Romantisch hotel gezocht

19-05-2007 14:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik ben zoek naar een hotel om mijn vriend mee te verrassen voor een weekendje weg (3 nachten). Ik heb al op veel sites gekeken, maar ben benieuwd of jullie nog tips hebben. Ik zit een beetje te denken aan Limburg of net over de grens richting de Eiffel (Duitsland). Het liefst iets waar je mooie uitzichten hebt, lekker kunt wandelen, eten en waar het hotel zelf natuurlijk ook nog mooi is. Mijn budget is niet onbeperkt, dus ik hoopte dat jullie misschien nog goede tips hebben. Een andere richting op mag ook, het moet alleen wel met de auto bereikbaar zijn (niet vliegen). Uiteraard heb ik al op vele hotelsites gekeken, maar ik ben eigenlijk op zoek nar dat ene mooie plekje ;-).



Als jullie tips hebben graag!



Alvast bedankt, groetjes,



Inge
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

leuk idee....

Over onderstaand hotelletje (L'eau de Vive) in de Ardennen heb ik van zowel mijn moeder als van een vriend, zeer goede berichten gehoord. De ligging en ambiance is sprookjesachtig, een waterval/ stroompje loopt direct onder de ramen van de kamers door (dus oordopjes mee, haha, voor 's nachts). T is er echt prachtig en ook het eten was erg goed. Hier is de link;



http://www.weekendjeweg.nl/hotel/hotel_l_eau_vive/
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip; het ziet er leuk uit! Helaas is het al helemaal vol in het weekend dat wij kunnen (ik studeer momenteel in het buitenland, vandaar).



Heeft er nog iemand andere tips? Alvast bedankt,



Groetjes, Inge
Alle reacties Link kopieren
In Maastricht: hotel Boticelli, oud pand, beetje Italiaanse/renaissance stijl ingericht of in Kanne (net over de grens in Belgïe): hotel Poswick. In de Eiffel ken niet echt hotels, maar je zou eens kunnen zoeken in Eupen (dat ligt in Duitstalig Belgïe).
Alle reacties Link kopieren
Schloss hotel Kurfurstliches Amtshaus in Daun, Duitsland!

Staat in de Vrij Uit exclusief brochure.
Alle reacties Link kopieren
Heel romantisch gelegen:



Chateau du Lac in de Belgische Ardenne (plaatsje heet Genval)



Echt mooi! Net een kasteel aan een meer in het bos....



succes!
Alle reacties Link kopieren
http://www.specialhotels.nl/





Veel surfplezier!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, mijn persoonlijke favoriet is Hotel Laurin in Salo aan het Gardameer, wel wat ver weg en niet goedkoop maar wel Super!



http://www.laurinsalo.com/index_it.html
Alle reacties Link kopieren
In Limburg en Belgisch Limburg zijn heel veel leuke kastelen. Als je een beetje zoekt kom je er een hoop tegen. Verder kun je als je zelf belt naar het hotel/kasteel goed onderhandelen over de prijs.
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik ga er mee aan de slag :-).



Groetjes, Inge
Alle reacties Link kopieren
klinkt leuk, maar duur!!!!



www.hotelbrouwer.nl



80 euris p.n.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven