tips weekendje weg met vrienden

11-02-2009 20:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In juni willen we een weekendje weg, 6 volwassenen, en 5 kinderen onder de 3 jaar. We houden niet zo van center parcs toestanden, maar meer van bijvoorbeeld een grote woonboerderijen of iets kampeer-achtigs. Ook liever niet te duur (ongeveer 300 euro)

heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
300 euro in totaal? lijkt me per volwassenen of niet?
Voor 'n weekendje weg met vrienden, ideeen genoeg en goedkope ryanair vluchten genoeg, maar als er kleine peuters mee genomen worden dan wordt het toch 'n stuk beperkter, omdat je toch geen vrijheid hebt om ergens te gaan citytrippen met dat soort handenbindertjes.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens op de site van eurorelais.
Alle reacties Link kopieren
Of google op kampeerboerderij of groepsaccomodatie in het gebied/de provincie van jouw keuze.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 11 februari 2009 @ 20:47:

Voor 'n weekendje weg met vrienden, ideeen genoeg en goedkope ryanair vluchten genoeg, maar als er kleine peuters mee genomen worden dan wordt het toch 'n stuk beperkter, omdat je toch geen vrijheid hebt om ergens te gaan citytrippen met dat soort handenbindertjes. erug Elninjoo dit bericht!
Alle reacties Link kopieren
ja ben inderdaad ook op marktplaats ana het kijken, nee, 300 euro in totaal voor de huur van een boerderij ofzo, moet lukken. Verder gewoon nederland. Ik dacht misschien heeft iemand een tip waar je ooit zelf hebt gezeten
Alle reacties Link kopieren
300 euro is wel erg weinig hoor. Ik zat laatst in een prachtig boerderijtje met in totaal 8 slaapplekken en een kinderbedje, was wel wat duurder (500/600) euro maar werkelijk ALLES erop en eraan: compleet uitgeruste keuken, zelfs dingen als een wasmachine, mixer en pc met internet. Groot terras en tuin voor kids om te spelen. Ik kan het wel voor opzoeken?
300 euro is inderdaad niet veel, maar ik heb wel wat dingen gevonden die wel een beetje bij je budget passen:



berkeloord



vakantieboerderij



vakantiehuis ootmarsum



vakantieboerderij groningen
Je zou de site van villaxl.com kunnen proberen, ik heb via hen ooit een deel van een boerderij in de Belgische Ardennen gehuurd, niet duur en geweldig kitscherig aangekleed. Ze hebben veel grotere verblijfmogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
De Bouverie in Noorbeek!!!! Vlakbij Maastricht... Kijk op de site en zie hoe gezellig je kan verblijven in verbouwde stallen!!! Echt heel leuk en spotgoedkoop!!! Zelf ook gedaan met 10 vrienden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven