Vier single ladies op vakantie, maar waarheen?

06-08-2014 22:19 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin september hebben mijn drie vriendinnen en ik twee weken vakantie en willen we graag weg! We hebben alleen nog geen flauw idee waar we heen willen..



Om een beetje een beeld te krijgen van wat we zoeken:

- Zon, zee, en strand, maar toch ook zeker wel iets van cultuur

- Bij voorkeur een hotel, kamperen is niet echt ons ding

- Max. ¤1000,- per persoon, all in.

- En we zijn 25+ en single.. Salou en Chersonisos zijn dus niet echt opties, maar we houden wel van een feestje (en leuke mannen)!



Wie weet de ultieme vakantiebestemming voor ons? Waar is het nog leuk toeven in September voor vier single ladies?



Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Duhhhhh... Abu Dhabi darlin'!



Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Ibiza natuurlijk



Alhoewel ik op Cran Canaria ook geweldig gefeest heb toen ik net vrijgezel was op mijn 30 ste.

Niet ooh ooh Cherso hoor daar.
Alle reacties Link kopieren
Chersonisos is best heel leuk hoor

Gewoon zorgen dat je niet vol in het centrum zit

Ik heb me er jaren geleden als begin dertiger prima vermaakt met vriendinnen



En anders elke andere willekeurige plaats op Kreta, Rhodos, Lesbos enz enz

Griekse eilanden zijn leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ibiza!!!!! Of Mallorca
Alle reacties Link kopieren
Ibiza!! O en als je daar cultuur op wil doen, neuk je maar een lokale bewoner
Ibiza is mooi hoor om rond te rijden.

Mooie plaatsjes en kleine baaitjes.

Es Vedra bijvoorbeeld mooi.

En heerlijk eten.

En s avonds is in Ibiza stad veel te zien en te doen. Leuke barren met krukken en muziek buiten.

Veel dragqueens en acts op straat.
Alle reacties Link kopieren
Ibiza schijnt toch enorm duur te zijn?
quote:yoshe schreef op 06 augustus 2014 @ 23:09:

Ibiza schijnt toch enorm duur te zijn?

Wat vind jij duur?



Ik vond het wel meevallen. Er zijn dure (strand) tenten en dure terrassen maar net zo veel die heel betaalbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Club med -> Kemer. 18+ geen kinderen, goed eten, leuke feesten, en strand + all inclusieve: zelfs de sporten en gratis les.
Alle reacties Link kopieren
Curacao bij uitstek! Zon,zee,strand,happy hours, goed eten en hopi leuke vrijgezelle mannen
Zurich.

Milaan.

Valencia.
Alle reacties Link kopieren
Ghana
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 06 augustus 2014 @ 23:41:

Zurich.

Milaan.

Valencia.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Waarom? Ken je die steden (goed)?
Ik zou begin september niet naar een eiland in de Middellanse zee gaan, die zijn dan zo uitgedroogd en afgeleefd. Ik zou naar een kustplaats aan de Middelandse zee gaan: Marbella, Antibes, zoiets.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 06 augustus 2014 @ 23:41:

Zurich.

Milaan.

Valencia.Ik ben voor mijn werk vaak in Zurich geweest, er zijn relatief veel vrijgezelle rijke mannen Munchen is wat dat betreft ook goed.
Als je echt veel aandacht van mannen wilt, moet je naar Gambia.

Ik vond zelf Bodrum erg leuk, dat heeft alles wat je wilt, zon, zee, strand, cultuur en mannen, zowel andere toeristen als de lokale bevolking.Al vinden sommige vrouwen de Turkse mannen te opdringerig. Ik had daar niet zo'n last van, maar ik ben niet blond, dat schijnt een enorm verschil te maken in de aandacht die je krijgt.

Ook op malta kun je best leuk stappen, al zijn daar dan wel weer heel veel Britten die te bezopen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een hoop reacties al! Bedankt!



We hadden zelf ook al Curacao, Ibiza en de Griekse eilanden in gedachten. Blij om te lezen dat we daar dus goed zitten.



Welk gedeelte van Ibiza kunnen jullie aanraden?
Alle reacties Link kopieren
quote:esther55 schreef op 06 augustus 2014 @ 23:19:

Club med -> Kemer. 18+ geen kinderen, goed eten, leuke feesten, en strand + all inclusieve: zelfs de sporten en gratis les.Kemer wordt overspoeld door Russen. Wordt je ook niet vrolijk van hoor.
Alle reacties Link kopieren
Alanya, Tenerife, Chersonissos, Ibiza (is wel duurder).



Allemaal leuk!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Lovely schreef op 07 augustus 2014 @ 10:29:

Wauw, wat een hoop reacties al! Bedankt!



We hadden zelf ook al Curacao, Ibiza en de Griekse eilanden in gedachten. Blij om te lezen dat we daar dus goed zitten.



Welk gedeelte van Ibiza kunnen jullie aanraden?Wij zaten in Figuretas, viel op zich mee met de prijzen daar. Playa del Bossa daar betaal je de hoofdprijs.
Alle reacties Link kopieren
Rhodos!!



Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 07 augustus 2014 @ 10:34:

[...]



Wij zaten in Figuretas, viel op zich mee met de prijzen daar. Playa del Bossa daar betaal je de hoofdprijs.



Wij zaten in Santa Eularia daar was het ook echt niet duur. Je had een halve liter bier voor nog geen 2¤ en een mojito voor ook die prijs ongeveer en ook het eten was er goed te betalen.



En met de bus of taxi ben je ook zo waar het feestgebeuren is als je daar perse heen wilt zonder de overlast er van te hebben.





Maar cultuur hoef je er niet te zoeken op Ibiza,buiten zon ,zee strand eten en drinken is er vrijwel niks.
Barcelona! Cultuur, strand en je kunt er prima uitgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven