Macedonie

19-07-2010 16:01 2201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.

Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?

Al jullie wijsheid is welkom
Alle reacties Link kopieren
Hallo albanian, ik ben het helemaal met je eens! In Skopje was ik nog niet, althans niet in het centrum, met de auto vonden we het toch te avontuurlijk. We hadden al een lange reis achter de rug en wilden alleen nog naar plaats van bestemming: Ohrid.
Alle reacties Link kopieren
Net terug uit het bloedje hete Macedonie.

Gezellige week met de familie gehad.

Lekker Ajvar gegeten. Ben ik dol op.



En over 3 dagen vlieg ik met onze outsider naar Mongolie.

Als je mijn blog wil volgen dan moet je naar mijn voornaan en achternaam aan elkaar geschreven, gevolgd door .wordpress.com/

Laat je weten als je het niet kan vinden?



Hoe is het bij jullie?

Volg je het voetballen?

Nederland eruit. Jammer.

Ik hoop nu dat Duitsland wint.



Hoe is het met je nek?
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieverd, ik wens jullie heel veel plezier! Ik ga kijken op je link,

zometeen.

Duitsland heeft dus gewonnen, maar het boeit me niet zo..

Nek is helaas weer niet zo goed, heb een afspraak volgende week bij een neurochirurg.



We gaan wrschl. last minute naar Ohrid...begin augustus



het wordt dan wel heel stil hier..hallonnetje hoe is het bij jouw??
Alle reacties Link kopieren
viev, ik vind je niet... heb je gezocht of heb je een andere achternaam?
Alle reacties Link kopieren
Gezien alle expertise hier denk ik dat ik hier op t juiste adres ben haha! Veel berichten zijn al verouderd dus vandaar dat ik het er even opnieuw in gooi! Ik ben me aan t orienteren voor een 8-daagse vakantie in Macedonie (Ohrid e.o.).



Nu zijn er diverse hotels te vinden; maar welke is nu serieus goed? En wat zijn nou echt aanraders hier om te doen? We willen wel lekker relaxen, maar zeker ook wat gaan doen. Zo heb ik gelezen dat Ohrid zelf natuurlijk een bezienswaardigheid an sich is, maar ik zou graag tips willen qua restaurantjes, uitgaansgelegenheden (we gaan niet echt vol op stap, maar willen zeker wel lekker wat gaan drinken et cetera), doe-dingen en dat soort dingen allemaal!



Ben benieuwd :-)

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de late reactie, op jetair.be vind je interessante last minutes, Kijk op macedonia-timeless, daar vind je alles. Aan te bevelen is het restaurant Belvedere aan de boulevard en het boulevardbarretje Gigolo. Daar ligt bijna altijd een blauw bootje met een parasol van Toso, hij geeft je graag tips

Wij waren 2 weken geleden met Jetair in Ohrid en hebben weer heerlijk genoten!
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Even snel een berichtje.

Zit niet veel op het forum tijdens mijn reis

Geweldig mooi hier!!!!!!!!! Ik geniet.

En ik heb het geweldig gehad met onze andere outsider.



Ik heb nog niks op de site geschreven. Geen tijd voor. Komt wel als ik thuis ben.

Maar de site is wel al in de lucht. Staat wat van Samoa op.

Ik geef je wel een link als ik weer thuis ben. En dan kan ik het weer verwijderen.

Maar het werkt gewoon op mijn voornaan achternaam.wordpress.com xxx
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je even schrijft, fijn dat het goed met je gaat!

Ben je nu alleen op reis? Onze andere outsider is ook een heel gezellige meid en open-minded.

Ik probeer je link nog eens. Geniet nog van je vrije tijd!
Alle reacties Link kopieren
Morgen vliegen we naar huis, dan zit het er op.

En dan ga ik hopelijk de website met verhalen vullen



Hoe is het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Heb je link gevonden hoor, dus ik hou 'm in de gaten voor alle verhalen die nu komen! Met wie ben je nu op weg naar huis? Met je man misschien?

Hier is alles rustig, niet veel nieuws. We waren een paar dagen met zijn twee in Berlijn. Fijne stad.

Doe nog maar lekker nagenieten van je reis!





Hallon hoe gaat het met jou? Geniet je van het huwelijksleven...
Alle reacties Link kopieren
Oooooo, wat ben ik hier lang niet geweest.

Sorry..........

Zo druk gehad.

Terug van onze reis, en gelijk door naar Macedonie gegaan, en toen naar Nederland, en toen nog een keer naar Nederland en deze maand weer naar Nederland.

En solliciteren.

Heb inmiddels een baan gevonden!

Helaas zijn de bezoekjes aan Nederland niet voor de lol. Een vriendin van mij ligt op sterven....



Heidel,hoe is het bij jullie?



En Hallon, hoe staat het met de trouw plannen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, je bent hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet geweest.

Ik heb je echt gemist!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, vertel...

en hoe was het in Macedonie, al koud of net zilk druilerig weer als hier.



Ik was ook in Nederland begin vorige maand, helaas ook niet voor de lol. Mijn zus (55)

is heel onverwacht gestorven ...

Ben er nog steeds heel verdrietig van,

helemaal geen zin in het kerstgedruis,

ben ook blij dat ik met kerst werken moet.

Verder heeft de orthopeed beslist dat ik in

REHAB moet voor mijn nek,

een "Kur" zoals het hier zo mooi heet,

heb stapels papieren ingevuld en in laten vullen

en nu wachten op een antwoord.



Ik wens je veel sterkte viev,

helaas heeft het leven ook minder leuke kanten.



Hallon mis ik ook hier.....
Alle reacties Link kopieren
Wat een naar nieuws zeg. Veel sterkte met je verlies, heidelberg

En jij ook veel sterkte gewenst, viev



Ik kan me voorstellen dat jullie nu niet zitten te wachten op kerst.

Hopelijk biedt het een beetje afleiding om te gaan werken.



We zijn nog niet getrouwd hoor, we hebben nog geen eens een datum. De hele organisatie gaat op onze typische chaotische manier, tot grote irritatie van sommige familieleden. Die hebben al vakantie geboekt...en wilde vorig jaar al weten wat de datum zou worden zodat ze konden beginnen met de planning. Mijn mama zou veel liefde de organisatie overnemen, maar dat gaat niet gebeuren. Het heeft zo zn voordelen om in het buitenland te wonen.



Wel gaan we komende vakantie wat locaties bekijken. Dus dat loopt allemaal wel los! Nu nog bedenken wat voor eten we willen hebben op de bruiloft en de huwelijksreis is al half gepland in mijn hoofd want dat is dan ook het belangrijkste! We willen proberen om twee maanden op reis te gaan, en dan naar het land waar we elkaar hebben leren kennen. En dat andere leuk land in de buurt, want goede vrienden zijn daar naar toe verhuisd.



Viva, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! Betere baan? En hoe gaat het met dat andere project?
Alle reacties Link kopieren
O Heidel, nee............. wat verschrikkelijk.............. een hele dikke knuffel van mij. O wat erg........



Hier gisteren mijn vriendin begraven. Geen woorden, alleen tranen.



Hallon, wat een gedoe. Andere mensen willen zich er altijd mee bemoeien!

Niks van aan trekken. Het is jullie dag.

En ik weet waar jullie huwelijksreis heen gaat! O mooi!!!!!



Heidel, sterkte, heel veel sterkte, en voor jullie beiden toch fijne dagen. xxx
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve viev, ik wens je ook veel sterkte. Het is een groot verlies,

wat vreselijk veel pijn doet, maar dat hoef ik je niet te vertellen...........

Onbegrijpelijk. Oneerlijk verdriet.



Lieve Hallon, doe lekker waar jullie zelf zin in hebben. Ik ben het met viev eens,

het is jullie dag. En luister vooral niet naar: "Zou je die niet uitnodigen en vergeet die niet

uit te nodigen..."
Alle reacties Link kopieren
***
anoniem_110123 wijzigde dit bericht op 01-01-2015 18:43
Reden: ***
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijne feestdagen lieverds, misschien "zien" we elkaar dit jaar nog....
Alle reacties Link kopieren
Ook fijne feestdagen voor jullie.

Ik heb al fijne dagen met de familie gehad, en we zijn ook veel samen met de vriendengroep en vinden veel steun bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
De beste wensen voor het komende jaar.



Veel plezier met je nieuwe baan, viev!



Veel plezier bij het voorbereiden van je huwelijk, hallon.



Hoop dat we elkaar trouw blijven in 2015.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!



Nieuwe baan gaat goed. Leuk bedrijf. Inhoudelijk niet heel uitdagende de functie. Maar mischien vind ik dat ook wel even fijn. Geen druk.



Hoe gaat het nu met je, Heidel?



xxx
Alle reacties Link kopieren
Hallo vievje! Fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe stek, kun je even tot rust komen

en wellicht rol je over een paar maanden in een spannendere baan. Als je maar gezellige kollega's hebt,

zodat je met plezier naar je werk gaat. En je hebt meer tijd voor je man, hij heeft je toch wel lang moeten missen.



Met mij gaat het wel, de ene dag is de andere niet, maar ik ben verder wel tevreden.

Ik kijk uit naar het voorjaar.... hier lag er een beetje sneeuw, maar nu regent het alleen maar pijpestelen.

Moet nog het een en ander in het huishouden doen en dan duik ik in een boek, lekker lui op de bank...



xxx
Alle reacties Link kopieren
De winter is voor lekker lui op de bank. In de zomer, met een zonnetje erbij ziet het leven er al een stuk beter uit.

Maar ik stuur je nog een keer een dikke knuffel!



Werk gaat lekker. Al iets drukker. ZO gaat de tijd ook wat sneller.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de dikke knuffel . Doet echt goed!

Ben al wat optimistischer, heb zelfs gesolliciteerd en heb begin februari een gesprek.

Moet echt werk in een wat andere richting vinden, want het werk wat ik nu heb is niet meer iets

waar ik blij van word. Steeds veel ziek personeel. En heel veel ontevreden kollega's.

Misschien moet ik het schip verlaten voordat het zinkt..

Maar eerst in "rehab", 3 weken in Bad Pyrmont. Hoop formulieren invullen.

18 maart moet ik er zijn.



Heel prettig weekend wens ik je viev, met tijd voor je man en voor jezelf.



Enne dikke knuffel ook voor jou, lieverd
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer een dikke knuffel, ik blijf ze geven



Wat goed dat je een sollicitatie gesprek hebt!!!!!

Welke richting, als ik vragen mag?



Je man ook nog steeds tevreden in zijn baan?

En rust van schoonmoeder nu na de verhuizing?



Hier geen nieuws. Zit weer helemaal in het werk ritme. Ik vind het werk leuk, maar hoop hier wel snel promotie te kunnen maken.

Ben toch wel gewend aan een management positie En nu dus weer gewoon een executive.
Alle reacties Link kopieren
Hallo vievje,

wilde steeds een berichtje plaatsen, kwam er niet van.

Sollicitatiegesprek was heel goed, het is in een wat luxer bejaardentehuis, met een verpleegafdeling

en een unit voor demente ouderen. Een pas gebouwd object, word in april opgeleverd.

Manlief heeft het heel erg druk op zijn werk, heel vaak kollega;s die ziek zijn..

hij zegt wel dat hij het naar zijn zin heeft.. Van mijn schoonmoeder heb ik nog steeds rust, heerlijk!



Al promotie gemaakt, inmiddels ;)



Was vaak met dochter bij de dokter

vanwege maagpijn, een soort koliekpijn. Ze was zelfs in de spoedopname De artsen wisten het ook niet precies. Stress? In ieder geval was alles

goed, ook het maagonderzoek.

Wat minder leuk is, het huis waar we net

in wonen wordt verkocht en nu proberen we er juridisch toch nog wat

uit te halen. Nu wonen we zo lekker, worden we eruit gejaagd. Dan willen

we graag een "oprotbonus" .



Hoe is het met jou hallon? Al getrouwd en op huwelijksreis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven