Waar een overdekt winkelcentrum?

16-01-2017 19:01 88 berichten
Hallo,



m'n vriend en ik willen volgende week een weekendje weg, aangezien het best koud

kan zijn lijkt het mij leuk om ergens naar toe te gaan waar een overdekt winkelcentrum

is, maar ik weet er niet veel.....



Weet iemand een leuk overdekt winkelcentrum?
Alle reacties Link kopieren
Canal walk, Century city of The Waterfront in Kaapstad
Alle reacties Link kopieren
CentrO (Oberhausen) en Wijnegem (bij Antwerpen)
Alle reacties Link kopieren
Je zult het niet verwachten maar Stadshart Amstelveen is echt een leuk overdekt winkelcentrum (voor zover overdekte winkelcentra leuk kunnen zijn natuurlijk).



En als het wat kleiner kan: de Passage in Den Haag.
Alle reacties Link kopieren
Paddepoel in Groningen.

Hooge Meren in Hoogezand.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Kortrijk
Klikkerdeklik
Alle reacties Link kopieren
Alexandruim in rotterdam is volgens mij een van de grootste in nederland. Je hbt van alles daar, woonwinkels, elektronica winkels en uiteraard genoeg kledingzaken.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 16 januari 2017 @ 19:05:

En als het wat kleiner kan: de Passage in Den Haag.Heb je binnen 5 minuten wel gezien.
Alle reacties Link kopieren
Doe eens gek en ga naar een stad met een.leuk overdekt museum.



Het is toch diep triest om tijdens een weekendje weg langs de zelfde ketens te sjokken die in je eigen stad ook te vinden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer in Amsterdam in een leuk overdekt winkelcentrum geweest. Het was ongeveer vier verdiepingen hoog,je kon vanaf alle verdiepingen naar beneden kijken en was een heel mooi, wat ouder gebouw. Deed qua sfeer denken aan de Passage in Den Haag. Alleen geen flauw idee meer hoe het heet Misschien iemand anders hier?

We waren die dag ook naar het Anne Frank huis dus het zal daar in de buurt zijn.



Aanvulling: Even gegoogled, ik denk dat het Magna Plaza was
caro_22 wijzigde dit bericht op 16-01-2017 19:17
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
paddepoel en nieuwegein zijn echt deprimerende om rond te lopen.



de passage in den haag is inderdaad mooi maar daar loop je in een paar minuten door heen.



amstelveen is hierboven genoemd, en dat is een onverwacht leuk winkelcentrum.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 16 januari 2017 @ 19:13:

Doe eens gek en ga naar een stad met een.leuk overdekt museum.



Het is toch diep triest om tijdens een weekendje weg langs de zelfde ketens te sjokken die in je eigen stad ook te vinden zijn.Dit dus. De tijd dat je in andere steden leuke andere winkels kon vinden is allang voorbij. Het is in elke stad hoofdzakelijk dezelfde ketenmeuk. Kan me dus niet voorstellen dat je ideale weekend uit is om wéér langs C&A, H&M, Blokker, Xenos, Pearle, Dolcis, Van Haren of wat dan ook te sjokken, en dat het dan leuker is omdat het dan "overdekt" is...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 16 januari 2017 @ 19:04:

Century city of The Waterfront in Kaapstad Kan ik aanraden. . Gisteren geweest. Voor een weekendje weg vind ik het wel wat ver..
Alle reacties Link kopieren
Hoog Catharijne goed bereikbaar met het OV ook



Nee, serieus: zoek een mooi museum ofzo. Winkelcentra zijn in elke stad ongeveer hetzelfde, ongeacht of je in Berlijn of in Groningen bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 16 januari 2017 @ 19:24:

[...]



Waterfront Kaapstad Kan ik aanraden. . Gisteren geweest. Voor een weekendje weg vind ik het wel wat ver..
Alle reacties Link kopieren
Eens met dat een museum leuker is. Tenzij je anders nóóit in een winkelcentrum komt en nu de enige keer per jaar is of zo, is het inderdaad overal hetzelfde. Alleen de aankleding is anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 16 januari 2017 @ 19:24:

[...]



Kan ik aanraden. . Gisteren geweest. Voor een weekendj e weg vind ik het wel wat ver..



Misschien hebben we elkaar wel gezien

Maaruh....wat is 12 uurtjes in een vliegtuig nou?
Alle reacties Link kopieren
Aken hééft ook leuk winkelcentrum met speciale foodetage.heerlijke sushi aan de lopende band onbeperkt jammie.Leuke stad eventueel te combineren met de lindt chocolade fabriek. (goedkope chocolade)
Alle reacties Link kopieren
Europa-center in Berlijn. Puur voor de nostalgie. Christiane F. En 'waar Mercedes en Cola nog steeds op een voetstuk staan.'



Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:jumper1 schreef op 16 januari 2017 @ 19:31:

Aken hééft ook leuk winkelcentrum met speciale foodetage.heerlijke sushi aan de lopende band onbeperkt jammie.Leuke stad eventueel te combineren met de lindt chocolade fabriek. (goedkope chocolade) Essen ook. Limbecker Platz.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Wijnegem in Antwerpen
Alle reacties Link kopieren
CentrO bij Oberhausen is groot genoeg om een hele dag overdekt te kunnen winkelen als dat je doel is. :-)
Keep on dreaming!
Alle reacties Link kopieren
Als je een verwaaid moe mens in een elektrische rolstoel hebt gezien...dat was ik
Alle reacties Link kopieren
Ja het waait flink hier op dit moment. De deuren rammelen de hele nacht

Vandaag in KirstenbosCh geweest, daar was het een stuk rustiger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven