Snel geld verdienen voor reis naar Australie
dinsdag 6 december 2011 om 20:34
Hoi allemaa,
Ik heb een vraagje..
Ik wil binnenkort voor een tijdje naar Australie, mijn beste vriendin woont daar. Ik ga daar voor onbepaalde tijd naar toe. Ik denk een maand of 6. Ik ga daar werken in de horeca, mijn vriendin kan wel een baan voor me regelen en daar ter plekke ook een huis.
Maar nu is het probleem..... ik wil zsm weg en mijn spaarrekening is leeg! Ik heb een baan maar ook nog vaste lasten, ik hou niets over om echt dik te sparen.
Ik wil dus zo snel mogelijk heel veel geld verdienen, wit/zwart maakt me niet uit.
Heeft iemand tips voor me wat lekker snel verdiend?
Het hoeft niet heel leuk te zijn!
Schoonmaak, oppas etc heb ik uiteraard allemaal zelf al bedacht.
Super bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een vraagje..
Ik wil binnenkort voor een tijdje naar Australie, mijn beste vriendin woont daar. Ik ga daar voor onbepaalde tijd naar toe. Ik denk een maand of 6. Ik ga daar werken in de horeca, mijn vriendin kan wel een baan voor me regelen en daar ter plekke ook een huis.
Maar nu is het probleem..... ik wil zsm weg en mijn spaarrekening is leeg! Ik heb een baan maar ook nog vaste lasten, ik hou niets over om echt dik te sparen.
Ik wil dus zo snel mogelijk heel veel geld verdienen, wit/zwart maakt me niet uit.
Heeft iemand tips voor me wat lekker snel verdiend?
Het hoeft niet heel leuk te zijn!
Schoonmaak, oppas etc heb ik uiteraard allemaal zelf al bedacht.
Super bedankt voor jullie reacties!

dinsdag 6 december 2011 om 20:45
Je zou eens rond kunnen kijken in je huis en kleding enzo wat je echt niet meer draagt en gebruikt om te verkopen, je zou ook sms operator kunnen worden voor sms beantwoorden dat erotisch zijn maar ook andere dingen, schoonmaken kan je er naast doen en inderdaad misschien wat bezuinigen op luxe dingen,

dinsdag 6 december 2011 om 21:02