Parkeren rond Schiphol

21-11-2014 16:47 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Binnenkort ga ik genieten van een welverdiende vakantie met mijn gezin.

Wij willen graag de auto in de buurt van Schiphol parkeren.

Het is voor ons de eerste keer dat wij onze auto bij Schiphol parkeren dus willen graag tips en-of ervaringen van mensen die eerder gebruik hebben gemaakt van een parkeerdienst.



Hoor graag van jullie!



Groetjes
Leef nu het kan
Hoi



Veel plezier alvast!



Wij hebben van een paar verschillende gebruik gemaakt, maar weet de namen niet meer. Wij gaan niet meer bij Schiphol zelf, dan moet je gewoon met de bus verder dat is alsnog zo'n gesjouw en gedoe en gewacht. Bij alle andere aanbieders werden we als we belden daarna meteen gebracht en opgehaald en geholpen met de bagage. En het was nog goedkoper ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar maanden terug gebruik gemaakt van Sun Parking (sun-parking.nl), is prima bevallen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben laatst gebruik gemaakt van valet parking, was ideaal.. En noet duurder als lang parkeren op p3. Ideaal..!
Alle reacties Link kopieren
Parkfly! Prima service
Alle reacties Link kopieren
Zijn dat niet van die clubs die je auto op bedrijventerreinen in de buurt parkeren waar het eigenlijk niet mag? En dat jij dan de boete krijgt?

Was dat laatst niet bij radar?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
www.radartv.nl/uitzending ... 14-04-2014/valet-parking/

Kijk ook even bij de commentaren.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
Ik weet de naam niet meer, maar orange was het niet. Ging gesmeerd bij ons. Tot nu toe twee keer gebruik van gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Het was holiday valet parking.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vorige week voor het eerst met smart parking op p3 geparkeerd. Voor 8 dagen is dat geloof ik 49 euro ofzo (vooraf via internet te reserveren). Het shuttlebusje rijdt elke 10 minuten naar Schiphol en terug. Wij vonden het ideaal en gaan het een volgende keer zeker weer doen. Parkeerplaats is wel megagroot trouwens, kan zijn dat je een stuk met de koffers moet slepen.
Alle reacties Link kopieren
Wij doen altijd via smart parking.

ik zou zelf niet het risico nemen om het ergens buiten Schiphol te parkeren.

Want er zijn echte beunhazen bij
Alle reacties Link kopieren
In de parkeergarage bij de studio in Aalsmeer: Travel parking service.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens mijn auto bij zo'n parking neergezet (niet Schiphol), mag niet de naam neerzetten... Bij terugkomst zaten er deuken in mijn auto, maar zij hadden kleine regels... Schade voor eigen rekening. Na rechtszaak eindelijk geld gekregen.



Sinds dien enkel bij een hotel met overnachting en vervoer naar Schiphol of op langparkeren van Schiphol zelf.
Alle reacties Link kopieren
Wij boeken meestal een sleep park fly arrangement bij Ibis budget,kost je tussen de 55-90 euro en is inclusief overnachting en de auto mag een paar weken blijven staan. Met de shuttle ben je zo op Schiphol.



Maar lang parkeren is goed te doen hoor,ook met de koffers.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er vorig jaar ook gebruik van gemaakt, ergens in Aalsmeer op een bedrijventerrein. De service was prima, het was wel wat lastig te vinden midden in de nacht.



Voor onze volgende vakantie hebben we gebruik gemaakt van een aanbieding voor P1. Voor een tientje meer dan P3 of zo'n parkeerbedrijf staan we nu bij de terminal geparkeerd.
..
Alle reacties Link kopieren
Wij parkeren altijd op p3, man zet mij, kids en koffers af bij de shuttlebus en parkeert de auto, terugweg wachten wij en koffers daar tot man de auto heeft gehaald. Werkt perfect.



Mijn zwager heeft een keer van zo'n parkeer dienst gebruik gemaakt heeft drie kwartier staan wachten tot ze zijn auto kwamen brengen, met twee kleine kinderen midden in de nacht. Weet niet welke parkeerdienst dat was.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 21 november 2014 @ 21:15:

Wij boeken meestal een sleep park fly arrangement bij Ibis budget,kost je tussen de 55-90 euro en is inclusief overnachting en de auto mag een paar weken blijven staan. Met de shuttle ben je zo op Schiphol.



Maar lang parkeren is goed te doen hoor,ook met de koffers.



Maar staat je auto daar op een afgesloten terrein?

Want ik heb er ook laatst naar gekeken en er was een bij die daar de portieren van de auto beschadigt had. En het hotel is natuurlijk niet aansprakelijk.
Wij hebben laatst valet parking bij Schiphol zelf gedaan. Je geeft de auto af in de garage voor vertrekhal 2-3 en het is dus alleen oversteken en je staat in de vertrekhal. Wij waren 70 euro kwijt voor 8 dagen en de service was prima. Alles netjes aangegeven, auto op tijd terug en geen groot aantal km's erbij ineens ofzo

Ik vind bij Schiphol toch het fijnst. Zo'n shuttlebus ofzo heb ik geen zin in als ik net uit het vliegtuig stap. Ik wil gewoon meteen de auto in en weg maar wij hebben een klein kind bij, daar zeul ik sowieso zo min mogelijk mee tijdens het vliegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 22 november 2014 @ 00:07:

[...]





Maar staat je auto daar op een afgesloten terrein?

Want ik heb er ook laatst naar gekeken en er was een bij die daar de portieren van de auto beschadigt had. En het hotel is natuurlijk niet aansprakelijk.Bij Ibis niet,bij van de valk in Brussel stond hij in hun garage.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 22 november 2014 @ 19:44:

[...]





Bij Ibis niet,bij van de valk in Brussel stond hij in hun garage.



Wel bij Ibis Schiphol recensie staat bij booking. com van twee maanden geleden.

Portierschade van 750 euro.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-12-2014 15:08
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
een dag niet gelachen, is een dag zonder bier
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 23 november 2014 @ 00:02:

[...]





Wel bij Ibis Schiphol recensie staat bij booking. com van twee maanden geleden.

Portierschade van 750 euro.



Nee ik bedoelde bij Ibis staat hij buiten maar wel op afgesloten parkeerplaats bij van de valk Brussel binnen. Maar dan nog kan dat gebeuren,kan ook op een openbare parkeerplaats gebeuren.

Denk dat ze gewoon nooit aansprakelijk zijn. Dat zal vast wel ergens in de kleine letters staan.
Alle reacties Link kopieren
@dolfje

Moet je je auto sleutels eigenlijk ook nog afgeven bij Ibis?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat hoeft niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben goede ervaring met skypark West. Als we een aanbieding tegenkomen staan we op p1/2, maar zonder korting is dat wel erg aan de prijs voor 2 weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven