ticket curacao echt zo duur??

16-04-2012 03:49 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezer



Ik had een vraagje:

Ik wil graag in Juni naar Curacao voor 10 a 11 dagen.. maar overal zijn de tickets verschrikkelijk duur..(tenminste op de sites die ik terecht kom)



Ik weet wel al dat ik in Curacao een hotel krijgen voor 30 euro per nacht, wat ik ook al veel vind..



De tickets die ik vind zonder hotel zijn rond de 500 euro, en met hotel al snel boven de 950 en vooral veel van 1200..



Heeft iemand misschien ervaring met goedkope reizen? met eventueel hotel erbij??



Met Google ben ik nooit echt beste vrienden geweest....

Ik ben wel wezen zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer



Ik hoop julie mij kunnen helpen!



dankjewel
Zo ken ik een verhaal van een nederlands stel op huwelijksreis. Hij regelde de reis....het was een verrassing voor haar. Maar hij was op de centen.... Ze gingen naar de malediven. Hij had het goedkoopste hotel geboekt wat te vinden was.... Dus hebben ze hun huwelijksreis op het luchthavenhotel doorgebracht. Heel ver weg van de werkelijke tropische eilanden.... Zo sneu.



Mensen verdiepen zich vaak niet in een bestemming of reguliere hotelkosten voor ze op een verre reis gaan en staren zich blind op geld. Dan moet je gewoon niet gaan.
quote:Oriane schreef op 16 april 2012 @ 08:32:

Zo ken ik een vergaal van een nederlands stel op huwelijksreis. Hij regelde de reis....het was een verrassing voor haar. Maar hij was op de centen.... Ze gingen naar de malediven. Hij had het goedkoopste hotel geboekt wat te vinden was.... Dus hebben ze hun huwelijksreis op het luchthavenhotel doorgebracht. Heel ver weg van de werkelijke tropische eilanden.... Zo sneu.Heel erg sneu. Ga dan naar een ander prachtig mooi oord wat wel te betalen is. Maar he, ze zijn wel op de Malediven geweest
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er pas geweest en betaalde 640 euro vlucht en hotel. Hotel was plaza hotel. In de stad op oude waterfort, hartstikke prima! Dus het kan wel, ik ben alleen in de winter gegaan, dus dat zal het hem zijn. Zou echt altijd proberen in laagseizoen te gaan, dat kan zoveel schelen. Maakt de vakantie niet minder leuk Wat zeg ik leuker zelf, zo min mogelijk rood verbrande hollanders die blijven vragen of er hier ook een friettent te vinden is?



succes met zoeken en alvast veel plezier gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Is wel de prijs hoor, goedkoper zal het niet lukken..
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel gecheckt waar het is?

Of ben je er zoeen die niet weet dat de Costa Brava wèl in Spanje ligt, maar Costa Rica niet..?
Alle reacties Link kopieren
500 euro is goedkoop!
Alle reacties Link kopieren
een andere bestemming is geen optie, ga met een rede daarheen..



en geen ervaren reiziger? dat klopt niet, heb een wereldreis gemaakt, dus reizen ben ik bekend mee... vroeg mij gewoon af of niet goedkoper kon....



ik zal even op de doorgegeven sites kijken, dankjewel..



en die van 30 euro, wordt dan vanuit daar geregeld en niet vanuit NL... dat is al nagevraagd
Alle reacties Link kopieren
KLM biedt via de tweejaarlijkse(?) Werelddealweken vaak goedkope tickets voor 499 euro. Als je deze combineert met een vakantiehuisje (micazu?) of hostel (vooral als je alleen reist) ben je best goedkoop uit! Hotels zijn vaak duur op Curacao.



Zelf heb ik een tijdje op Sint Maarten gewoond en ging ik in de zomer een weekje naar Curacao. Toendertijd werd in de zomermaanden een studentenhostel (voor stagiaires) gebruikt als hostel en betaalde ik 15 euro per nacht. Ik deelde mijn kamer uiteindelijk met een vriendin die voor deze prijs ook wel naar Curacao wilde :-) Het was een ruime 3-persoonskamer in een appartement met woonkamer en keuken. Wel geen airco, maar als je niet veel luxe verwacht prima te doen en een goedkope vakantie.
Alle reacties Link kopieren
het is gecheckt door mensen daar, , dus dat moet wel goed zitten...



de site Arke heb ik wel wt aan! maar zal ook even naar de andere hotelnamen kijken die grrr geeft...
Alle reacties Link kopieren
quote:Oriane schreef op 16 april 2012 @ 08:32:

Zo ken ik een verhaal van een nederlands stel op huwelijksreis. Hij regelde de reis....het was een verrassing voor haar. Maar hij was op de centen.... Ze gingen naar de malediven. Hij had het goedkoopste hotel geboekt wat te vinden was.... Dus hebben ze hun huwelijksreis op het luchthavenhotel doorgebracht. Heel ver weg van de werkelijke tropische eilanden.... Zo sneu.



Mensen verdiepen zich vaak niet in een bestemming of reguliere hotelkosten voor ze op een verre reis gaan en staren zich blind op geld. Dan moet je gewoon niet gaan.Raar verhaal, als dat je overkomt dan neem je toch je verlies en regel je ter plekke wat anders....
quote:spectral schreef op 16 april 2012 @ 10:30:

[...]



Raar verhaal, als dat je overkomt dan neem je toch je verlies en regel je ter plekke wat anders....Dat lijkt mij ook ja... en als krenterige man daar dan niet in mee wil gaan dan kan ie gelijk de scheiding gaan regelen bij terugkomst
quote:elninjoo schreef op 16 april 2012 @ 10:34:

[...]



Dat lijkt mij ook ja... en als krenterige man daar dan niet in mee wil gaan dan kan ie gelijk de scheiding gaan regelen bij terugkomst Eh, nou, het waren ook niet de meest slimme mensen... Ze dachten dat 'dat' het was en vonden het al zo tegenvallen
Alle reacties Link kopieren
quote:Oriane schreef op 16 april 2012 @ 12:24:

[...]





Eh, nou, het waren ook niet de meest slimme mensen... Ze dachten dat 'dat' het was en vonden het al zo tegenvallen Dat verhaal heb je vast niet uit de eerste hand.... geloof er niets van.
quote:spectral schreef op 16 april 2012 @ 14:53:

[...]



Dat verhaal heb je vast niet uit de eerste hand.... geloof er niets van.





Nee uit tweede hand, het gaat over een familielid van onze buren. Ik heb de mensen zelf ook wel eens gezien, maar het hier nooit over gehad met ze.



Er lopen er een paar tussen hoor; zie deze rare vakantieklachten die ook echt zijn;



http://www.telegraaf.nl/r ... akantieklachten...__.html





Maar is off topic
Alle reacties Link kopieren
De goedkoopste overnachting op mijn vakantiebestemming was 45 euro... Vind 30 nog meevallen!
Een ticket naar Curacao voor 500 euro is erg goedkoop!

Dus dat zal je niet gaan lukken denk ik.



Tja en hotel voor 30 euro per nacht is ook niet heel duur, al zie je bij Arke idd aanbiedingen die ook heel interessant kunnen zijn.



Waar je ook even goed op moet letten is waar je zit op het eiland. Er zijn plekken waar je zonder auto echt opgesloten zit.



1000 euro voor 10 dagen Curacao is echt niet duur!

Ja of je dat kan betalen is aan jou natuurlijk.
Waarom zou je naar Curacao willen, is echt geen flikker aan.



Ik zou dan voor Lanzarote of Madeira gaan. Stukken goedkoper ( want dichterbij) en veel mooier.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de reacties!!!



## zoutopmijnhuid: Ik weet dat er mooiere bestemmingen zijn!! ben op wereldreis gegaan , en wil graag nog naar Afrika, Canada en nog een keer terug naar Australie!!



maar mijn vriend verblijft daar een aantal maanden voor zijn werk.... We willen elkaar heeel erg graag zien weer!!!

Tja we zitten in het beginstadium en beide verschrikkelijk erg in de wolken!!!(herken ik echt niet van mijzelf!!)

En kunne/willen niet nog maanden wachten, voor we elkaar weer zien haha, vandaar dat het Curacao wordt...



Ik heb zelf voor mijn tickets naar 4 verschillende landen, en weer naar NL, 1300 Euro betaald,(Australie was mijn verste bestemming) en daarom schrok ik van de 500



Dat verhaaaal hahaha wat erg!!!!
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je een hotel nodig als je vriend daar verblijft?
Alle reacties Link kopieren
omdat ik niet op zijn plek kan verblijven dus samen hotel\
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtjevrij schreef op 17 april 2012 @ 20:19:





Ik heb zelf voor mijn tickets naar 4 verschillende landen, en weer naar NL, 1300 Euro betaald,(Australie was mijn verste bestemming) en daarom schrok ik van de 500



Dat verhaaaal hahaha wat erg!!!!Tsja, aangezien dat waarschijnlijk 'tussenstops' waren die toch min of meer op de route lagen (Jakarta, Hongkong, Bangkok bijvoorbeeld) is die prijs niet zo raar. Kun je natuurlijk niet door 4 delen voor 1 bestemming.
Alle reacties Link kopieren
waren geen tussenstops... maar was een all around the world ticket.. dat zal ermee te maken hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Als je een ticket voor 500 euro ziet, gelijk boeken, goedkoper krijg je ze niet! Ik ben net terug van C! Heerlijk eiland en eten en drinken is even duur als in NL hoor! En als je bij een snack gaat eten of eten haalt, nog een stuk goedkoper. Aanrader: Zest!
Alle reacties Link kopieren
zest?? wat is dat???? een snack wordt hem denk ik niet hou het graag gezond hahaha!!!!

nog andere tips wat we zeker moeten doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoutopmijnhuid schreef op 17 april 2012 @ 20:04:

Waarom zou je naar Curacao willen, is echt geen flikker aan.



Ik zou dan voor Lanzarote of Madeira gaan. Stukken goedkoper ( want dichterbij) en veel mooier.Zo eensch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven