Mini vakantie in nl met baby 3mnd

23-03-2017 14:08 16 berichten
Zes weken geleden zijn wij de trotse ouders van onze dochter geworden. Om mijn verlof af te ronden willen we straks een lang weekend met zn drie weg. Maar waarheen? We zijn niet echt fan van de massaparken (landall, center parcs etc), het moet betaalbaar zijn maar ook voldoen aan alle gemakken voor een kleine.



We wonen zelf in Arnhem en komen uit Twente dus het liefst buiten Gelderland en Twente een leuk plekje. Heeft er iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Wat verwacht je eigenlijk van zo'n mini vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Waddeneilanden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar juli een weekend Zeeland gedaan met een 5 maand oude baby'tje. We hadden een luxere b&b die net twee weken was geopend en hadden zelf een campingbedje mee.

Was echt fantastisch mede door het goede weer. Iets van €99 voor een nacht incl ontbijt van lokale producten. Ik denk nog vaak terug aan dat heerlijke weekendje
quote:ghostly41 schreef op 23 maart 2017 @ 14:13:

Wat verwacht je eigenlijk van zo'n mini vakantie?Goede vraag, lekker wandelen, terasje pakken, misschien een vuurkorf/bbq bij het huisje of b&b, wellicht nog iets in de buurt doen/bekijken zoals een stadswandeling, boottocht, kindvriendelijk festivalletje, streekmarkt bezoeken naar een kaasboerderij of wat dan ook.
quote:Kippenmama schreef op 23 maart 2017 @ 14:26:

Ik heb vorig jaar juli een weekend Zeeland gedaan met een 5 maand oude baby'tje. We hadden een luxere b&b die net twee weken was geopend en hadden zelf een campingbedje mee.

Was echt fantastisch mede door het goede weer. Iets van €99 voor een nacht incl ontbijt van lokale producten. Ik denk nog vaak terug aan dat heerlijke weekendje Zoiets klinkt goed, heb je een site van de b&b?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marloes85 schreef op 23 maart 2017 @ 14:30:

[...]





Goede vraag, lekker wandelen, terrasje pakken, misschien een vuurkorf/bbq bij het huisje of b&b, wellicht nog iets in de buurt doen/bekijken zoals een stadswandeling, boottocht, kindvriendelijk festivalletje, streekmarkt bezoeken naar een kaasboerderij of wat dan ook.Je hebt een baby van 3 maanden hè... ik hoop voor je dat die dus goed slaapt in de kinderwagen.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk een stad of omgeving die je graag nog eens wil zien en bekijk dan Air BNB eens.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
quote:ghostly41 schreef op 23 maart 2017 @ 14:34:

[...]



Je hebt een baby van 3 maanden hè... ik hoop voor je dat die dus goed slaapt in de kinderwagen.Nu slaapt ze alleen maar goed in de draagdoek of kinderwagen... maar ik weet natuurlijk niet hoe dat straks gaat. Als we alleen een wandeling kunnen maken en avonds samen kunnen bbq'en is het ook oke.
quote:Aureel schreef op 23 maart 2017 @ 14:13:

Waddeneilanden!Zeker leuk maar net teveel gereis voor een lang weekend met een kleine van 3mnd vind ik. Wellicht een volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marloes85 schreef op 23 maart 2017 @ 14:31:

[...]





Zoiets klinkt goed, heb je een site van de b&b?https://www.bedandbreakfa ... koudekerke/uitwijk/66368/





Onthoud alleen, Zeeland is alleen leuk met mooi weer. Anders wil je er niet dood gevonden worden :-$:censored:
Alle reacties Link kopieren
quote:Kippenmama schreef op 24 maart 2017 @ 16:59:

[...]





https://www.bedandbreakfa ... koudekerke/uitwijk/66368/





Onthoud alleen, Zeeland is alleen leuk met mooi weer. Anders wil je er niet dood gevonden worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Kippenmama schreef op 24 maart 2017 @ 16:59:

[...]





https://www.bedandbreakfa ... koudekerke/uitwijk/66368/





Onthoud alleen, Zeeland is alleen leuk met mooi weer. Anders wil je er niet dood gevonden worden :-$:censored:Want de Veluwe of een Waddeneiland zijn dan wel veel leuker?
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostly41 schreef op 23 maart 2017 @ 14:34:

[...]



Je hebt een baby van 3 maanden hè... ik hoop voor je dat die dus goed slaapt in de kinderwagen.Stuk makkelijker dan met weglopende dreumesen/peutertjes
Ik snap het nooit zo dat mensen ineens allerlei luxe nodig hebben als ze een baby hebben. Toen onze jongste nog geen drie weken was stonden we op een camping.

Okay, dat was wel hartje zomer, dus van nachtelijke kou geen last. Maar je kunt toch (met de juiste instelling) overal heel relaxed heen?! Zo'n uk heeft nog maar zo weinig nodig; Kinderwagenbak als bedje, luiers, doekjes, kleertjes en je bent compleet.

Ik snap dat weer wel dat je niet al te lang wilr rijden, al mag een baby van 12 wkn echt wel anderhalf uur in een maxi-cosi.
Alle reacties Link kopieren
Zeeland is ook best leuk als het droog is en het is niet zo heel warm hoor



Maar ik zou zeggen de Waddeneilanden zijn ook heel leuk. Of kijk eens op de website van www.aanzee.nl staan ook veel leuke huisjes op. En niet alleen aan zee hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven