. De parken waar ik ben geweest waren nogal simpel qua huisjes, geen leuk centrum waar je wat kunt eten / drinken en het lokale zwembad hier is veel mooier dan die op het park.



Maar wij kiezen altijd voor VIP huisjes bij centerparcs, opgeknapte huisje, luxe badkamer, prive sauna en elke ochtend verse broodjes aan het huisje bezorgd.

En wij zijn niet afhankelijk van de schoolvakanties, dat zal ook wel schelen in de drukte op het park :-)
Alle reacties Link kopieren
Landal als je meer voor je rust gaat. Centerparks als je meer animatie voor de kinderen wilt.
quote:slwhisper schreef op 21 februari 2014 @ 13:16:

Landal Coldenhove is erg leuk met kinderen!

Het park zelf heeft o.a. een mooi zwembad, en vlak buiten het park vind je een leuk buitenzwembad.



Landal vind ik persoonlijk een stuk leuker dan CP, ook meer privacy bij de huisjes en niet zo massaal.Idd Coldenhove is leuk! ik skeeler er elke zomer naar toe zo´n 20 minuutjes, en dan haal ik daar een lekker ijsje en sjees ik weer terug naar het dorp!
Alle reacties Link kopieren
quote:didia schreef op 21 februari 2014 @ 09:13:

Nou de titel zegt genoeg denk ik.ik heb al gezocht op internet en kom er niet uit.hebben ullie nog tips voor een leuk vakantie park in Nederland? Liefst kindvriendelijk omdat wij 2 jonge kinderen hebben in de leeftijd van 6 en 9 jaar.heb zoover ook al geraadpleegd maar kom ik ook niet uit.de ebe recensie is dan dat het een geweldig park is, en de volgende dat ze er nooit meer heen gaan. Is natuurlijk ook heel persoonlijl.



Vroeger gingen wij altijd naar Ter Spegelt in Eersel. Die hadden iedere dag wel iets te doen, braderie, disco, banaanrijden, binnen strandbad, zwembad buiten strandbad. Tijd van me leven daar gehad



http://www.zoover.nl/nede ... iepark-terspegelt/camping
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal. Ik ga eens kijken.onze hond moet ook nog mee, dat is op sommige parken nog best lastig
Alle reacties Link kopieren
quote:cecilia74 schreef op 21 februari 2014 @ 10:58:

Roompot in Arcen. En dan lekker naar Irrland, de megaspeeltuin net over de grens in Duitsland. Kost maar 5 euro p/p en je mag eigen eten en drank meenemen! Er hangen allemaal barbecues waarop je worstjes kunt bakken enzo.

Het is een onwijs leuk speelpark ook voor volwassenen, zo zijn er ook superhoge glijbanen.

Dat Roompot vakantiepark heeft een klein zwembadje, een eigen speeltuin binnen en buiten, een meertje met een strandje... en goedkope huisjes (die ken ik niet) en nieuwere villa-achtige huisjes, die waren fantastisch.we hebben arcen geboekt.iedereen heel erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Coldenhove is inderdaad super! Ik heb er de herfstvakantie in een safaritent gezeten, aanrader! Deze zomer gaan we weer naar een Landal-park, nu naar Hoog Vaals. Iemand daar al eens geweest?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
@ a_nick_is_crini, ja ik ben daar voor 2 jaar geleden ook in de zomer geweest. Wij vonden het park heel leuk, de omgeving supermooi en het huisje vonden we meer dan prima (we zaten aan de rand en hadden een super uitzicht).

De mensen die daar op het park rondliepen vonden wij wat minder. Dat wil zeggen de hoeveelheid daarvan. Maar dat lag dan wrs aan ons, dat wij daar een beetje moeite mee hadden.
Alle reacties Link kopieren
Hey bedankt voor je reactie, klinkt goed zeg. En drukte kan je ontvluchten toch? wij zitten ook aan de rand wrschnlk (vroeg geboekt en je kon een voorkeursplek opgeven)
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven