luxe/boutique hotel Nijmegen

27-10-2016 08:10 5 berichten
Binnenkort heb ik een feestje in Nijmegen. En omdat ik er maar eens echt een feestje van wil maken zoek ik een lekker luxe overnachting in een fijn hotel. Denk: luxe badkamer, champagneontbijt, dat soort werk.



Met google vond ik hotel Blue. Iemand daar wel eens geslapen? Nog andere fijne suggesties?
Hotel manna moet heel mooi zijn
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn in het voorjaar in hotel blue geweest. De kamers en het hotel zelf zijn heel mooi! Elektrische gordijnen, interactieve tv met gratis films, licht onder het bed gaat aan als je uit bed stapt. De douche- en toiletruimte zijn echt op de kamer, Google maar eens naar plaatjes. Dat vonden wij minder. Ook bieden ze geen ontbijt aan, alleen to-go. Wij zijn ergens gaan ontbijten. Ik vind dit wel het mooiste hotel in Nijmegen, maar smaak is persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Van der Valk (Lent) is helemaal nieuw en best chique!

En wat ik vooral heel gezellig en sfeervol vind is Credible (absoluut niet chique, maar wel een bijzonder hotel, doet aan Berlijn denken).
Van der Valk en chique? Lent is voor mij te ver uit de richting, dan moet ik weer een taxi bestellen om op het feest te komen.



Zag dat Manna en Blue bij elkaar horen. Heb nu via booking.com een suite bij Manna geboekt. Kijken of ik nog iets beters tegenkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven