Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!



Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kris33 schreef op 02 februari 2017 @ 21:24:

Morgen mag ik weer...!!

Eerst dagje naar Dubai, daarna door naar Krabi en direct door naar Lanta. Ik kan niet wachten...

Heerlijk! Ik 7 maart, ook via Dubai. Weet nog niet of we van BKK direct doorvliegen naar Samui of nachtje airporthotel doen. Ik wil direct door maar man niet.

Paar dagen Samui en dan Phanang.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ook een goed vooruitzicht Yasmijn! Ik heb zondag paar uur wachttijd op Bangkok, op Krabi word ik zelfs opgehaald door een lieve vriendin. Zo veel zin in...
Alle reacties Link kopieren
in december met Eva gevlogen, we waren er net 2 uur van te voren. Thuis al ingechecked alleen bagage afgeven. We waren in een vloek en zucht overal doorheen..
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan in augustus weer (als het meezit). Ivm met factoren die ik niet in de hand heb kan ik op zijn vroegst in april boeken. Zijn de tickets dan nog enigszins betaalbaar ?



Ik heb nu dingen gezien rond de 554 (eva aanbieding economy) en rond zelfde bedrag emirates met tussenstop.. Ik hoop max 600 uit te geven.. Is dat realistisch als je 4 maanden van te voren boekt ?
Handig om te weten voor de Thailandgangers: er was altijd verschil in de termijn van het stempel tussen overland en per vliegtuig binnenkomen. Dat lijkt nu niet (meer) zo te zijn, vandaag een stempel voor 30 dagen gekregen. Per bus vanaf Laos.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om in augustus voor 15 dagen naar bangkok, krabi, koh phi phi en phuket te gaan.



Vroeg me af of jullie al eens er zijn geweest in augustus aangezien ik heb gelezen dat het dan regenseizoen is..



Regent het veel en is het dan de moeite waard?
Alle reacties Link kopieren
Regen is er dan wel maar niet hele dag. Een bui en klaar. Ach. Her weer zegt niet veel. In december zou het. Mooi moeten zijn en was het bij op Phuket en koh samui ook bagger .. Tja



Ik ga ook in augustus en loopt wel los denk ik ..
Alle reacties Link kopieren
Je kan er geen peil op trekken. Het kan de hele dag regenen (met name regio Phuket), het kan een flinke bui zijn, of de hele dag droog. Op de eilanden (samui, phangan, tao) is het dan geen regentijd trouwens. Check het tegen de tijd dat en aks het te nat is ga je gewoon ergens anders heen
Alle reacties Link kopieren
Kris, melden
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Mayou , Yasmijn of Kris enig idee mbt ticket vraag ? 4 maanden van te voren betaalbaar ticket mogelijk ?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies?



Ik heb weleens 6 maanden voor vertrek geboekt omdat er een mooie prijs voorbij kwam. Of weleens 3 maanden. Gewoon even in de gaten houden. Dit keer was ik rijkelijk laat, half januari gekocht terwijl vertrek 7 maart is.

Ook weleens 2 weken ervoor als we erheen wilden. Je vindt altijd wel redelijke tickets. Ik ben dan wel geabonneerd op ticketssites dus ze komen in mijn mailbox.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vlieg nooit via Bangkok, maar idd gewoon in de gaten houden
Alle reacties Link kopieren


Ik meld me!! Gisteren rond 4 uur op Lanta aangekomen. Weer was niet super, hadden zelfs kleine bui onderweg naar de ferry. Vanaf aankomst een grote reunie! Heerlijk! Vabdaag ontzettend veel last van een jetlag, had de afgelopen 2 nachten onderweg ook te weinig geslapen. Nu rustig aan doen. Zo naar het strand, zon schijnt!!!!
Alle reacties Link kopieren
Poldervrouw, heb je de tickets al geboekt? Zag eruit als een goede deal!
Alle reacties Link kopieren
Nee. Ik kan pas bezoeken rond april en ben gewoon beetje bezorgd dat ik dan super dure tickets heb.

Ik lan pas dan boeken omdat ik dan pas weet of dochter mee kan
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2017 @ 00:58:

Wat bedoel je precies?



Ik heb weleens 6 maanden voor vertrek geboekt omdat er een mooie prijs voorbij kwam. Of weleens 3 maanden. Gewoon even in de gaten houden. Dit keer was ik rijkelijk laat, half januari gekocht terwijl vertrek 7 maart is.

Ook weleens 2 weken ervoor als we erheen wilden. Je vindt altijd wel redelijke tickets. Ik ben dan wel geabonneerd op ticketssites dus ze komen in mijn mailbox.





Ik ben geabonneerd op nieuwsbrieven van de meeste maatschappijen , cheaptickets en skyscanner .. Nog meer handig ?



Ik wil max 600€ uitgeven , mag met tussenstop, liefst rechtstreeks .
Alle reacties Link kopieren
Met 600 lukt het altijd wel om goede tickets te kopen.



Niet zo krampachtig doen over tijden wanneer je kunt boeken. Zoals ik al zei: ik had ze deze keer pas half januari omdat we nog niet uit de bestemming waren, het had zo geen TH kunnen worden, en nog zit ik maar net iets boven de 1000 euro voor 2 pax.

Het maakt echt niet veel uit.



Ik zag een keer in augustus 349 voorbij komen dus die heb ik gepakt terwijl vertrek pas februari was.

Dat was via Ticketspy, geloof ik.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Kris33 schreef op 06 februari 2017 @ 05:46:



Ik meld me!! Gisteren rond 4 uur op Lanta aangekomen. Weer was niet super, hadden zelfs kleine bui onderweg naar de ferry. Vanaf aankomst een grote reunie! Heerlijk! Vabdaag ontzettend veel last van een jetlag, had de afgelopen 2 nachten onderweg ook te weinig geslapen. Nu rustig aan doen. Zo naar het strand, zon schijnt!!!!Sawadee ka!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2017 @ 09:04:

Met 600 lukt het altijd wel om goede tickets te kopen.



Niet zo krampachtig doen over tijden wanneer je kunt boeken. Zoals ik al zei: ik had ze deze keer pas half januari omdat we nog niet uit de bestemming waren, het had zo geen TH kunnen worden, en nog zit ik maar net iets boven de 1000 euro voor 2 pax.

Het maakt echt niet veel uit.



Ik zag een keer in augustus 349 voorbij komen dus die heb ik gepakt terwijl vertrek pas februari was.

Dat was via Ticketspy, geloof ik.





Komt omdat je óveral leest lang van te voren boeken ..



Dan loopt het dus wel los



Nu maar eens bedenken wat we willem doen.



Ben natuurlijk met dochter in december geweest, ga nu met de rest (en waarschijnlijk dochter ) dus wil niet Zelfde route doen .



Bkk, chiangmai , sukothai, pai is wel redelijk zeker, mss khao tao . We hebben drie weken , dus niet te gek veel . Zin in ! December was zo goed
Alle reacties Link kopieren
Welnee, dat lang van tevoren boeken, niets op uit doen.

Alleen als er wat leuks voorbij komt, anders gewoon laten.

Ze willen de vliegtuigen echt wel goed vullen, dus de prijs gaat écht vlak vantevoren niet omhoog.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Thans Yasmijn. Kan ik me bezig houden met leukere dingen
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch ook nu voor jou en de rest boeken (wanneer je goeie deals ziet) en dan later voor je dochter, als ze meekan.
Alle reacties Link kopieren
Erizon, ben jij de komende dagen nog in bangkok?

Lijkt me gezellig om donderdag of vrijdagavond wat te gaan eten samen zaterdag vlieg ik weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:mayou schreef op 07 februari 2017 @ 01:07:

Je kunt toch ook nu voor jou en de rest boeken (wanneer je goeie deals ziet) en dan later voor je dochter, als ze meekan.Hebben we overwogen maar kans bestaat dat vkucht vol is bijv. En ze wil niet alleen vliegen snap ik ook wel
quote:Zanahoria schreef op 07 februari 2017 @ 03:42:

Erizon, ben jij de komende dagen nog in bangkok?

Lijkt me gezellig om donderdag of vrijdagavond wat te gaan eten samen zaterdag vlieg ik weer naar huis.Ik vlieg donderdagmiddag terug. Maar vanavond of morgen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven