Mistery Centerparcs

29-04-2014 20:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met mistery centerparcs?

Ik wil dit doen met kind van 2 en partner, we hebben zelf een camping bedje.kind kan gewoon op ons slaapkamer.

moet ik dan een 2 persoons of 4 persoonshuisje kiezen?



Is het sowieso goedkoper dan gewoon boeken?



Ben benieuwd of het positief of negatief is ervaren?
Hier iemand die bij cp heeft gewerkt.



Neem iig geen 2 persoons want daar past echt geen bedje in. Die zijn echt zooo klein.



En je krijgt de bungalows die t minste geboekt worden in de periode dat jij gaat, dit kan tegenvallen en het park kan en wil dan echt niks voor je doen.
Ik heb nu al een aantal maal een mysterypark van CP geboekt.

Nu komen we wel vaker bij cp, dus ik weet een beetje wat ik kan verwachten qua huisjes.

Wij hebben tot nog toe geluk gehad met de parken waar we terecht kwamen, we hebben zelf duidelijke voorkeuren wat dat betreft.

Ik raad je sterk aan een vier persoonshuisje te boeken, de tweepersoons zijn echt heel klein en hebben vaak niet echt een aparte slaapkamer. De vip huisjes zijn wel groter.

Verwacht sowieso niet teveel van de kwaliteit van de huisjes, de goedkoopste cottages zijn veelal verouderd qua inrichting en soms behoorlijk aan een opknapbeurt toe.

De duurdere huisjes hebben inmiddels wel bijna allemaal een opknapbeurt gehad, dus die zijn een stuk beter qua comfort en inrichting.



En ja, een mysteryboeking is echt een stuk goedkoper dan gewoon boeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer bij landal gezeten voor 300 euro weekend, luxe twee persoons nieuw huisje met bubbelbad sauna zonnebank.

in de slaapkamer paste het camping bedje echt super.

twijvel tussen zoiets of mistery cp
Als het je vooral om de huisjes gaat en niet om de faciliteiten op het park, raad ik je aan om voor landal te gaan. De kwaliteit van hun huisjes is echt heeeelll veel beter dan die van cp.
Alle reacties Link kopieren
Nou daar twijvel ik over, toen ging het mij om het huisje omdat kind paar maanden oud was. Nu ook wel om het park aangezienhij al 2 jr is
Alle reacties Link kopieren
hier een zeer tevreden mystery boeker. Al 5x inmiddels. Wij gaan altijd voor 4 persoons huisje (inmiddels 2kids) Tot nu toe telkens (in zomervakantie) goede huisjes gehad, van nette basic huisjes tot al een paar keer een viphuisje en soms ook een 6 persoonshuisje. Voor ons is van belang dat de kinderen kunnen zwemmen en dat we midden in de natuur zitten, dus dan maakt het niet zo uit welk center parcs park. Eigenlijk alle parken zijn prima voor kinderen. Aangezien wij in de zomervakantie gaan, scheelt het erg veel in de kosten. Wij hebben denk ik max 450 betaald voor een week, terwijl de huisjes op de site toen voor 1000 euro per week weggingen. Zelfs het viphuisje hadden we toen voor een koopje. Wil je perse een viphuisje dan zou ik gewoon boeken, maar wij hebben aan een basic huisje ook genoeg. Wel zou ik bijv. campingbedje meenemen, de bedjes voor kinderen vind ik zelf niet zo fris, maar dat is vooral eigen idee denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ga het zeker een keer proberen. Onze kinderen zijn dol op de zwembaden daar, en zo'n weekend kost amper meer dan losse zwemkaartjes voor het hele gezin!

Bedankt voor je post! :-)
Wij hebben ook al een paar keer mysterie geboekt. Ik raad je een vierpersoons aan! Heerlijke vakanties gehad, een keer in een luxe huisje, andere keren in een basic maar ook prima huisje. Buiten de vakanties kost zo'n midweek vaak maar 180 euro incl boekingskosten en schoonmaak. Ideaal! Over 6 weken gaan we weer, heb alweer helemaal voorpret omdat we het park nog niet weten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik ga het doen , boek een vier persoons huisje.

Maakt het nog uit of je ver van te voren boekt of last minute.?
Ik zou nu boeken, want de datum die je wilt kan ook zomaar verdwijnen van de site waar je boekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wel dat je niet rookvrij kan boeken, is dat geen probleem?
Wij hebben nog nooit een rooklucht in een huisje gehad. Als je in je huisje komt hebben die al 5 uur gelucht.
Rooklucht krijg je er met een beetje luchten echt niet uit. Vind dat zo smerig.



Maar dat mystery klinkt wel leuk! Ga er ook eens naar kijken voor een keer een weekend ofzo!
Mystery is wel leuk, vooral als het je met name om het zwemmen gaat. Ikzelf vind echter de omgeving ook erg belangrijk. Wij hebben één keer mystery geboekt (inderdaad, lekker goedkoop) maar kwamen zo'n beetje in onze eigen achtertuin uit. Dat vond ik wel jammer. We hebben ons wel vermaakt, hoor, maar zijn bewust het park niet afgeweest. Iets wat we anders vaak wel doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij boeken altijd via bungalows.nl en meestal een maandje van te voren, soms ook wel wat eerder of later.
Alle reacties Link kopieren
En je hebt altijd de duurdere parken, dus geen Sandur of de Peel.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan komend weekend, ook mystery parcs geboekt. We hebben gisteren bericht gekregen dat we een VIP huisje hebben...ben heel erg benieuwd! Scheelt in ieder geval wel in de kosten!
Wauw een VIP! Welk park?
Alle reacties Link kopieren
Eemhof.



Was een geslaagd weekend, bungalow was schoon, dichtbij alle voorzieningen.

De volgende keer boek ik weer via mystery parcs!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geboekt we gaan eind juni ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geboekt voor de zomervakantie, scheelde echt veel geld!

En het verrassingselement maakt het eigenlijk juist extra leuk



Kunnen jullie inloggen op de centerparcs website? Ik heb het geprobeerd, maar ik denk dat de klant- en reserveringsnummers van Bungalows anders zijn dan die van CP zelf.
Ja die zijn idd anders. Je moet inloggen met die van center parcs en die kun je pas aanmaken nadat je eerste boeking bekend is. Met mystery dus pas 7-10 dagen voor vertrek.
Alle reacties Link kopieren
Maand later, wij gaan vrijdag de 27ste weet nog niet waarheen. Dacht dat je dit 10 dagen van te voren hoorde ? Maar lees nu 4 dagen. Blijft nog even spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben me gehoord ik heb mail! We gaan naar de Kempervennen in een 6 persoons kindercottage ben benieuwd ben ik nog nooit geweest.

Iemand ervaring? met het parc en de cottage?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven