Vraagje Volendam

16-01-2017 22:02 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
high16 wijzigde dit bericht op 15-10-2017 00:57
99.12% gewijzigd
Die arme mensen. Vraag het trouwens aan een willekeurige volendammer en die weet dat wel. Ik weet wel waar nick woont, maar ga dat niet zeggen. Die mensen willen ook gewoon privacy.
(Evt met persoonlijk bericht doorgeven ivm privacy....)



Gluren terwijl je je bekommert om iemands privacy?

Yeah right.



Laat die mensen lekker met rust.
Jij zou het toch ook niet leuk vinden als wildvreemden midden in je tuin door je ramen naar binnen gluren of zelfs aanbellen. Die mensen willen ook gewoon hun rust en privacy.
Als je richting Dijk rijdt vanaf de provinciale weg kom je vanzelf langs het huis van Jan Smit. Het is geen huis waar je met je handen tegen het raam kunt binnengluren ofzo. Geen idee waar de rest woont.

Soms zie je ze wel eens lopen, maar ik denk dat ook zij niet van flaneren houden met januariweer, heel gek.



Ik zie vooral Jaap Kwakman wel eens, gewoon als ie boodschappen doet. Nou ja, ik weet eigenlijk niet eens of ie boodschappen doet, maar ik ben dan wel boodschappen aan het doen.
Beetje harder googelen en je weet het.



Ben wel eens langs het huis van Jan Smit gegaan. Het was toen net uit met Yolanthe. Voelde echt genant. Ik zou 't niet weer doen. Ga leuk op de foto en met de boot naar Marken ofzo. Veel leuker.
quote:MiniMe3 schreef op 16 januari 2017 @ 22:13:

Beetje harder googelen en je weet het.



Ben wel eens langs het huis van Jan Smit gegaan. Het was toen net uit met Yolanthe. Voelde echt genant. Ik zou 't niet weer doen. Ga leuk op de foto en met de boot naar Marken ofzo. Veel leuker.Eh, ik rij altijd langs het huis van Jan Smit als ik naar De Dijk ga, Huis ligt gewoon op de route, niets genants aan.
Waarom zou je dat willen? En dit ligt niet aan het feit dat die hele Volendamse bende geen reet aan vind, maar...Het is hun HUIS. Ze wonen daar met hun gezin.



Ga naar een concert en koop een meet and greet.



Ik zou zelfs niet bij Ryan Reynolds voor de ramen gaan staan. Tsss.
quote:Vl43inder schreef op 16 januari 2017 @ 22:14:

[...]





Eh, ik rij altijd langs het huis van Jan Smit als ik naar De Dijk ga, Huis ligt gewoon op de route, niets genants aan.Wij gingen er speciaal langs om te kijken. Tussen de roddeljournalisten door zeg maar. Vond 't genant. Voor mezelf dus. Niet voor mensen die er toevallig langskomen iedere dag.
quote:MiniMe3 schreef op 16 januari 2017 @ 22:25:

[...]





Wij gingen er speciaal langs om te kijken. Tussen de roddeljournalisten door zeg maar. Vond 't genant. Voor mezelf dus. Niet voor mensen die er toevallig langskomen iedere dag.Het is dat een vriendin er zowat naast woont, maar anders zou ik daar dus nooit naar opzoek gaan of langs gaan. Ik zou mij echt doodschamen als ik foto's zou moeten nemen van hun huis.
Alle reacties Link kopieren
Mooi moment om je kind te leren dat er zoiets als privacy respecteren bestaat TO.

En idd, koop gewoon eens een kaartje voor een meet en greet.
Precies wat Nina zegt!

Privacy + vrije tijd. Als mensen thuis zijn hebben ze vrij en willen ze niet handtekeningen uitdelen en op de foto, maar gewoon lekker in luie kleren op de bank zitten of iets met de kinderen doen.
Ik krijg al het idee dat dit soort mensen aanbellen, vervolgens afgesnauwd wordt door Nick, Simon en Jan (wat begrijpelijk is, als iemand bij mij zou aanbellen voor een handtekening zou ik ook chagrijnig worden) om vervolgens te gaan zitten huilen bij Shownieuws dat de Volendammers zulke klojo's zijn en geen omkijken naar fans hebben.
quote:Pruttie schreef op 16 januari 2017 @ 22:40:

Ik krijg al het idee dat dit soort mensen aanbellen, vervolgens afgesnauwd wordt door Nick, Simon en Jan (wat begrijpelijk is, als iemand bij mij zou aanbellen voor een handtekening zou ik ook chagrijnig worden) om vervolgens te gaan zitten huilen bij Shownieuws dat de Volendammers zulke klojo's zijn en geen omkijken naar fans hebben.Ja ik dus ook.
Ooh op meltdown
Flauw.
In Volendam kun je trouwens ook gewoon een Celebritytour boeken hoor.



http://www.eventswaterlan ... m-celebrity-tour-volendam



En voor zover ik begrepen heb doen de genoemden in de tour niet zo moeilijk over een handtekening/foto.



Ik woon vlakbij De Dijk en als man en ik beide thuiswerken, met mooi weer, dan gaan we wel eens lunchen op De Dijk. Dan hebben we echt een uurtje vakantie. Lekker mensen kijken in het zonnetje, er worden voortdurend nieuwe aangevoerd met touringcars. €50 lichter gaan we weer naar huis. Want eten op De Dijk kan alleen voor de hoofdprijs.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben ook een prive leven. Laat ze dan ook met rust. Kom je ze toevallig tegen heb je geluk en anders ga idd naar een optreden en vraag dan om foto. Iets met respect en fatsoen..



Zo ben ik naar Londen gegaan en was Dinand Woesthof er ook op Schiphol, zelfde vlucjt als wij. Stond voor me bij inchecken en zat naast me bij het wachten tot we vliegtuig in mochten. Heb de man met rust gelaten. Ook hij heeft een prive leven en gelukkig deed iedereen dat
Ik was een keer ergens en toen kwam ray van 2 unlimited aan. Iedereen ging gewoon door met wat er gebeurde.

Hij schreeuwde na een tijdje 'waarom kijkt iedereen zo!'

En ging daarna blase doen toen hij werd aangesproken maar was eigenlijk heel happig, ging gelijk ongevraagd in fotostand etc.

Hilarisch.

Heb zoiets ook eens meegemaakt bij een fan avond van mijn favoriete artiest, toen kwamen er speciaal 2 bandleden aan.

Die heel sneu keken toen iedereen ze 'met rust lieten' en heel blij waren toen ze werden aangesproken.

Dus het kan zomaar dat je zo iemand heel blij maakt door ze aan te spreken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven