Waar een overdekt winkelcentrum?

16-01-2017 19:01 88 berichten
Hallo,



m'n vriend en ik willen volgende week een weekendje weg, aangezien het best koud

kan zijn lijkt het mij leuk om ergens naar toe te gaan waar een overdekt winkelcentrum

is, maar ik weet er niet veel.....



Weet iemand een leuk overdekt winkelcentrum?
Alle reacties Link kopieren
quote:hvm schreef op 16 januari 2017 @ 19:30:

[...]





Misschien hebben we elkaar wel gezien

Maaruh....wat is 12 uurtjes in een vliegtuig nou? Zit mezelf weer te quoten. Sorry voor de topicvervuiling. Maar goed..verwaaid mens in elektrische rolstoel. Geshopt: 1 brood
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 16 januari 2017 @ 19:13:

Doe eens gek en ga naar een stad met een.leuk overdekt museum.



Het is toch diep triest om tijdens een weekendje weg langs de zelfde ketens te sjokken die in je eigen stad ook te vinden zijn.Helemaal eens. Er zijn zoveel leukere dingen te doen dan winkelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 16 januari 2017 @ 19:35:

[...]





Zit mezelf weer te quoten. Sorry voor de topicvervuiling. Maar goed..verwaaid mens in elektrische rolstoel. Geshopt: 1 brood
quote:Snoesje666 schreef op 16 januari 2017 @ 19:05:

Paddepoel in Groningen.

Hooge Meren in Hoogezand.Paddepoel is een grapje toch ? Niet echt boeiend .
Markthallen A'dam.



Essen DL groot overdekt entrum én een groot centrum daarbuiten. Dus kun je alle kanten op.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 16 januari 2017 @ 19:13:

Doe eens gek en ga naar een stad met een.leuk overdekt museum.



Het is toch diep triest om tijdens een weekendje weg langs de zelfde ketens te sjokken die in je eigen stad ook te vinden zijn.



Ik heb voor Groningen wel betere winkelstratentips, maar die zijn niet overdekt.

Folkingestraat, Oude Kijk in't Jatstraat, Zwanestraat, allemaal zelfstandige zaken, geen Blokker of Hema.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Belgie Maasmechelen outlet center merken en design.

Roermond outlet center met merken en design.



Essen DL.



A'dam markthallen en veel mooie musea.
Goh, vreemde reacties geven sommigen.



TO wil winkelen, niet naar een museum. Mag ze lekker zelf weten.





Ik raad iemand die een nieuwe auto zoekt toch ook geen nieuw paar schoenen aan (want er zijn zoveel groenere vervoersmiddelen dan auto's)?
Wat een vreemde reacties…niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen houdt van een museum en niet iedereen houdt van winkelen. Laat mensen toch lekker doen wat ze zelf leuk vinden. En in het geval van TO is dat winkelen. En dus niet een museum bezoeken. Prima toch!



Geen echte tips maar ik zag wel dat outlet Roermond hier genoemd werd, maar die is niet overdekt (wel leuk trouwens).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt fan van Wijnegem!! Ga er minimaal eens per jaar heen en vermaak me daar de hele dag. Lekker lunchen, leuke winkel met zowel de bekende ketens als leuke boetieks, merken en vanalles wat en in de avond lekker uit eten. Parkeren is ook nog eens gratis
Alle reacties Link kopieren
In Bergamo in Italie ligt het Orio Center naast het vliegveld. Echt een geweldig winkelcentrum en je zit nu ook nog eens middenin de saldi! Als je voor een paar euro een Ryanair vlucht pakt loop je zo het winkelcentrum in. Kun je eventueel dezelfde avond nog terugvliegen... Of blijf een nachtje slapen want het oude centrum is ook een aanrader!
quote:Chrissiefur schreef op 16 januari 2017 @ 19:53:

In Bergamo in Italie ligt het Orio Center naast het vliegveld. Echt een geweldig winkelcentrum en je zit nu ook nog eens middenin de saldi! Als je voor een paar euro een Ryanair vlucht pakt loop je zo het winkelcentrum in. Kun je eventueel dezelfde avond nog terugvliegen... Of blijf een nachtje slapen want het oude centrum is ook een aanrader!

Dit is wel een goede tip.



Als je vrijdagmiddag vliegt, kun je zaterdag winkelen en zondag nog een paar uurtjes Milaan induiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 16 januari 2017 @ 19:45:

Goh, vreemde reacties geven sommigen.



TO wil winkelen, niet naar een museum. Mag ze lekker zelf weten.





Ik raad iemand die een nieuwe auto zoekt toch ook geen nieuw paar schoenen aan (want er zijn zoveel groenere vervoersmiddelen dan auto's)?Het gaat ook niet om afraden. Iedereen moet lekker doen wat hij zelf prettig vindt. Ik snap alleen niet wat je voor nieuwe ervaring denkt te gaan hebben omdat de Blokker en de C&A en de H&M en de Xenos en Van Haren enz. zich in die andere plaats in een overdekt winkelcentrum bevinden. Wat denk je dan voor "nieuws" mee te gaan maken? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Les Halles in Parijs.
Gelukkig vraagt TO ook nergens naar een 'nieuwe ervaring' maar slechts naar een overdekt winkelcentrum….
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 16 januari 2017 @ 19:58:

[...]





Het gaat ook niet om afraden. Iedereen moet lekker doen wat hij zelf prettig vindt. Ik snap alleen niet wat je voor nieuwe ervaring denkt te gaan hebben omdat de Blokker en de C&A en de H&M en de Xenos en Van Haren enz. zich in die andere plaats in een overdekt winkelcentrum bevinden. Wat denk je dan voor "nieuws" mee te gaan maken? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar.TO heeft het niet over iets nieuws meemaken. Ze wil gewoon winkelen in een overdekt winkelcentrum. Waarom zou je perce een nieuwe ervaring moeten hebben? Ik ken ook genoeg mensen die jaar in jaar uit naar dezelfde camping gaan. Doe je ook geen nieuwe ervaring op, maar dat is blijkbaar ook niet wat die mensen zoeken. Prima toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook voor Centro! Erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 16 januari 2017 @ 20:05:

[...]



TO heeft het niet over iets nieuws meemaken. Ze wil gewoon winkelen in een overdekt winkelcentrum. Waarom zou je perce een nieuwe ervaring moeten hebben? Ik ken ook genoeg mensen die jaar in jaar uit naar dezelfde camping gaan. Doe je ook geen nieuwe ervaring op, maar dat is blijkbaar ook niet wat die mensen zoeken. Prima toch?Niks mis mee. Maar als het dan puur om het winkelen gaat, zou ik geen 500 km gaan reizen om vervolgens in precies dezelfde winkels terecht te komen die ik thuis om de hoek heb zitten...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Bremen de waterfront groot overdekt winkelcentrum en gratis parkeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 16 januari 2017 @ 20:07:

[...]





Niks mis mee. Maar als het dan puur om het winkelen gaat, zou ik geen 500 km gaan reizen om vervolgens in precies dezelfde winkels terecht te komen die ik thuis om de hoek heb zitten...Je hoeft ook niet de deur uit te gaan he, je kan alles ook online kopen bij de blokker hema en xenos. waarom zou je dan nog naar een winkelcentrum gaan. ( sceptisch bedoeld) Je zit heerlijk warm droog met een kopje thee achter de pc.
quote:pejeka schreef op 16 januari 2017 @ 19:58:

[...]





Het gaat ook niet om afraden. Iedereen moet lekker doen wat hij zelf prettig vindt. Ik snap alleen niet wat je voor nieuwe ervaring denkt te gaan hebben omdat de Blokker en de C&A en de H&M en de Xenos en Van Haren enz. zich in die andere plaats in een overdekt winkelcentrum bevinden. Wat denk je dan voor "nieuws" mee te gaan maken? Ben ik oprecht nieuwsgierig naar.Ze gaat echt niet 24/7 in dat winkelcentrum zitten. Ook een hapje eten, misschien door een leuk stadje rijden. Ze schrijft alleen dat een voorwaarde is dat er een overdekt winkelcentrum is.
Alle reacties Link kopieren
Wijnegem bij Antwerpen
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
quote:pejeka schreef op 16 januari 2017 @ 20:07:

[...]





Niks mis mee. Maar als het dan puur om het winkelen gaat, zou ik geen 500 km gaan reizen om vervolgens in precies dezelfde winkels terecht te komen die ik thuis om de hoek heb zitten...Dat is natuurlijk niet juist. Antwerpen bijvoorbeeld heeft toch echt hele andere winkels dan Rotterdam. Voor de ketens hoef je niet naar een andere stad. Voor de wat kleinere winkels en boetieks wel.
quote:Lamis schreef op 16 januari 2017 @ 19:45:

Goh, vreemde reacties geven sommigen.



TO wil winkelen, niet naar een museum. Mag ze lekker zelf weten.





Ik raad iemand die een nieuwe auto zoekt toch ook geen nieuw paar schoenen aan (want er zijn zoveel groenere vervoersmiddelen dan auto's)?Er staat nergens dat haar vriend dit ook wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven