Reispapieren in koffer?

23-03-2017 20:28 57 berichten
Als ik alleen op reis ga print ik altijd 2 setjes reispapieren voor het geval dat. Het gaat hier om kaartjes voor de trein, printje van mijn hotel reservatie en eventuele etickets van activiteiten ter plaatse. Dus geen paspoort ofzo.

Normaal doe ik een setje in m'n handtas en een setje in mijn grotere bagage maar nu ik binnenkort ga vliegen vraag ik mij af of dat wel zo slim is. In de trein had ik altijd zicht op mijn trolley in het bagage rek maar nu gaat de koffer mee als ruim bagage en heb ik er dus geen zicht op.



Kortom doen of niet doen? Heb ook alles in de mail staan maar sommige dingen moeten perse geprint zijn.
Ik zou het niet in je koffer doen. Alleen in de tas waar je zicht op hebt.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand je koffer steelt kan je ter plekke op jouw kaartje naar de dierentuin. Ja.



Ik heb gewoon een setje in m'n handtas en mocht het kwijt raken heb je toch alles in de mail?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon allemaal in je handbagage doen. En voor de zekerheid in de mail voor het geval je het kwijt raakt dan kan je het altijd nog ergens uitprinten. Ik neem het in elk geval niet dubbel mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat iémand je tas gaat openen achter de schermen bij de bahageafhandeling om je hotelreservering te stelen hoor. En hoe moeten ze weten dat dat er in zit?



En bij een hotel moet je toch ook altijd je legitimatie/paspoort laten zien bij het inchecken?



En moest je in de trein/bus ook nooit naar het toilet, zodat kwaadwillenden alsnog je trolley konden openen en je reservering konden stelen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik print echt helemaal niks meer, tegenwoordig gaat alles via de apps van de luchtvaart maatschappij en de bevestiging van hotel oid gewoon via je mail. Ik reis met alleen m'n paspoort en telefoon (en kleren natuurlijk)
Internagelaktisch
Alles in mijn handtas.

En dat ding wijkt geen halve meter van mijn zijde .



En eventueel ook nog in mijn mailbox voor noodgevallen.

Moet ik wel ergens een printer vinden ...
Ik heb ook de kopieën in mijn ruimbagage.



Goed slot op je koffer. Als je nog meer zekerheid wil hebben, dan kan je je koffer in plastic laten verpakken (sealen).

https://www.schiphol.nl/nl/faciliteiten ... an-bagage/
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 23 maart 2017 @ 20:37:

Ik print echt helemaal niks meer, tegenwoordig gaat alles via de apps van de luchtvaart maatschappij en de bevestiging van hotel oid gewoon via je mail. Ik reis met alleen m'n paspoort en telefoon (en kleren natuurlijk) Ik print het toch nog steeds wel. Telefoon kan leeg zijn of gestolen of weet ik wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Trevina schreef op 23 maart 2017 @ 20:42:

Ik heb ook de kopieën in mijn ruimbagage.



Goed slot op je koffer. Als je nog meer zekerheid wil hebben, dan kan je je koffer in plastic laten verpakken (sealen).

https://www.schiphol.nl/nl/faciliteiten ... an-bagage/



Een slot kan worden open gebroken, sealing opengesneden. Dan ben je alsnog je dierentuinkaartje kwijt.



Maar nogmaals, waarom zouden ze jouw tas, zonder te weten wat er in zit, openmaken en papieren er uit halen?

Er komen genoeg koffers met laptops en camera's of ander duur spul voorbij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Printje in de handbaggage, alles in de mailbox en ook nog printscreens voor als ik geen wifi heb.
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het reizen in je handbagage, in de hotelkamer in een kluisje.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 23 maart 2017 @ 20:49:

Tijdens het reizen in je handbagage, in de hotelkamer in een kluisje.De kopie van je dierentuinkaartje in een kluisje? Voor het geval het kamermeisje ook net zin had in een uitje?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, echt nooit over nagedacht.



Alles in een mapje in mijn handtas, incl. portemonnee, creditcard en de paspoorten.

En als ik dat kwijt raak staat het nog in mijn mail.
Wat overdreven allemaal. Gewoon 1x uitprinten en zorgen dat je in de mail een kopietje hebt zodat je dat via telefoon of desnoods bij een internetcafe uit kunt printen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 23 maart 2017 @ 20:48:

[...]



Ik print het toch nog steeds wel. Telefoon kan leeg zijn of gestolen of weet ik wat.Dan heb je je paspoort nog. En als je de belangrijke dingen in de cloud opslaat kan je op iedere PC/tablet/smartphone bij je spullen.
TO, waar gaat de reis naartoe?



Ik was in een Aziatisch land. Op het zeer eenvoudige vliegveld daar was geen internetcafé te bekennen.

En vriendlief had geen bereik met zijn supersonische telefoon.

De pinautomaat deed het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Trevina schreef op 23 maart 2017 @ 21:00:

TO, waar gaat de reis naartoe?



Ik was in een Aziatisch land. Op het zeer eenvoudige vliegveld daar was geen internetcafé te bekennen.

En vriendlief had geen bereik met zijn supersonische telefoon.

De pinautomaat deed het ook niet.En je printjes waren ook nog eens weggewaaid?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 23 maart 2017 @ 20:53:

[...]



De kopie van je dierentuinkaartje in een kluisje? Voor het geval het kamermeisje ook net zin had in een uitje?Uit de OP Het gaat hier om kaartjes voor de trein, printje van mijn hotel reservatie en eventuele etickets van activiteiten ter plaatse.

Wonderlijk dat jij alleen dat dierentuin kaartje eruit pikt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 23 maart 2017 @ 21:03:

[...]



Uit de OP Het gaat hier om kaartjes voor de trein, printje van mijn hotel reservatie en eventuele etickets van activiteiten ter plaatse.

Wonderlijk dat jij alleen dat dierentuin kaartje eruit pikt.Uh, ja, de hotelreservering is natuurlijk reuze jatgevoelig. Vooral als je al in dat hotel zit...
Alle reacties Link kopieren
tjonge, print ze 1 keer uit .

Waarom zou je ze kwijtraken?
Ik laat ze in een kokertje onder de huid van mijn bovenarm inbrengen. Versleuteld uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Is jullie wel eens naar het printje gevraagd in het hotel? Bij mij echt nog nooit, vind ik altijd zo zonde van mijn inkt
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 23 maart 2017 @ 21:09:

Ik laat ze in een kokertje onder de huid van mijn bovenarm inbrengen. Versleuteld uiteraard.En dan na de vakantie er weer uit of heb jij nu heel veel kokertjes in je arm?
quote:Phaedra__ schreef op 23 maart 2017 @ 21:09:

[...]



En dan na de vakantie er weer uit of heb jij nu heel veel kokertjes in je arm?Hoe vaker ik op vakantie ga, des te gespierder ik er uit zie. Mes snijdt aan twee kanten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven