Travelbird betrouwbaar ?

28-03-2017 20:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al iemand met bovenstaande organisatie op reis geweest? En hoe beviel dat ? Ik zag een mooie aanbieding, maar ik zie dat ze ook wisselende recensies hebben. Ze zijn wel recent aangesloten bij SGR en ANVR zag ik. Dan is het toch wel veilig om bij hun wat te boeken neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er al een paar keer een hotelarrangement geboekt, dus geen vliegreis. Tot nu toe altijd tevreden en geen problemen gehad. Maar dus geen ervaring hoe ze omgaan met plotse problemen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ermee naar Polen geweest vorig jaar oktober, was prima geregeld. Via de site geboekt.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een compleet pakket; vliegen vanaf Eindhoven naar stad 1, hier hotel, dan de trein naar stad 2, hotel en terugvliegen vanuit stad 2. Lijkt me een leuk concept, 2 steden in 1 klap. En ik had dat nog niet eerder gezien bij een organisatie als tui of Neckermann.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biepmiep68 schreef op 28 maart 2017 @ 20:33:

Ik zag een compleet pakket; vliegen vanaf Eindhoven naar stad 1, hier hotel, dan de trein naar stad 2, hotel en terugvliegen vanuit stad 2. Lijkt me een leuk concept, 2 steden in 1 klap. En ik had dat nog niet eerder gezien bij een organisatie als tui of Neckermann.Je kan het ook zelf doen natuurlijk, wij hebben zo Rome en Firenze in 1 reis gedaan. Maar alles zelf los geboekt.
Alle reacties Link kopieren
Prima bedrijf, kan je gewoon met een gerust hart bij boeken.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Dat kan. Iets meer uitzoekerij. Ik kan me daar ook eens in verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
Aha, Maaique. Mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Biepmiep68 schreef op 28 maart 2017 @ 20:37:

Klopt. Dat kan. Iets meer uitzoekerij. Ik kan me daar ook eens in verdiepen.



Als die nog op je lijstje moesten staan, het was echt super eenvoudig om van Rome naar Firenze te gaan. Rechtstreekse hogesnelheidstrein, rit duurde 1u30 ofzo, en kostte 19euro/persoon.

Een multiway vlucht boeken kost meestal hetzelfde als een gewone retour, en dan nog 2 hotels/appartementen.



Maar niets mis met een pakketreis natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar in Rome geweest en Florence een paar jaar eerder. Wij maken elke meivakantie een stedenreis. Beide prachtige steden trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar was het plan de combi Madrid en Sevilla.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige vakantie rondreis gehad over Sicilië vorig jaar. Mooie hotels en alles tot in de puntjes verzorgd. We gaan dit jaar verder kijken en waarschijnlijk richting Malediven met TravelBird.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn in januari naar Praag geweest. Fijn verlopen boeking.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via Travelbird een Harry Potter reis naar London en de Harry Potter studios geboekt. Alles prima geregeld en fijne prijs.
Am Yisrael Chai!
Al 2x via Travelbird een vliegvakantie gedaan, een week Ibiza en een week Italië.



Beide helemaal prima. Italië was incl autohuur en ook dat was goed geregeld Het eigen risico was afgekocht. (vorig jaar naar Sicilië met een andere organisatie incl auto en daar moesten we nog even € 170 extra aftikken om geen eigen risico voor de auto te hebben)



In mei gaan we een week naar Ierland (rondreis incl huurauto) Ik hoop dat dat ook weer goed is.





Wel gewoon scherp zijn op de accomodaties, het zijn niet altijd de meest luxe (is de prijs ook naar) Dus wat ik doe is de accomodaties goed checken op Zoover/Tripadvisor.
Alle reacties Link kopieren
Ik dank jullie voor de reacties. Ziet er goed uit. Ik ga gewoon boeken. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Een keer een citytrip mee geboekt.

Goedkoop qua prijs, we hadden de vluchten, transfers en 3 nachten hotel met ontbijt. Allemaal prima geregeld.

Het enige minpunt vond ik dat we op dag 4 eigenlijk niet de mogelijkheid hadden om de stad in te gaan omdat we om 6 uur s'ochtends op het vliegveld moesten staan. Hierdoor was de "4daagse citytrip" eigenlijk meer een korte 3 daagse trip. Aan de andere kant was het dus wel spotgoedkoop.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Had je hier al gekeken? https://nl.trustpilot.com/review/www.travelbird.nl

Een 8,9 (uit meer dan 1000 beoordelingen) lijkt me geen slechte score.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Hier ook goede ervaringen je wordt goed op de hoogte gehouden en nadien nog even een mailtje om te vragen hoe het geweest was.

En qua prijs alle waar naar zijn geld...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ook dat de meeste negatieve recensies al wat ouder waren. De meest recente beoordelingen zijn bijna allemaal positief. Moet goedkomen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al vaak via TravelBird weggeweest. Goede ervaringen en leuke aanbiedingen. We hadden een keer een fout geboekte excursie maar dat werd supersnel geregeld. Wij gaan in mei weer op pad via hun.
Alle reacties Link kopieren
Meerdere malen bij geboekt, zeer goede ervaring.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
ook al meerdere keren mee geweest.ook alleen maar goede ervaringen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven