Vakantiepark in Nederland gezocht

28-04-2017 14:49 10 berichten
Voor ons jaarlijkse familie-uitje (opa en oma, drie (schoon-) kinderen, drie kinderen) hebben we al een aantal Centerparcs parken bezocht. We willen wel eens iets anders, maar ik weet niet wat er nog meer te halen is in Nederland.

Onze eisen:

Park toegankelijk met scootmobiel (heuveltje is geen probleem, zandpad wel)

Minimaal vier slaapkamers, waarvan minstens 1 op begane grond

Zwembad met glijbanen/stroomversnelling

Max 1000 euro voor vrij-maandag



Geen eis, maar zou leuk zijn:

Activiteiten als een klimmuur of boogschieten

Vaatwasser

Restaurant(s) op het park

Max 2 uur rijden vanaf Haarlem



Hebben jullie suggesties voor en/of ervaring met een park dat aan onze wensen voldoet? Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
marveld in de achterhoek. weet alleen niet of je dat met 2 uur rijden redt.
Alle reacties Link kopieren
Norgerberg In Norg. Zal ook net niet in 2 uur lukken. Wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je met die eisen wel bij Center Parcs uitkomt. Landal heeft ook 2 (voormalig Center Parcs) parken met subtropisch zwembad en glijbanen. Verder inderdaad Marveld maar dan heb je het hier in Nederland wel gehad denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Misschien landal het vennebos. Ik weet niet meer hoe de paden waren en huisjes vrij basic. Maar wel mooi park en leuk zwembad en dacht ook mogelijkheid tot boogschieten
Alle reacties Link kopieren
Of misschien vakantiepark de berkenhorst



Verder is het denk ik inderdaad centerparcs
Zowel Marveld als Norgerberg lijken aan de wensen te voldoen. De laatste heeft alleen wel keuze tussen een 6- of 12-persoons bungalow. Ik gooi het in de groep.
Alle reacties Link kopieren
Geen glijbaan en stroomversnelling maar wel super leuk. Eftelinghuisje, en niet bizar duur. Ligt natuurlijk aan wanneer je gaat maar erg betaalbaar en leuke huisjes. En tijdens je verblijf zit er toegang tot de Efteling bij dus prijsverhojdingsgewijs ook nog eens heel gunstig.
quote:gordijn87 schreef op 28 april 2017 @ 18:30:

Geen glijbaan en stroomversnelling maar wel super leuk. Eftelinghuisje, en niet bizar duur. Ligt natuurlijk aan wanneer je gaat maar erg betaalbaar en leuke huisjes. En tijdens je verblijf zit er toegang tot de Efteling bij dus prijsverhojdingsgewijs ook nog eens heel gunstig.Ik vind dat wel heel leuk. Ik zal eens kijken of ze daar ook grotere huisjes hebben. Voor mijn ouders ook superleuk om weer eens in de Efteling te komen. Dat vinden ze voor een dag te vermoeiend, maar als je er toch zit is er genoeg te zien als je niet in achtbanen gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 28 april 2017 @ 18:46:

[...]



Ik vind dat wel heel leuk. Ik zal eens kijken of ze daar ook grotere huisjes hebben. Voor mijn ouders ook superleuk om weer eens in de Efteling te komen. Dat vinden ze voor een dag te vermoeiend, maar als je er toch zit is er genoeg te zien als je niet in achtbanen gaat.Het is ideaal. Huisjes zijn netjes en modern en goe toegankelijk voor minder valide. Ze hebben allerlei Formaten. Wik hadden er een meet drie slaapkamers boven en een beneden en badkamer boven en eentje beneden maar je hebt er ook met meer slaapkamers. Volgens mij zelfs voor groepen tot 24 personen. Vanaf 1 mei gaat ee nog een park open dus je kunt kijken bij bosrijk of het loonsche land. Beide vakantieparken bij de Efteling en voordeel ia dat je hele dag in en uit kunt dus ala opa en oma het even beu zijn kunnen die tussendoor lekker in het huisje van de rust genieten terwijl de rest in het park ia.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven