Sprsme, ervaringen?

30-05-2016 15:59 44 berichten
Heeft iemand weleens een weekend weg, roadtrip of vakantie geboekt via deze formule?



Principe is dat je aangeeft hoe ver je ongeveer wilt, of je met auto of vliegtuig wilt en hoeveel nachten en zij zoeken dan een bestemming. Die krijg je pas onderweg, dus je weet niet echt waar je heen gaat.



Ik wilde in het najaar een roadtrip gaan boeken, wil tot max 300 km rijden, maar ik ben gewoon benieuwd naar of er meer mensen zijn die dat gedaan hebben, of bijv een stedentrip per vliegtuig.



Mij lijkt het wel leuk maar het risico is dat je op 'net niet' plekken komt met 'net niet' hotels enzo.



Dus vandaar dat ik graag jullie ervaringen graag hoor
Ik ken 3 mensen die die site hebben gebruikt, ze gingen allemaal naar Boedapest. Wat een verrassing! Maar misschien is het toeval.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee, leuk concept
If you can dream it, you can do it.
Mijn broertje twee keer. De eerste keer kwam hij in Polen uit en de tweede keer in Griekenland. Hij vond het prima geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Citytrip gedaan via hun, prima bevallen! Binnenkort ga ik de Broke variant doen, is al geboekt.



Weet je dat er een facebook groep is? Daar geven/vragen mensen om tips maar staan ook veel ervaringen. Wellicht kun je daar eens kijken? srprs.me travellers heet ie en hij is volgens mij openbaar.



Mocht je meer willen weten vraag je het maar!
Een roadtrip van 300 km? Als je gemiddeld 100 km p/u rijdt red je dat makkelijk op een dag. Dat is toch meer een autoritje.
quote:Loca_Loca schreef op 30 mei 2016 @ 16:07:

Een roadtrip van 300 km? Als je gemiddeld 100 km p/u rijdt red je dat makkelijk op een dag. Dat is toch meer een autoritje.

En dat is nou net de bedoeling



Het heet daar alleen een roadtrip, ik heb alleen voor een weekendje weg geen zin om meer dan dat te rijden.

Maar vet bedankt voor je ervaring. Heel helpend!
Alle reacties Link kopieren
Beetje zonde om hier te vertellen waar je heen bent geweest, op de website doen ze dat ook bewust niet. Ik heb afgelopen herfst een Broke reis gedaan. Echt heel erg Leuk! Tof, schoon hostel goed geregeld. Leuke bestemming waar ik zelf nooit aan zou denken maar wat een prachtige plek bleek te zijn. Ik ga deze zomer op een adventure reis, nu al zin in!
Klinkt als een heel leuk concept, maar ik wil vantevoren altijd weten met welke luchtvaartmaatschappij ik vlieg (ga liever niet met easyjet bijv. en daar zullen dit soort bedrijven juist gebruik van maken). Ook boek ik het liefst een hotel met ontbijt, zie dat dat er ook niet bij zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 30 mei 2016 @ 16:07:

Een roadtrip van 300 km? Als je gemiddeld 100 km p/u rijdt red je dat makkelijk op een dag. Dat is toch meer een autoritje.



Met een roadtrip bedoelen ze volgens mij dat je met eigen vervoer (auto) gaat en dus exclusief vliegreis boekt.



Verder geen ervaring met sprsme, doe wel vaak hetzelfde met vrienden maar dan organiseert één van ons het en is het voor de rest een verrassing.
Alle reacties Link kopieren
2 x een citytrip; prima hotels met ontbijt. En binnenkort een roadtrip. Ik ben benieuwd.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een weekend weg geboekt en belandde in een stad in een buurland waar ik al eens was geweest (iets met the Beatles enzo).. was verder goed geregeld allemaal, wij hadden wel een hotel incl. ontbijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 30 mei 2016 @ 16:19:

Klinkt als een heel leuk concept, maar ik wil vantevoren altijd weten met welke luchtvaartmaatschappij ik vlieg (ga liever niet met easyjet bijv. en daar zullen dit soort bedrijven juist gebruik van maken). Ook boek ik het liefst een hotel met ontbijt, zie dat dat er ook niet bij zit.



Van dat ontbijt dat ligt eraan welke variant je boekt, bij Citytrip heb je wel gewoon ontbijt.



Ze houden geen rekening met welke vliegmaatschappij, wij vlogen toevallig met KLM.
Als het bevalt wil ik ook nog een keer een citytrip, maar nu dus een roadtrip. Ontbijt zit er wel in geloof ik.



Vertellen waar je bent geweest is toch niet zo'n ramp? Ik neem aan dat ze verschillende bestemmingen hebben?
Ik heb een multi city trip gedaan en heb voor deze zomer een solo together geboekt. Was erg goed geregeld en leuk!



Mocht je trouwens nog willen boeken; ik heb kortingscodes voor 20 euro korting.
quote:Pastelblauw schreef op 30 mei 2016 @ 16:06:

Ik heb een Citytrip gedaan via hun, prima bevallen! Binnenkort ga ik de Broke variant doen, is al geboekt.



Weet je dat er een facebook groep is? Daar geven/vragen mensen om tips maar staan ook veel ervaringen. Wellicht kun je daar eens kijken? srprs.me travellers heet ie en hij is volgens mij openbaar.



Mocht je meer willen weten vraag je het maar!

Ik ga die Facebookgroep opzoeken.



Ik kies voor nu een roadtrip omdat we maar van vrijdagmiddag tot zondagavond hebben. Citytrip zou ik toch liever nog een nachtje extra doen.
quote:Taralina schreef op 30 mei 2016 @ 16:19:

Klinkt als een heel leuk concept, maar ik wil vantevoren altijd weten met welke luchtvaartmaatschappij ik vlieg (ga liever niet met easyjet bijv. en daar zullen dit soort bedrijven juist gebruik van maken). Ook boek ik het liefst een hotel met ontbijt, zie dat dat er ook niet bij zit.Dat kun je allebei aangeven, is geen enkel probleem. Ze houden rekening met je wensen en eisen.
Ah jammer, te laat ik heb net geboekt. Maar bedankt treurniet.



Ik zou die solo ook graag een keer willen doen in mijn uppie. Brn benieuwd hoe je dat bevalt.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat gaaf. Mijn vriend en ik zitten al een paar dagen te bedenken wat te doen en dit concept is super! Alleen, wij zoeken iets wat meer tussen alles in. Ga ze morgen een bericht sturen of dat mogelijk is.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat echt niet willen als totale controlfreak zijnde
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 30 mei 2016 @ 16:50:

[...]



Ik ga die Facebookgroep opzoeken.



Ik kies voor nu een roadtrip omdat we maar van vrijdagmiddag tot zondagavond hebben. Citytrip zou ik toch liever nog een nachtje extra doen.Ja je hebt groot gelijk! Wij gingen toen ook van vrijdag tot maandag hoor. Roadtrip wil ik ook zeker nog een x doen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gaaf concept! Onvervalste TVP :-)
Occam's razor
quote:emmylou schreef op 30 mei 2016 @ 23:51:

Ik zou dat echt niet willen als totale controlfreak zijnde Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het juist heel goed is voor een control freak om dit te doen. Ik ben een gigantische control freak en het was een goede les om eens een keer geen controle te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me bij Treurniet12 aan! Ik hou normaal ook alle touwtjes in handen en regel alles. Het scheelde wel dat de organisatie wel heldere info gaf en ook netjes aangaf wanneer je weer info kon verwachten.



Ook heb ik bewust niet mijn bestemming in de Facebook groep gegooid, zodat we daar gewoon aan de wandel gingen en zelf allerlei mooie plaatsen in die stad konden ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
1x via sprme op citytrip geweest. Super goed geregeld! Leuke stad, goed hotel (inclusief ontbijt), goede vluchttijden. Ik vond het echt een aanrader en ga zeker weer eens een tripje bij ze boeken. Oh, en ik ben van nature een controlfreak maar het een keer helemaal loslaten vond ik heel prettig eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven