Vakantie Valencia met gezin

22-04-2017 17:39 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_342623 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 19:04
Reden: niet meer van toepassing
99.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn familie komt daar vandaan

Ook woonachtig centrum. Zeker een aanrader! Ik hoop voor jou dat je je tickets kunt verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil geen tickets verkopen maar een verblijf in een appartement.



Ik vind 4 km trouwens nog best een eindje uit het centrum..
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat je bij Booking.com altijd kunt annuleren?

Anyway, succes met het verkopen van de kamers. Anders misschien therapie voor je dochter als het niet lukt?
Alle reacties Link kopieren
Nee niet altijd kosteloos. Goed opletten met boeken dus.
quote:layla1969 schreef op 22 april 2017 @ 18:03:

Ik dacht dat je bij Booking.com altijd kunt annuleren?

Anyway, succes met het verkopen van de kamers. Anders misschien therapie voor je dochter als het niet lukt?

Wil je bij booking kunnen annuleren dan is de prijs vaak (iets) hoger.

Maar augustus is nog lang. Ik zou iets aan de fobieen van je dochter doen. Daar heb je meer aan en daar heeft zij ook veel meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Er is een site voor. Tradeyourtrip.nl



Ik zou sowieso niet in Valencia zo lang zitten. Leuk voor city trip maar zo lang ?
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 22 april 2017 @ 18:06:

[...]





Maar augustus is nog lang. Ik zou iets aan de fobieen van je dochter doen. Daar heb je meer aan en daar heeft zij ook veel meer aan.+1
Alle reacties Link kopieren
quote:poldervrouw schreef op 22 april 2017 @ 18:07:

Er is een site voor. Tradeyourtrip.nl



Ik zou sowieso niet in Valencia zo lang zitten. Leuk voor city trip maar zo lang ?Volgens mij kan je daar ook wel leuke dingen doen buiten de stad.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed TO heeft speciaal zich hiervoor aangemeld..
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je niet alleen op deze site gokt. Het is nogal een specifieke reis die je kwijt wilt.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_342623 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 19:04
Reden: niet meer van toepassing
99.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gekeken op booking.com wat twee losse kamers normaal zouden kosten? Dat zou dan minstens 2400 moeten zijn. Zo niet, dan zou ik nog eens proberen te onderhandelen
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is ook hoogbegaafd en een denker maar fobisch staat los hiervan.
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats.nl?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 22 april 2017 @ 18:03:

Ze wil geen tickets verkopen maar een verblijf in een appartement.



Ik vind 4 km trouwens nog best een eindje uit het centrum...
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_342623 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 19:06
Reden: niet meer van toepassing
99.04% gewijzigd
Oe ik wilde heel kort door de bocht reageren maar ik zie dat jullie al hulp helpen. Ik zou het hotel toch nog eens vriendelijk/ beleefd benaderen. Mss met artsverklaring erbij?
Hulp voor dochter bedoel ik. Ik vind het flink aan de prijs trouwens wordt lastig om te verkopen. Zou met therapeut dochter overleggen concrete tips om toch te gaan. Een lift is trouwens het veiligste vervoermiddel hè meer nog dan een auto...daar stapt ze wel in?
Alle reacties Link kopieren
Totaal off-topic, maar ik zou serieus een verandering van therapeut overwegen.



Iemand die na een jaar nog niks bereikt heeft met je dochter, is best wel een... prutser.



Hoogtevrees en liftangst zijn behoorlijk algemene fobieën, die met cognitieve gedragstherapie (CGT) te lijf kunnen worden gegaan. Zoek een officiële psycholoog die met deze methode werkt en die een goede klik met je dochter heeft.
Dat denk ik dus ook Java.......
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet lullig doen, en je hebt er niks meer aan, maar ik verbaas me er wel over. Waarom had je verwacht dat je apprtement in dit hotel zonder lift bereikbaar zou zijn?







Zelfs als voor het soort appartement dat je boekte de derde verdieping een optie was geweest, zou de kans dat je een appartement kreeg toegewezen op die derde niet zo groot zijn. Daar zou ik dan eerst even naar geïnformeerd hebben, alvorens te boeken.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel een complet ontaarde moeder zijn maar ik zou dochter gewoon de lift in duwen met de woorden stel e niet aan.



Binnen een paar seconden ben je boven en als je de hoogte eng vindt kijk je maar niet naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_342623 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 19:06
Reden: niet meer van toepassing
99.63% gewijzigd
quote:merano schreef op 23 april 2017 @ 10:20:

Ik wil niet lullig doen, en je hebt er niks meer aan, maar ik verbaas me er wel over. Waarom had je verwacht dat je apprtement in dit hotel zonder lift bereikbaar zou zijn?



[afbeelding]



Zelfs als voor het soort appartement dat je boekte de derde verdieping een optie was geweest, zou de kans dat je een appartement kreeg toegewezen op die derde niet zo groot zijn. Daar zou ik dan eerst even naar geïnformeerd hebben, alvorens te boeken.

Er is in ieder hotel ook een trap.

Dus dat wordt dan een sportieve vakantie voor dochter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven