Entertainment alle pijlers

Moois in het theater

09-03-2024 11:54 45 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga heel graag en regelmatig naar het theater, probeer ook graag over de breedte: van dans tot cabaret en van toneel tot muziek. En kom vaak bij dingen die ik nog niet ken.

Wat heb jij onlangs in het theater gezien dat je echt mooi of leuk vond of wat je raakte?

Het lijkt me leuk om via elkaar op nieuwe sporen te komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
TO trapt af. Ik was bij de voorstelling van dichter Joost Oomen over poëzie. Heel grappig, ontroerend en ook echt iets anders dan dat ik in tijden gezien heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
De balletvoorstelling Frida, met daar aan voorafgaand de inleiding. Indrukwekkend en prachtig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hou ervan om met de kinderen naar het theater te gaan. Vooral de voorstelling van André Kuijpers vonden we interessant.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
09-03-2024 12:29
De balletvoorstelling Frida, met daar aan voorafgaand de inleiding. Indrukwekkend en prachtig.
Klinkt tof! Een inleiding kan ook echt een toevoeging zijn vind ik, zeker bij dans.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
09-03-2024 12:47
Ik hou ervan om met de kinderen naar het theater te gaan. Vooral de voorstelling van André Kuijpers vonden we interessant.
Er wordt zoveel moois voor kinderen gemaakt ja! Ik ga zelf ook wel eens naar iets voor jeugd, vaak toneel dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
LA live band die Nirvana’s MTV unplugged uitvoert. Een aanrader!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben naar Ryan Panday geweest en ik vond 'm leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was bij Alex Roeka.

Zo verschrikkelijk mooi. De man zingt pure poëzie.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ontspannen avondje: Murder in the Orient Express. Veel humor aan toegevoegd. Voorstelling met Anne Will Blankers, ook heel goed, heel ander genre.
Maar het seizoen loopt al aardig op zijn eind volgens mij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
09-03-2024 13:16
Ontspannen avondje: Murder in the Orient Express. Veel humor aan toegevoegd. Voorstelling met Anne Will Blankers, ook heel goed, heel ander genre.
Maar het seizoen loopt al aardig op zijn eind volgens mij
Hier had ik ook kaartjes voor maar een van de hoofdrolspelers was ziek. Ik hoop dat we nog een inhaalvoorstelling krijgen (op een moment dat we kunnen..)
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
09-03-2024 13:11
Ik was bij Alex Roeka.

Zo verschrikkelijk mooi. De man zingt pure poëzie.
Daar was ik ook, heel mooi, Was ik jaren geleden toen ik een gratis voorstellingsjaar had gewonnen, en bijna overal naar toe kon. Heel fijn anders had ik hem nooit ontdekt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanaf eind mei speelt visavis weer de voorstelling Silo8. Ik heb al veel van hen gezien, ben fan. Maar deze voorstelling ken ik nog niet.
Volgens velen de allerbeste voorstelling van hen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuke tips allemaal! Ik vind Alex Roeka ook geweldig. Maar van visavis bijvoorbeeld nog nooit gehoord, ga ik opzoeken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Minneke schreef:
09-03-2024 12:54
Er wordt zoveel moois voor kinderen gemaakt ja! Ik ga zelf ook wel eens naar iets voor jeugd, vaak toneel dan.
Het leuke is dat het theater hier in de buurt gratis is voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
09-03-2024 12:47
Ik hou ervan om met de kinderen naar het theater te gaan. Vooral de voorstelling van André Kuijpers vonden we interessant.
Daar ben ik later ook met zoon. Hoe oud zijn jouw kinderen? Wat vonden ze ervan?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben laatst naar top vrouwen geweest. Ik vond het heel leuk. Heb flink gelachen.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
09-03-2024 13:28
Het leuke is dat het theater hier in de buurt gratis is voor kinderen.
Wat top! Dat verlaagt de drempel wel echt.
Alle reacties Link kopieren Quote
De dansvoorstelling Rhythm&Flow van Ish dance collective met hiphop dansers, urban runners en een pole artist. Zelden zo ontzettend veel plezier op het podium gezien. En super mooie dans en lekkere muziek. Zoon van 10 jaar vond het ook gaaf.

Die voorstelling van Andre Kuipers lijkt mij ook gaaf. Ga ik zo maar even aan zoon vragen of hem dat leuk lijkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit elke avond in het theater. Maar wel elke avond bij dezelfde voorstelling 😉 Heb daardoor ook nooit tijd om om wat anders te zien, ookal zou ik dat wel graag willen.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Minneke schreef:
09-03-2024 11:55
TO trapt af. Ik was bij de voorstelling van dichter Joost Oomen over poëzie. Heel grappig, ontroerend en ook echt iets anders dan dat ik in tijden gezien heb.
Ja, die is leuk
Heb je de Poezieboys al eens gezien? Vind je dan vast ook leuk
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik echt prachtig vond en wat mij echt ontroerde door het verhaal en het spel, ik ben zelfs twee keer geweest, was 'Verdriet is het ding met veren'. O.a. Jacob Derwig speelde erin.
Alle reacties Link kopieren Quote
S7rin schreef:
09-03-2024 15:10
Ik zit elke avond in het theater. Maar wel elke avond bij dezelfde voorstelling 😉 Heb daardoor ook nooit tijd om om wat anders te zien, ookal zou ik dat wel graag willen.
Ja dat is dan lastig! Ik had ooit een bijbaan in het theater, daardoor kon ik juist heel veel zien en dat willekeurig dingen uitproberen is gebleven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
09-03-2024 16:53
Ja, die is leuk
Heb je de Poezieboys al eens gezien? Vind je dan vast ook leuk
Ken ik niet, dank voor de tip!
Alle reacties Link kopieren Quote
nlies schreef:
09-03-2024 13:16
Ontspannen avondje: Murder in the Orient Express. Veel humor aan toegevoegd. Voorstelling met Anne Will Blankers, ook heel goed, heel ander genre.
Maar het seizoen loopt al aardig op zijn eind volgens mij
Staat nog op mijn lijstje!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven