Vakantie april, Playa del Carmen

15-04-2017 13:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Aankomende dinsdag ga ik op vakantie naar Playa del Carmen, Mexico.

Helaas zijn de weerberichten om te huilen.. Iemand hier ervaring met het weer daar?

Moet ik de weerberichten geloven of kan ik het met een korreltje zout nemen en valt het allemaal wel mee?



Natuurlijk is aan het weer niks te veranderen, maar ging eigenlijk niet voor de regen naar de andere kant vd wereld..



Hoor graag jullie ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Huh, om te huilen? 3 dagen iets minder en daarna stralende zon?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Welk weerbericht kijk jij.. die wil ik ook zien. ;p
Alle reacties Link kopieren
Weeronline.



http://www.weeronline.nl/ ... ya%20del%20Carmen/3819457
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag lijkt me iets minder leuk, maar de rest valt toch goed mee?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat ziet er toch vrij normaal uit dat weer. Het is er in elk geval warm.
Ik vind het ook wel meevallen. Een paar dagen niet zo omdat het regenen kan, plan die dag een bezoek aan een stad oid de rest ziet er prima uit zon en 28 graden. Ik weet niet hoor, maar das toch mooi weer? Misschien een wolkje hier en daar, dat is echt niet erg lijkt me.
Het gaat 1 dag regenen en verder is het wat bewolkt. In die contreien is bewolkt helemaal niet erg, want 28 graden met zon is echt bloedheet en je verbrandt binnen een kwartier. Met bewolking moet je nog steeds oppassen met verbranden, maar het gaat wel wat minder hard.
Alle reacties Link kopieren
Als ik "weer playa del carmen" in google invoer, zie ik van aankomst tot vertrek, regen, regen, regen, beetje zon. oja en onweer.

Ik ging eigenlijk voor de zon, dus valt tegen. Hopen dat t bijtrekt.



Maar geen ervaringen met soort gelijke weervoorspellingen en dat t uiteindelijk wel meeviel?
Alle reacties Link kopieren
Toen wij heen gingen waren de weersvoorspellingen nog erger. Hebben 1 x een bui gehad .

Welk hotel ga je ?
Alle reacties Link kopieren
Dat geeft me al een iets geruster gevoel haha



El Tukan, niet veel bijzonders, maar ben er waarschijnlijk toch alleen maar op te slapen. ;p
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn afgelopen zomer geweest en ook ik maakte voor van tevoren erge zorgen over het weer. De vooruitzichten waren op de diverse sites ook niet best, als in: veel regen en onweer.



En.... het viel enorm mee! De eerste week hebben we 1 heel bewolkte dag gehad. Het was even onduidelijke of er een orkaan aan kam. Uiteindelijk was het een staartje van een tropische storm. En op de allerlaatste dag van de 14 dagen was het echt wat frisser er heel veel de bewolking. De andere dagen heel veel zon en af en toe een wolkje (vooral eind van de dag) En wel wat kleine buitjes gehad, vooral in de avond en nacht.



Niet te veel zorgen maken. Het zal best meevallen!
Alle reacties Link kopieren
ah fijn om te horen, ja wij gaan maar voor een weekje. dus hopen op t beste! thanks voor je reactie!
El Tukan niet veel bijzonders? Bedoel je het iberostar hotel? Dat vond ik wel een erg fijn hotel
Alle reacties Link kopieren
Toen wij vorig jaar gingen kwam er volgens de voorspellingen alleen maar regen. Rondje Google leverde een locale webcam op, met stralende zon:



webcam Playa del Carmen
Ik zou me meer zorgen maken om springbreak...
Alle reacties Link kopieren
@cupcakegerl. We hebben alleen overnachtingen geboekt, verder geen bijzonderheden erbij. Zoals all incl etc.



Ik bereid me maar op t mindere weer voor, kan t altijd meevallen, haha. Desondanks natuurlijk ontzettend veel zin in!



@gooloib. Als het goed is is springbreak dan net afgelopen. :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven