Op vakantie met schoonouders

14-06-2013 11:02 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 01:51
Reden: nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 01:57
Reden: nvt
% gewijzigd
Ik ging liever niet op vakantie dan drie weken met schoonouders en een pasgeboren kind.
De kunst is dat je elkaar moet vrijlaten. Ga niet drie weken lang alles gezamenlijk doen, maar trek je eigen plan met je vriend. Af en toe wat ruimte geeft lucht. Spreek bijv af om eens per 2 dagen samen te eten, of plan een paar daagjes een activiteit voor jullie alleen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben wel een eigen kamer?



In hoeverre zijn er verplichtingen? Dus moet je de gehele vakantie alles samen doen, moet er altijd met z'n allen gegeten worden enz. of kun je ook alleen met je vriend op stap?



Als het kan, maak dan regelmatig uitstapjes met alleen je vriend. Is het mogelijk dat jullie een aantal dagen elders verblijven?
Alle reacties Link kopieren
Niet mee gaan dus, gezien de wijze hoe je al over hun praat.
Alle reacties Link kopieren
En waar staat zo'n huisje dan? Op een recreatiepark?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:i-need-a-doctor schreef op 14 juni 2013 @ 11:02:

Hallo, ik ga dit jaar net als vorig jaar mee met mijn schoonouders op vakantie voor 3 weken. Maar nu: hebben jullie ook altijd het idee dat je je aanpast bij je schoonouders? Ik kan dat voor een weekje wel redden maar niet voor 3 weken vrees ik. Nu heb ik eraan gedacht om eventueel eerder terug te reizen maar een kaartje is meer dan 100 euro (wat ik best prijzig vind) aangezien meerijden gratis is en ik ben student.



Heeft iemand nog tips voor vakantie met schoonouders? (help)Je hebt maar een paar weken vakantie, dus die 100 euro zou ik er wel voor over hebben om ook een paar weekjes je eigen ding te mogen doen.



Heb ik ook wel eens gedaan als student, in precies dezelfde situatie. Uitstapjes of niet, helemaal vrij voel je je nooit.
Alle reacties Link kopieren
Of.. pak een tent en maak een meerdaags uitstapje met vriend. Een vakantie in een vakantie zeg maar. Of ga je naar een eng land waar je niet echt kan kamperen?
Alle reacties Link kopieren
--------------------------------------------------------------------------------
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 09:27
Reden: nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan al jaren regelmatig samen met schoonouders op vakantie, ik vind het heel gezellig. Maar ik heb ook fantastische schoonouders!

De kunst is om duidelijke afspraken te maken en niet te veel van elkaar verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je uberhaupt me je schoonouders op vakantie, als je nu al "help" roept?
Ben je vorig jaar ook drie weken met ze mee geweest op vakantie? Het klinkt niet of je er erg veel zin in hebt.



Een tent meenemen lijkt me een erg goed idee. Dan heb je nog iets van privacy en nachtrust.
Alle reacties Link kopieren
Ja, gewoon een tent in de tuin zetten. Kan je lekker uitslapen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:i-need-a-doctor schreef op 14 juni 2013 @ 11:15:

Begrijp me niet verkeerd ik kan het redelijk vinden met ze, maar soms irriteer ik me dood en dat ga ik dan opkroppen enzo en dan duren 3 weken LANGG!!



Vakantie hóórt niet lang te duren, het moet juist veel te snel voorbij vliegen.



Je hebt maar een paar weken vakantie, dan zou je luist lol moeten hebben ipv de dagen aftellen tot je weer naar school mag..
quote:i-need-a-doctor schreef op 14 juni 2013 @ 11:15:Dus nu zitten we te denken om een tent mee te nemen????!!Absoluut doen!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 09:20
Reden: nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 09:20
Reden: nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaan jullie uberhaupt met je schoonouders op vakantie als je er zo tegenop ziet?
Alle reacties Link kopieren
Niet gaan dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:i-need-a-doctor schreef op 14 juni 2013 @ 11:20:

Trouwens het is zeker niet mijn enige vakantie anders had ik het niet gedaan hoor. Ik heb wel 2 maanden vakantie. Ga ook nog met mijn vriend alleen op vakantieah, ok.
Alle reacties Link kopieren
Waarom een huisje voor te weinig mensen huren? 3 weken lang in de woonkamer lijkt me niets. Is er ook geen actie met je vriend 3 weken



Ga in een tent, trek vooral samen met je vriend (ook) je eigen plan en dan zou het goed moeten komen. Het niet hebben van verwachtingen door iedereen is hierin beslissend of het goed gaat of niet. Denk je ook om jezelf (andere topic over alles maar 'moeten')?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso in die tent.

Ik zou 't niet trekken 3 weken, was na een midweek met mijn schoonfamilie al helemaal gaar.

ik zou er wel ¤100 voor over hebben om na een week weer naar huis te gaan.



Maar als je toch gaat, veel uitstapjes samen plannen, lekker ergens gaan eten, koptelefoon op. etentje aanbieden of zelf maken voor je schoonouders. En lief zijn voor je schoonouders aangezien je wel mee mag.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Nvt
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 01:53
Reden: nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nvt
anoniem_180922 wijzigde dit bericht op 24-06-2013 01:54
Reden: nvt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven