Met Aeroflot naar Bangkok vliegen, ja of nee?

30-04-2016 19:59 126 berichten
Het is de goedkoopste maatschappij die ik kon vinden, maar is het ook veilig? En hoe zit het met het onboard entertainment systeem? Ik lees ook verhalen dat bij veel mensen de bagage niet aankwam in Bangkok ivm te weinig personeel in Moskou. Ik verwacht geen luxe, maar zou toch wel fijn zijn als ik enigszins zorgeloos aan mijn vakantie kan beginnen.
Het zal inmiddels beter zijn. Maar toch zou ik nog liever naar Bangkok lopen dan met aeroflot te vliegen. Ik zou iets meer geld neerleggen voor een maatschappij waar ik me wel prettig bij voel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 30 april 2016 @ 20:01:

Het zal inmiddels beter zijn. Maar toch zou ik nog liever naar Bangkok lopen dan met aeroflot te vliegen. Ik zou iets meer geld neerleggen voor een maatschappij waar ik me wel prettig bij voel.



Dit.

Kom op zeg, spaar nog even door en ga met een normale maatschappij.
Tja, ik zou het niet doen. Dan maar wat meer sparen voor een fatsoenlijke maatschappij.
Alle reacties Link kopieren
Nooit van mijn leven, Aeroflot staat bekend om het hele slechte onderhoud van de vliegtuigen.

Ik bezuinig nooit of te nimmer op mijn eigen veiligheid.
Alle reacties Link kopieren
Als je wel eens met Air Koryo hebt gevlogen kan je het best doen (dan valt het best mee, spreek uit ervaring).



Maar anders zou ik er een klein beetje meer geld eraan uitgeven.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Een bekende van mij gaat in het hoogseizoen naar Bangkok met KLM en is in totaal maar €50,-- duurder uit dan met vele andere goedkopere maatschappijen. KLM vliegt rechtstreeks, dus geen urenlang gehang op een airport midden in de nacht om €100,-- uit te sparen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus is een keer met aeroflot naar Moskou gevlogen en toen kwam een deel van het plafond tijdens de vlucht naar beneden.



Maar goed, ze leeft nog maar ik denk niet dat ze lekker heeft gezeten.



Geen idee hoe het nu is.
Iemand ook daadwerkelijk ervaring met Aeroflot bij zo'n lange afstand?
Alle reacties Link kopieren
Jep ik, en nogmaals ik kan je het alleen aanraden als je Air Koryo ook al wel eens gehad hebt. Anders zou ik je aanraden om je aanmelden op ticketspy. Ik weet niet welke dagen je wilt reizen, maar ik zie regelmatig tickets van Emirates of KLM voorbijkomen voor tussen de 350 en 500 euro. Maar welke datum wil je reizen, dan kan ik even voor je meezoeken.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
quote:hvm schreef op 30 april 2016 @ 20:11:

Mijn zus is een keer met aeroflot naar Moskou gevlogen en toen kwam een deel van het plafond tijdens de vlucht naar beneden.



Maar goed, ze leeft nog maar ik denk niet dat ze lekker heeft gezeten.



Geen idee hoe het nu is.

Horror!

Ik heb een keer met Air India gehad dat alle zuurstofmaskers naar beneden kwamen tijdens het opstijgen.... daarmee vlieg ik dus ook nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner ... Hij vliegt heel veel en met allerlei maatschappijen kort en lang budget en niet budget maar Aeroflot noem hij air molotov .. Vreselijk !
Als je dat zou willen doen? Ik heb zelf internet al afgespeurd, maar wie weet heb ik iets over het hoofd gezien. Ik vlieg op 31 juli, 1 of 2 augustus zou ook kunnen. En ik wil de reistijd niet te lang maken, dwz <20 uur.
Alle reacties Link kopieren
Heb kennissen die jaarlijks met Aeroflot vliegen. Zij kiezen altijd voor Aeroflot omdat het goedkoper is dan KLM naar Rusland en ze aan boord Russisch kunnen spreken.

Als je naar Bangkok gaat, kan je beter een andere maatschappij kiezen, het onderhoud van Aeroflot vliegtuigen is niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 20:15:

Als je dat zou willen doen? Ik heb zelf internet al afgespeurd, maar wie weet heb ik iets over het hoofd gezien. Ik vlieg op 31 juli, 1 of 2 augustus zou ook kunnen. En ik wil de reistijd niet te lang maken, dwz <20 uur.Ik ga op zoek. Wanneer wil je ongeveer terug?
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Aeroflot heeft splinternieuwe vliegtuigen en zitten in het Skyteam, samen met o.a KLM en je hebt meer beenruimte.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring dateert van toen ik 16 was en ik ben nu 45...

We gingen met een groep van school en je kon de stoelen zo voorover klappen dat 4 stoelen een soort platform vormden. En daar zaten/hingen we dan met 6 man op...

Kun je je toch nu niks meer bij voorstellen...



Verder geen nuttige bijdrage op je vraag TO. Sorry!
quote:Marover2801 schreef op 30 april 2016 @ 20:17:

[...]





Ik ga op zoek. Wanneer wil je ongeveer terug?Ik vlieg niet terug naar Amsterdam, dus je hoeft alleen voor de heenreis te kijken!
quote:swaentje71 schreef op 30 april 2016 @ 20:18:

Mijn ervaring dateert van toen ik 16 was en ik ben nu 45...

We gingen met een groep van school en je kon de stoelen zo voorover klappen dat 4 stoelen een soort platform vormden. En daar zaten/hingen we dan met 6 man op...

Kun je je toch nu niks meer bij voorstellen...



Verder geen nuttige bijdrage op je vraag TO. Sorry!Ik heb zelf ook weleens met Aeroflot gevlogen, in Rusland en op een binnenlandse vlucht. Dat was niet echt een pretje, maar is inmiddels ook alweer 20 jaar geleden. Ik las dat er veel verbeterd is, maar ik twijfel wel hoor. Vooral de overstap in Moskou lijkt me niet zo prettig met russen die geen engels spreken en je kan niets kopen want ze accepteren geen euro's. Maar aangezien het alleen om mijn heenvlucht gaat neem ik het toch in overweging. Ik lees alleen nergens iets over het entertainmentsysteem on board? Best belangrijk op zo'n lange vlucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 20:19:

[...]





Ik vlieg niet terug naar Amsterdam, dus je hoeft alleen voor de heenreis te kijken!Wat is de prijs waarvoor je aeroflot had gevonden?
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 30 april 2016 @ 20:18:

Aeroflot heeft splinternieuwe vliegtuigen en zitten in het Skyteam, samen met o.a KLM en je hebt meer beenruimte.Een paar. Mijn partner vliegt regelmatig met ze maar meestal bagger. Ife is prut. Service prut Kosten laag (en bedrijf wil zo goedkoop mogelijk bij vluchten onder de 12 uur )
Alle reacties Link kopieren
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 20:22:

[...]





Ik heb zelf ook weleens met Aeroflot gevlogen, in Rusland en op een binnenlandse vlucht. Dat was niet echt een pretje, maar is inmiddels ook alweer 20 jaar geleden. Ik las dat er veel verbeterd is, maar ik twijfel wel hoor. Vooral de overstap in Moskou lijkt me niet zo prettig met russen die geen engels spreken en je kan niets kopen want ze accepteren geen euro's. Je kunt toch met een creditcard betalen?
.
Enkele reis voor 500 euro en normale reistijd (15 uur)
quote:impala schreef op 30 april 2016 @ 20:24:

[...]



Je kunt toch met een creditcard betalen?Ik geloof dat je als buitenlander dan toch nog wordt afgezet. Op zich niet erg als ik dat van tevoren weet, dan neem ik gewoon mijn eigen eten mee.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar met Aeroflot gevlogen en we waren heel tevreden! Was een mooi toestel met eigen scherm en films aan boord. Goede service. Voldoende beenruimte ook. Echt geen klagen, zou je je zeker aanraden hoor! Niks mis mee, ze zijn de laatste jaren er enorm op vooruit gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven