P+R westraven Utrecht

13-02-2013 21:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil met de kinderen naar Utrecht. Trein is duurder dan auto, maar wellicht voor de kinderen leuker. P+R Westraven lijkt me ook een goede optie, krijg ik OV kaartjes om in het centrum te komen voor alle inzittenden (ik zelf en twee kinderen)? Dat lijkt me prettiger dan met de auto het centrum in en hebben de kinderen toch nog hun OV. Maar geen drama's op de terugweg met vermoeide kinderen die twee keer moeten overstappen.



Wie weet hoeveel OV kaartjes je erbij krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht 4.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso 4, misschien zelfs 5.. Staat het niet op de website?
Alle reacties Link kopieren
@ Papua, is het zo handig als het lijkt?
Alle reacties Link kopieren
@ salacia, ik kon het niet vinden. Maar heb 3 kaartjes nodig dus dat is in elk geval voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Van de site:



Wat kost een kaartje en met hoeveel personen kan ik dan reizen?

Een combikaartje (parkeren en reizen) kost ¤ 4,50 en is geldig voor een rit met bus of sneltram (heen en terug) voor maximaal 5 personen op één dag.
quote:nicolientje76 schreef op 13 februari 2013 @ 22:09:

@ Papua, is het zo handig als het lijkt?Westraven - Utrecht CS is één tramlijn (nou ja, twee maar ze stoppen beide daar, splitsen zich pas na westraven ergens in nieuwegein). Je hoeft dus niet over te stappen. Heel relaxt. Ik heb nooit daar geparkeerd en naar CS maar wel veel dat traject gereden. Trams gaan vaak en het is prima.
Wij parkeren daar altijd (behalve op Koopzondag) en het is ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Tram is erg makkelijk. Je stapt voor de deur van westraven in en midden in het centrum uit. Ik denk dat als je langer dan een uur de stad in gaat het erg voordelig is. Ik ben regelmatig met de tram de stad in gegaan. Nooit via westraven, maar ik rijd daar wel vaak langs.
En Westraven zal zeker goedkoper zijn dan de parkeergarages in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, lekker doen, is ideaal. Ik parkeer zelf vaak 2 haltes verder (Vasco Da gama) is gratis en dichtbij een Turkse super waar ik graag insla Maar dan moet je de tram weer zelf betalen, dus t Transferium is voor jou goedkoper, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt. Het wordt Westraven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven