Praktisch kado voor 21 jarige die naar het buitenland vertre

21-01-2017 00:41 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nichtje van mij wordt 21 en vertrekt kort daarna voor 4 maanden naar Kaapstad om daar stage te lopen in de toeristische sector.

Nu wil ik iets voor haar kopen waar ze tijdens de reis of gedurende haar verblijf daar, ook echt wat aan kan hebben...iets wat handig is...of gewoon leuk. Iemand een leuke suggestie?
Een smak geld ?

Je telefoonnummer?



Niks te groot, want het moet in haar tas of koffer passen.
Alle reacties Link kopieren
Een MacBook, of een nieuwe mobiel? Alle andere dingen neemt ze niet mee, dus als je minder uit wil geven, zou ik geld geven.
https://ikwilmeerreizen.nl/thuis-op-rei ... -reiziger/
Alle reacties Link kopieren
Een gevulde e-reader
Alle reacties Link kopieren
Een powerbank?
Alle reacties Link kopieren
Geld voor een lokale SIM kaart?
Alle reacties Link kopieren
Pak condooms
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2017 @ 01:23:

Pak condoomsEn de pil. Of spiraaltje.
Alle reacties Link kopieren
Camera, opslagapparaat, selfiestick :p, telefoon, tablet, dagboek < is erg leuk als je op reis bent.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Gopro accessoires, als ze een gopro meeneemt. Extra accu, geheugenkaart, fatsoenlijke selfiestick..

Allemaal heel duur als je ze zelf moet aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf naar het buitenland getrokken en wat ik zalig vind is eten van in België wat hier niet te krijgen is (goede chocolade bijv.)!

Of idd geld op een originele manier... misschien leuk om van de munteenheid van ginds alle/een deel van de munten en/of briefjes te geven! Even checken bij je bank..



Succes dr mee! Houd ons op de hoogte
Pepperspray.
Alle reacties Link kopieren
Een oplader op zonnenenergie: https://nl.waka-waka.com/



Elektriciteit kan er soms erg prut zijn en werkt op een soort van prepaid systeem.
Alle reacties Link kopieren
Powerbank.



Edit: die waka waka is tof zeg!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik heb de Wakawaka gebruikt in Oeganda en vond het een topding!

Verder heb ik de meeste cadeaus die ik kreeg voor het reizen thuisgelaten want nam te veel ruimte in.
Alle reacties Link kopieren
Van die vacuüm zakjes om je kleding in in te pakken, dan worden de kleren héél plat in de bagage en kan ze meer meenemen.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Voor Zuid Afrika: een flessenopener
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een mp3 speler met muziek erop gekregen van een vriendin. Vond ik echt super. Die wakawaka vind ik ook echt te gek zeg, die ga ik onthouden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2017 @ 01:23:

Pak condooms





Je hebt van die speciale antiverkracht condooms, schijnen daar veel gebruikt te worden (zitten weerhaakjes in oid).
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 21 januari 2017 @ 07:32:

[...]







Je hebt van die speciale antiverkracht condooms, schijnen daar veel gebruikt te worden (zitten weerhaakjes in oid).Want verkrachters nemen de tijd om eerst netjes een condoom om te doen?
Alle reacties Link kopieren
USB stick.

Bedeltje beschermheilige van reizigers, Christoffel.

Boek van Deon Meyer, is Zuid-Afrikaanse schrijver.

Tip om kopie van al haar reisdocumenten online te bewaren, bijv in mail.

Zonnebrandcreme met zelfgemaakt etiket (bijv foto)

Foto's hoe het er hier uitziet.
Ik zou voor een 21jarige van zo'n geplastificeerde pak speelkaarten kopen gaan ze lekker lang mee ipv steeds nieuwe kopen.
Alle reacties Link kopieren
Boombox

Moleskine boekje

Zo'n riem met een verborgen vakje voor geld

Oordoppen

Beetje afhankelijk van wat ze gaat doen: Meenemen naar een outdoorwinkel en een fijne jas laten uitkiezen voor alle weersomstandigheden.
Een lonely planet.



Macbook? Voor een nichtje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven