ticket curacao echt zo duur??

16-04-2012 03:49 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezer



Ik had een vraagje:

Ik wil graag in Juni naar Curacao voor 10 a 11 dagen.. maar overal zijn de tickets verschrikkelijk duur..(tenminste op de sites die ik terecht kom)



Ik weet wel al dat ik in Curacao een hotel krijgen voor 30 euro per nacht, wat ik ook al veel vind..



De tickets die ik vind zonder hotel zijn rond de 500 euro, en met hotel al snel boven de 950 en vooral veel van 1200..



Heeft iemand misschien ervaring met goedkope reizen? met eventueel hotel erbij??



Met Google ben ik nooit echt beste vrienden geweest....

Ik ben wel wezen zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer



Ik hoop julie mij kunnen helpen!



dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Als jij een hotel weet voor 30 per nacht, en een ticket kunt vinden voor 500, dan ben je toch klaar voor 800 euro? Je hoeft vlucht en hotel toch niet bij elkaar te boeken?
Als je een ticket van Eur 500,- en een hotel van Eur 30,- per nacht al duur vindt denk ik dat je beter een andere bestemming kunt gaan zoeken. Ergens in Frankrijk gaan kamperen of zo? Cheaptickets en tripadvisor geven toch wel de laagste prijzen aan voor resp. ticket en hotel dus reken erop dat het gewoon niet kan voor het bedrag wat jij in gedachten hebt. Anders kan je beter low budget richting Azië gaan, veel leuker en mooier dan de Antillen en relatief goedkoop dus.
Alle reacties Link kopieren
500 voor een ticket naar Curacao is toch niet duur.

Goedkoper ga je het niet krijgen hoor.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel voor de snelle reacties!!

ik had gewoon totaal geen idee dat ik rond de 800 minimaal kwijt zou zijn, zonder eten of iets erbij..

maar aan jullie te horen, is dat een redelijke prijs!! dankjewel..

zit niks anders op dan accepteren dat het rond de 800 wordt!!
Alle reacties Link kopieren
Euh, als jij ¤500,- voor een ticket naar Curaçao duurt vindt, waar denk je dan dat het ligt..?

Ik vind het behoorlijk goedkoop eigenlijk!
Ik zou niet gaan, curacao is qua eten/drinken ook echt knetterduur
500 euro voor een ticket die kant op is echt niet duur. Als je dat al duur vindt, bereid je dan maar voor op de prijzen daar, dat zal je nog meer tegenvallen.
Mijn god, maar 500 euro voor n vlucht rond het hoogseizoen en slechts 30 euro per nacht en jij vindt dat duur?
Nou nog maar een keer echo; vind je dat duur?!?! Is het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Qua eten en drinken knetterduur? Echt niet duurder dan hier..
Hoop alleen dat je niet te veel eisen stelt aan een hotel van 30 euro per nacht in het hoogseizoen....
Dat kan idd nooit veel zijn voor die prijs.
Alle reacties Link kopieren
Vaak is zo'n pakketreis naar curacao van bijv. arke goedkoper, maar dan moet je ook wel denken aan 800 tot 1000 euro (maar wel wat meer luxe). 30 euro voor een hotel is trouwens echt niet duur.
Weet je zeker dat je goed hebt gekeken? Volgens tripadvisor is er maar 1 verblijf van die prijs. Op heel curacao Mira punda.. En dat is een bed and breakfast....
Misschien 'n hostel?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens de opties om (buiten europa) heel goedkoop te vliegen (op bepaalde data of lastminute) steeds kleiner worden. Een paar jaar geleden vloog ik geregeld voor 300 euro naar het caribisch gebied, nu ben ik al blij met een ticket van 600
@bijenrompje

ik vind het eten dus wel duurder dan hier, echt wel
Ik ben ook heel benieuwd waar je slaapt. Kijk je ook wel naar de buurt waar dat hotel ligt. 's Avonds is het niet echt veilig overal.



En ik weet niet of je uit eten gaat elke avond, maar als je dat in Nederland duur vindt, zou ik een andere bestemming kiezen.



Of je eet lekker warm op de lokale markt tussen de middag, dat vond ik erg gezellig.
Ik vraag me af of de TO wijs doet aan deze reis. Ze is niet exht een ervaren wereldreiziger (gezien de verbazing over de vluchtkosten) en ik vraag me af wat haar 'vergelijkingsmateriaal' is. Is dat een camping of een massa ultra all inclusive in turkijke waar je wel redelijk luxe zit voor dit bedrag? Want 30 euro, en zelfs 60 euro voor een verblijf op curacao is gewoonweg arremoe en geen 'luxe'.
Miss princess brandstofkosten..... Vijf jaar geleden tankte ik mijn diesel nog vol voor 93 cent de liter.... Nu voor 1,60. Kortom, logisch dat de kosten van vliegen ook wat hoger liggen.
Hier vind je wel goedkope aanbiedingen naar Curacao:

http://www.arke.nl/verre- ... P-Ku-XbuK8CFQSHDgodDh0-iA

Misschien moet je wel je reisdatum aanpassen om zo goedkoop mogelijk uit te zijn.
Alle reacties Link kopieren
@ oriane: ja dat is ook waar, hoewel vliegen in europa juist veel goedkoper is geworden.
Eens met EN alhoewel ik vliegen met arkefly aan niemand wil aanraden....



Ik snap mensen niet die een vakantiw boeken maar dan op die manier boeken alsof ze naar een vervelende verplichting als een begravenis van een ver familielid moeten door extreem op de centen gaan zitten. Ga dan naar een andere bestemming, of spaar nog een jaartje door en ga dan goed.
TO, wat is je totale budget dat je wil spenderen aan je reis? Ik denk dat een andere bestemming beter voor je is. Of je spaart nog even door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven