Naar welke stad moeten we toe?

14-05-2007 13:56 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Samen met vriendinnen willen we een (europees) stedentripje plannen in het najaar.



Waar moeten we gezien hebben?



Enkele steekwoorden:

* Dertigers

* Snufje cultuur

* Leuke winkels

* Lekker eten



Gezien:

* Barcelona

* Parijs

* Londen

* Berlijn



Kom maar op met de suggesties!
Alle reacties Link kopieren
NEW YORK! Ok, niet Europees!



Goede 2e is dan Madrid!! Leuke stad, veel te zien. Goed om te shoppen! Etc!
Alle reacties Link kopieren
Rome

Florence

Dublin

Krakow

Warschau
Alle reacties Link kopieren
praag, antwerpen, brugge,



londen en de hoofdsteden van de scandinavische landen schijnen ook heel mooi te zijn maar wel duur.
Ik zou zeggen Reykjavic, Rome, Milaan, Lissabon, Stockholm, Oslo. Maar de grote steden in landen als Letland, Lithouwen, enzo die zijn nog goedkoop. Alleen of je daar echt goed kan winkelen weet ik niet.. Als ik beelden van daar zie zien ze er kwa kleding zo anders uit.:)..



Iig veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Idd, Kopenhagen! Alles goed te voet te doen, makkelijk en goed openbaar vervoer indien nodig, gezellige restaurantjes, cafes en wijnbars.. Massa kultuur en genoeg groene parken om het toch geen 'grote stad'sgevoel te geven.  Wel een risico op nat weer in het najaar, misschien beter in het zuiden zoeken dan?



www.visitcopenhagen.com

Alle reacties Link kopieren
Stockholm, of Nice of Cannes
Alle reacties Link kopieren
Brugge!!! Heel gezellig.

Maar de ultieme stedentrip is natuurlijk New York!

Ik zou graag nog eens naar een Skandinavische stad willen, lijkt me super, of Reykjavik.
Alle reacties Link kopieren
Hihi Angelstar, over 3 weken kan ik je het vertellen want dat ga ik naar Riga en Tallinn! Qua kleding lopen ze voor op ons en of het nou zo goedkoop is... volgens mij niet.. Ill keep you posted :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo lang geleden in Budapest geweest, vond t echt super mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in februari in Krakau geweest...mooie stad...veel winkels...super goedkoop eten en drinken..en een waanzinnig appartement midden in het centrum voor weinig geld. De vlucht was ook spotgoedkoop (€ 25,- retour inclusief alles).

Dichterbij...Leuven..hele gezellige stad met ontzettend veel terrasjes en  restaurantjes..



groetjes,

Petra
Istanbul!!!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties!

New York is iets te ver, we vliegen liefst met een prijskoper. Dan zijn Madrid, Rome en Istanbul serieus het overwegen waard. VOlgens mij vliegt er geen prijskoper op Kopenhagen, toch?
Alle reacties Link kopieren


Dank voor de reacties!

New York is iets te ver, we vliegen liefst met een prijskoper. Dan zijn Madrid, Rome en Istanbul serieus het overwegen waard. VOlgens mij vliegt er geen prijskoper op Kopenhagen, toch?
Transavia vliegt vanaf amsterdam op Kopenhagen
Alle reacties Link kopieren
Stockholm, Dublin, beide erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Newcastle is heel erg leuk (en goedkoop vliegen vanaf Amsterdam met jet2.com)
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic had ik het ook al gezegd, maar zelf vind ik Lissabon echt geweldig!! Echt één van m'n favoriete steden. Ik vind het er ook heel gezellig en niet zo groots als bijvoorbeeld Rome, Parijs, en Barvelona. Het is natuurlijk wel een grote stad, maar het komt op mij veel knusser over.
Alle reacties Link kopieren
ROME!!! Veel te zien. lekker weer, heer lijk eten, goed winkelen.... wat wil je nog meer?



-x-
Alle reacties Link kopieren
Madrid is echt heel leuk. Veel te zien en te doen.

Leuke stad.

Verder zijn wij kortgeleden nog In Dusseldorf en Keulen geweest. En dat had ook wel wat..
Alle reacties Link kopieren
Edinburgh
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij cappi. Edinbrugh is een erg leuke stad met mooie winkels en cultuur. Aardige mensen en met een auto zit je zo in de natuur. Er zijn vaak leuke prijsaanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren
Istanbul of Lissabon of Madrid!
Hier nog een keer Edinburgh!! Geweldige stad!!!

Of anders: Praag, Krakau, Hamburg, Kopenhagen, Stockholm, Tallinn, Riga, Moskou, Liverpool
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al in Edinburgh en Brugge geweest, inderdaad allebei hele mooie steden!



We neigen toch naar zuid europa ivm het weer in het najaar. Dus Madrid, Rome en Lissabon vormen momenteel onze top 3.

We zullen eens wat vliegtarieven gaan checken!
Alle reacties Link kopieren
Istanbul!! Echt mijn favoriet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven