Vakantie siberie

09-01-2017 17:59 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,





Ik wil graag terug naar siberie Krasnoyarsk, daar woont mijn vriend en ik wil hem graag verrassen door naar hem toe te gaan zonder dat hij het weet, als vakantie.

hij komt uit novosibirsk en woont pas in krasnoyarsk. heeft iemand leuke ideeën wat daar te beleven valt? iemand die daar al eerder geweest is?





Groetjes
quote:Philae2 schreef op 09 januari 2017 @ 20:05:

[...]



Maar die plaats ligt in zuid Rusland. Dat is geen Siberië.
Ik vind det viva forum echt briljant! Een vraag over Siberië en er is gewoon iemand die er geweest is en antwoord kan geven.
quote:Loca_Loca schreef op 09 januari 2017 @ 20:15:

[...]



Ooh jij weer
Geen tips voor je maar wat een supercoole plek om een liefde te hebben
Superkoel dan zeker
quote:Philae2 schreef op 09 januari 2017 @ 20:36:

[...]



Ooh jij weer Håd jij w??r dømmertjes åls åvønddiner hè?
quote:Loca_Loca schreef op 09 januari 2017 @ 21:16:

[...]



Håd jij w??r dømmertjes åls åvønddiner hè?Jammer voor jou. Die ø kennen ze hier niet
Ståf me ånders even!
quote:Loca_Loca schreef op 09 januari 2017 @ 21:19:

Ståf me ånders even!Waarom zou ik?
quote:Philae2 schreef op 09 januari 2017 @ 21:20:

[...]



Waarom zou ik? Ømdåt je dåt grååg en veel dœt.
Nu gå ik weer verder dåååg!
quote:Loca_Loca schreef op 09 januari 2017 @ 21:23:

[...]



Ømdåt je dåt grååg en veel dœt.Die ae kennen ze hier ook niet.....
Waarom zou dit een troltopic zijn?
quote:liubi schreef op 09 januari 2017 @ 21:44:

Waarom zou dit een troltopic zijn?Wie zegt dat? Ik geloof to.
@TO, mijn man is ook deels Siberyak dus mocht je nog info/tips willen dan hoor ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel liubi!
Ik ben benieuwd. Ga je nog, TO?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is wel de bedoeling
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 11 januari 2017 @ 11:09:

Ik ben benieuwd. Ga je nog, TO?





Hoi liubi, ik had je een privé berichtje gestuurd maar op een of andere manier verstuurd hij het volgens mij niet, kan het iniedersgeval niet terug vinden... ik wou vragen of 2.30 uur genoeg tijd is om over te stappen in sheremetyevo of je dat zou weten. er staat ''ik wil graag weer terug naar siberie'' maar dat staat een beetje krom want dit wordt de eerste keer voor mij, want hij is altijd naar mij gekomen, vind het ontzettend spannend ik ben net 19 geworden, mijn ouders wilden graag dat ik zou wachten tot mijn 19e maar nu puntje bij paaltje komt vind ik het toch best eng.

Nu hoor ik wel eens dat sheremetyevo erg groot is, en het best een tijd duurt om van de ene naar het andere vliegtuig te komen.. ook qua vertragingen en visem controle etc



alvast heel erg bedankt,

Groetjes Eva
Ik heb verder geen tips maar ik vind het superstoer dat je gaat! Heel veel plezier en

??????? ??? ????????? ??? ???
O ik had Russisch getypt??
Nou ja geplakt om eerlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik ken Sheremetyevo alleen van het transit gedeelte, dat is niet zo groot en erg overzichtelijk.

stukken minder druk dan Schiphol.
wij slapen nooit.
Hoi Evalotje. Had je bericht gelezen! Bedankt. Je overstaptijd moet ruim voldoende zijn. Ik denk dat je ongeveer een uur nodig hebt met controle erbij. Met welke maatschappij vlieg je?

Is alweer een tijd geleden dat ik op Shere was.
quote:Loca_Loca schreef op 27 januari 2017 @ 20:32:

O ik had Russisch getypt??Viva forum kan geen Cyrillisch bewerken. Dan zie je alleen vraagtekens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven