Starbucks

17-04-2017 17:52 88 berichten
Van de week ga ik vliegen. Nu vroeg ik mij af of er een starbucks achter de douane zit bij Schiphol of alleen ervoor?
Alle reacties Link kopieren
Achter ook
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
https://www.schiphol.nl/n ... n/?before_customs_filter=?&filter_by_flight=?

Kon je dit zelf niet vinden op Google? Zoekterm 'Starbucks schiphol'
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 17 april 2017 @ 17:53:

https://www.schiphol.nl/n ... n/?before_customs_filter=?&filter_by_flight=?

Kon je dit zelf niet vinden op Google? Zoekterm 'Starbucks schiphol'



Nee blijkbaar niet

Ik kom eigenlijk ook nooit op Schiphol, 6 jaar geleden voor het laatst.



Maar bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je adviseren daar niet naar de Starbucks te gaan.
Verschillende zelfs, uit mijn hoofd tenminste drie voorbij security. Alleen als je low cost binnen Schengen vliegt (M-pier) kom je ze niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
beide
Waar vlieg je heen? Er zijn inderdaad veel betere vliegveldkoffies, afhankelijk van je bestemming :-)
Er zitten er meerdere. Toch zou ik niet naar Starbucks gaan. Is veel te duur voor een beetje water met een druppel aroma erdoor.
Ik zou je geld sparen en op vakantie op een terrasje een kop koffie of een glas wijn drinken.



1 keer gestopt bij Starbucks en ik vraag me nog altijd af waarom iedereen er zo lovend over is.
Alle reacties Link kopieren
Wil je koffie of aangelengde siroop? En dat voor de hoofdprijs?
Jezus wat een gezeur. Laat dat mens toch lekker naar Starbucks gaan als ze dat nou leuk vindt. Als ze jullie mening over Starbucks had willen lezen had ze daar wel om gevraagd lijkt me.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 18:18:

Jezus wat een gezeur. Laat dat mens toch lekker naar Starbucks gaan als ze dat nou leuk vindt. Als ze jullie mening over Starbucks had willen lezen had ze daar wel om gevraagd lijkt me.Ik wil haar gewoon een teleurstelling (en een lege portemonnee) besparen.
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 18:20:

[...]





Ik wil haar gewoon een teleurstelling (en een lege portemonnee) besparen.Oh, je bent een mensenredder. Zeg dat dan meteen.
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 18:20:

[...]





Ik wil haar gewoon een teleurstelling (en een lege portemonnee) besparen.Hoe weet jij zo zeker dat To nog nooit bij een Starbucks geweest is dan? Die zit overal tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 18:20:

[...]





Ik wil haar gewoon een teleurstelling (en een lege portemonnee) besparen.



Ze zegt niet bekend te zijn op Schiphol, niet dat ze nooit eerder naar Starbucks is geweest.



Daarnaast: zoveel mensen, zoveel smaken. Dat jij het niet lekker vindt, betekent niet dat het dan shit is en niemand het lekker mag vinden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 18:18:

Jezus wat een gezeur. Laat dat mens toch lekker naar Starbucks gaan als ze dat nou leuk vindt. Als ze jullie mening over Starbucks had willen lezen had ze daar wel om gevraagd lijkt me.



Twee mogelijkheden:

1. of je bent nieuw op het forum.

2. of je tampon zit scheef

In beide gevallen:
...
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van Starbucks hoor! De soja cappuccino is heerlijk, net als de lemon poppyseed muffin. Daar heb ik wel een tientje voor over :-)
't Is al met al een heel gedoe
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 18:33:

[...]



Ik denk bij LV optie 2 Oh, ken je haar? Ik niet, dus ik dacht even dat ze misschien nieuw was hier.
quote:TinyBel schreef op 17 april 2017 @ 18:20:

[...]





Ik wil haar gewoon een teleurstelling (en een lege portemonnee) besparen.



Ten eerste denk ik dat TO prima zelf kan bepalen waar ze haar geld uit geeft, en ten tweede is jou smaak ( en teleurstelling) niet die van haar.

Zelf ga ik niet voor de koffie, maar in de zomer geef ik met alle liefde 4,50 uit voor Tall Cool Lime Refresher. Heerlijk.
quote:Lucylucille schreef op 17 april 2017 @ 18:37:

[...]





Ten eerste denk ik dat TO prima zelf kan bepalen waar ze haar geld uit geeft, en ten tweede is jou smaak ( en teleurstelling) niet die van haar.

Zelf ga ik niet voor de koffie, maar in de zomer geef ik met alle liefde 4,50 uit voor Tall Cool Lime Refresher. Heerlijk.jouW
quote:Renaissance schreef op 17 april 2017 @ 18:34:

[...]





Oh, ken je haar? Ik niet, dus ik dacht even dat ze misschien nieuw was hier.



Ben je serieus?

quote:Renaissance schreef op 17 april 2017 @ 18:34:

[...]





Oh, ken je haar? Ik niet, dus ik dacht even dat ze misschien nieuw was hier.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven