Srprs.me ervaringen

25-07-2015 11:32 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik willen in december een paar dagen weg en via via zijn we bij deze website terecht gekomen. Heeft iemand ervaringen met srprs.me? Het gaat ons om de city trip die we eventueel zouden willen gaan boeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels een broke tripje geboekt!
I haven't been everywhere, but it's on my list
Alle reacties Link kopieren
@Karbonkel95 wat leuk! Ik heb vorige maand mijn Broke trip gehad. We hadden een onwijs toffe bestemming. Heel veel plezier alvast!!
Ik mag volgende maand weer. Nu de road trip doen. December met de city trip op een hele leuke bestemming uitgekomen. Ben nu dus heel benieuwd. T is dat ik t geld niet heb anders zou ik dit echt vaker doen.
Over een paar dagen op Solo together en over 1,5 week op Broke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ella-Mae schreef op 18 mei 2016 @ 13:03:

Of je neemt een taxi, Wat een goed idee! Ik moet binnenkort om 7:20 vliegen en zag al een beetje tegen de rit op (om 4.00u vertrekken ) en van mijn lief wilde ik het ook niet vragen op zo'n onchristelijke tijd, en nu heb ik een taxi gevonden die me hetzelfde kost als brandstof+parkeren! Wat relaxed zeg Met een terugrit erbij was het wel duurder uitgevallen dan zelf rijden, maar terug kan ik met de trein. Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand toevallig nog een kortingcodes over? Ben nog in mail contact met hun want wil graag onze twee kindjes meenemen maar ben al enthousiast!!
Alle reacties Link kopieren
Als je me een berichtje stuurt heb ik er wel een voor je! Dan moet je wel binnen een maand boeken anders verloopt ie.. Dus als je na langer dan een maand wil boeken zou ik nog even wachten. Ik heb wel je mail nodig wil ik de code toe kunnen sturen.



Alle reacties Link kopieren
Vandaag een Broke trip geboekt! (Thanks Tanyat voor je code ????) Wilde eerst een citytrip boeken, maar uiteindelijk tochgegaanvoor de broke variant, was de helft goedkoper (en tja als student weet je het wel ;) 6 oktober gaan we!
Gisteren terug gekomen van een Solo together en volgende week ga ik weer op Broke!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 07 juli 2016 @ 15:06:

Als je me een berichtje stuurt heb ik er wel een voor je! Dan moet je wel binnen een maand boeken anders verloopt ie.. Dus als je na langer dan een maand wil boeken zou ik nog even wachten. Ik heb wel je mail nodig wil ik de code toe kunnen sturen.



Ahh super lieff! Ik heb gehoord dat ze een op maat gaan maken vanwege de kindjes. Maar mocht ik het nodig hebben dan stuur ik wel een berichtje oké? ????
Alle reacties Link kopieren
Er hebben al best veel mensen geboekt die een kortingscode via mij hebben gekregen, super leuk!



Ik heb nog 2 codes over, voor als iemand geinteresseerd is :D fjordengirl@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
quote:mommy2014 schreef op 12 juli 2016 @ 23:56:

[...]





Ahh super lieff! Ik heb gehoord dat ze een op maat gaan maken vanwege de kindjes. Maar mocht ik het nodig hebben dan stuur ik wel een berichtje oké? ????Ja tuurlijk, geen probleem!
Alle reacties Link kopieren
In 2015 op city trip geweest en kwam uit in Basel. Onwijs leuk hotel en gave bestemming. Zelf zou ik Basel nooit hebben uitgekozen en het is mij dus echt heel goed bevallen.



Wat mij betreft een aanrader en ik ga zeker nog eens boeken in de toekomst!
Eigen belang is groot belang
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op 2 bestemmingen geweest die ik zelf niet zou hebben verzonnen. Van 1 zou ik het land ook niet hebben verzonnen. Bij de andere wel het land, maar zou die stad zeker niet de top 5 van eerste steden waaraan ik zou hebben gedacht hebben gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Sinds afgelopen nacht terug, voor het eerst alleen en het was geweldig! Alles was ook heel erg goed en netjes geregeld ga binnenkort weer boeken.



Als er nog iemand wil boeken met 20 euro korting stuur mij een pb zodat ik je een code kan geven. ik heb er nog 7.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijdrukmeisje schreef op 20 juli 2016 @ 23:05:

Sinds afgelopen nacht terug, voor het eerst alleen en het was geweldig! Alles was ook heel erg goed en netjes geregeld ga binnenkort weer boeken.



Als er nog iemand wil boeken met 20 euro korting stuur mij een pb zodat ik je een code kan geven. ik heb er nog 7.Hallo! Ik lees net je berichtje en wil deze week een broke trip boeken met srprs.me, heb je toevallig nog kortingscodes? Ik had geen account op viva dus heb even een aangemaakt maar wist eerlijk gezegd niet hoe ik je een privébericht kon sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:xoxogossipgirl schreef op 07 oktober 2016 @ 08:43:

[...]





Hallo! Ik lees net je berichtje en wil deze week een broke trip boeken met srprs.me, heb je toevallig nog kortingscodes? Ik had geen account op viva dus heb even een aangemaakt maar wist eerlijk gezegd niet hoe ik je een privébericht kon sturen.Ik heb anders ook nog wel voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen weekend op broke vakantie geweest en oh wat was het leuk zeg!!! Echt ontzettend genoten! We zijn terecht gekomen in Edinburgh in Schotland! Zelf nooit uitgekozen, maar ontzettend toffe stad. Ga van de zomer waarschijnlijk weer, maar dan alleen of een solo together ;p



Ik heb nog 7 kortingscodes over van 20 euro, dus als je er een wilt, stuur me gerust een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrek maandag op broke trip! de kraskaart is binnen, het weer is redelijk en ik ben echt ontzettend benieuwd!
I haven't been everywhere, but it's on my list
Alle reacties Link kopieren
quote:Karbonkel95 schreef op 15 oktober 2016 @ 17:11:

Ik vertrek maandag op broke trip! de kraskaart is binnen, het weer is redelijk en ik ben echt ontzettend benieuwd!Wat leuk! Heel veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Het was echt super! Leuke bestemming (die ik zelf nooit had gekozen) en ik wil heel graag nog eens. Ik heb ook nog korting voor andere, dus als iemand zeker weet dat ie binnen dertig dagen gaat boeken, roep maar
I haven't been everywhere, but it's on my list
Alle reacties Link kopieren
quote:Karbonkel95 schreef op 22 oktober 2016 @ 02:03:

Het was echt super! Leuke bestemming (die ik zelf nooit had gekozen) en ik wil heel graag nog eens. Ik heb ook nog korting voor andere, dus als iemand zeker weet dat ie binnen dertig dagen gaat boeken, roep maarHey! Ik zou graag gaan met m'n vriend, als je wil, mag ik je kortingscode dan hebben? Ik ga zowieso boeken binnen de 30 dagen! Alvast bedankt!
quote:Florrieborrie schreef op 25 oktober 2016 @ 14:12:

[...]





Hey! Ik zou graag gaan met m'n vriend, als je wil, mag ik je kortingscode dan hebben? Ik ga zowieso boeken binnen de 30 dagen! Alvast bedankt!Je mag mij een PB sturen, ik heb er nog 1!
Alle reacties Link kopieren
Ga waarschijnlijk volgende zomer met het hele gezin en aanhang (in totaal) op road trip
Alle reacties Link kopieren
En inmiddels heb ik ook al twee trips gemaakt met srprs.me! Wat een ontzettend leuke reis en wat een goede en fijne organisatie, top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven