Viareggio - Italie

29-03-2017 19:10 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai haai



Ik ga in de zomervakantie met mijn vriend naar Viareggio in italie, zijn er mensen al eens eerder geweest? hoe was het? wat raden jullie aan te doen of is zeker de moeite waard om te bezoeken.



Thanks
Mijn vriend
Alle reacties Link kopieren
ook goed maar dat vroeg ik niet
quote:Scars schreef op 29 maart 2017 @ 19:14:

ook goed maar dat vroeg ik nietMijn vriend is goed, 'me' vriend niet. Dus laat dat 'ook' maar weg.
Ik ben daar geweest. Vond er niet veel aan. Maar kan ook komen door de regen de eerste week. Ga je op een camping?
Oh nee wacht, ik haal 2 dingen door elkaar heen. Viareggio was wel leuk. Trelago niet. Excuus
Alle reacties Link kopieren
Nee ga op airbnb
Alle reacties Link kopieren
Viareggio zelf is niet bijzonder maar je zit lekker centraal om vanalles te gaan zijn: Pisa, fietsen door Luca, slenteren door Siena, Florence.
Viareggio vond ik niet veel aan. Maar dat kwam misschien ook door het jammerlijke gezelschap van mijn toen aanstaande ex

Wel leuk om naar Luca en Pisa te gaan! Heerlijk foccacio gegeten ook ^^. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Je kan er wel lekker op het strand liggen en cocktails drinken op het terras en mensen kijken. Shoppen vond ik daar ook leuk, wel prijzig. Verder is er niet zoveel te doen in Viareggio zelf.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reacties
Ga lekker in Lucca zitten - geweldig stadje!
Alle reacties Link kopieren
Op vrijdag- of zaterdagavond naar een van de clubs in Forte dei marmi, een plaats verderop. Onwijs gaaf. In Viareggio shoppen, flaneren langs de boulevard en op het strand liggen. Heel veel meer is er niet te doen.

Met de trein zit je zo in Pisa, Lucca en Florence. Ook cinque terre en Siena zijn makkelijk bereikbaar. Of met de boot naar Elba.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de dorpjes van de Cinque Terre bezoeken. Wel druk in de zomer..
Alle reacties Link kopieren
dankjewel voor de tips
Alle reacties Link kopieren
Lucca, Florence, bliksembezoek aan Pisa (alleen het plein waar de toren staat is bijzonder). Leuk plekje is ook de Candalla waterfalls bij Camiore. En we hebben een leuk ritje door de Apuaanse Alpen gemaakt, prachtige vergezichten, mooie stuwmeren en (verlaten) marmergroeves.



https://www.tripadvisor.n ... nce_of_Lucca_Tuscany.html
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik moest zoeken naar een openbaar stukje strand. Veel hoorden bij clubeigenaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven