MALI

29-05-2007 11:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn er mali kenners hier?

kom je melden! :D
Alle reacties Link kopieren
http://mali.startpagina.nl/
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
ja, DUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ik zoek dus mensen die er iets mee hebben/geweest zijn, etc.



heb er familie.
Alle reacties Link kopieren
nee, geen paters in de familie :D



malinezen, dus.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg.



Op het prikbord van de Mali pagina zitten mensen te posten die er wat mee hebben en geweest zijn en vaker gaan.

Iets verder kijken dat je neus lang is.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
 Ja... Mensen die iets over Canada willen weten moeten gewoon eens bij Canada, Startpagina gaan kijken. Over taalvakanties in Spanje moet je op Spanje Startpagina wezen.Voor reisgenoten is er wel een reisgenoten site. Kenia en Tanzania??? Startpagina!!! Brugge? Startpagina Belgie en er is ook een start pagina voor emigreren. Met Forums voor ieder land.Vietvan, Laos, Cambodja, Thailand, Curacao, Noorwegen en Zweden.. er zijn allemaal STartpagina's voor. Noord India en Nepal, Griekse eilanden ook. En anders een Lonely Planet of een reisburea.



voortaan allemaal Iets verder kijken dan je neus lang is mensen..



PS, is er eigenlijk iemand in Mali geweest?
Ik ben in Mali geweest, inmiddels wel weer meer dan 10 jaar geleden. Ik ben toen met een truck van Londen naar Kaapstad gereden en dus ook door Maili gegaan. Wat ik me zo nog akn herinneren is een tocht door Dogon land en de 'zandkastelen'. Oh ja en het feit, dat we (relatief) dicht in de buurt van Timboektoe waren en er niet zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
ik zit al langer als 2 jaar op het mali prikbord, en ook lonely planet, dus dat ken ik allemaal wel.

daarom ook mijn oproep.



ik ben ook jaren geleden in Mali geweest. iets van 6 weken rondgereisd.

fantastisch land. wel erg heet, stoffig en moeilijk reisbaar (lange afstanden), maar oh zo de moeite waard. rijke cultuur, rijke historie, je kijkt je ogen uit. de gebouwen (inderdaad grote zandkastelen), de mensen - verschillende stammen, zien er allemaal anders uit (b.v. Tuareg etc.), prachtige vrouwen met enorme gouden oorbellen in en mooi versierd.

The mensen zijn ontzettend aardig en gastvrij en de muziek die je overal hoort is fantastisch.



Bamako, Segou (ook een interessant boek met die naam), Mopti, Dogon, Djenne - die stad vooral op maandag marktdag bezoeken, ze komen van heinde en ver om te verhandelen. Ontzettend leuk om rond te struinen.



het is ook nog heel "puur" afrika. weinig westers (vergeleken met andere landen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven