Waar gaan jullie heen op vakantie?

22-05-2016 20:29 181 berichten
Ik ben best nieuwsgierig waar de forummers op vakantie gaan.





Wij gaan dit jaar een tour doen door israel. Historische plekken bezoeken en heerlijk liggen aan de dode zee. Het schijnt dat het goed is voor je huid de dode zee.
Alle reacties Link kopieren
Lanzarote & via een verrassingsvakantie ook naar Boedapest, maar ben nog niet helemaal erover uit of ik daar nou helemaal happy mee ben haha
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Hawaii.
Alle reacties Link kopieren
Kamperen in Corsica !

heb er zin in, ben er nog nooit geweest.
Serieus aan de dode zee liggen?? Daar gaan mensen in de regel even een half uurtje poedelen, voor het echte strandwerk gaan ze naar de Rode zee.
Niet



Ik ga in augustus definitief emigreren en moet in de tussentijd nog wat dingen afhandelen hier in Nederland
Een stedentripje naar Parijs dankzij een tip op het forum over de kortingsactie van de Thalys!



J1107, Boedapest heeft heel veel mooie plekjes.
Alle reacties Link kopieren
Schotland.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:J1107 schreef op 22 mei 2016 @ 20:31:

Lanzarote & via een verrassingsvakantie ook naar Boedapest, maar ben nog niet helemaal erover uit of ik daar nou helemaal happy mee ben hahaBoedapest is prachtig!
Dit jaar of elk jaar? Dit jaar Japan, maar we komen overal en nergens terecht. The world is our playground.. There's always a new place to go
quote:Loca_Loca schreef op 22 mei 2016 @ 20:33:

Serieus aan de dode zee liggen?? Daar gaan mensen in de regel even een half uurtje poedelen, voor het echte strandwerk gaan ze naar de Rode zee.Het schijnt goed voor je huid te zijn. En je kan lekker op een strandbedje liggen.
Alle reacties Link kopieren
Rotterdam aan de maas.
quote:lux. schreef op 22 mei 2016 @ 20:36:

Dit jaar of elk jaar? Dit jaar Japan, maar we komen overal en nergens terecht. The world is our playground.. There's always a new place to go Superleuk Japan staat ook op mijn lijstje
Alle reacties Link kopieren
quote:Sommar schreef op 22 mei 2016 @ 20:33:

Niet



Ik ga in augustus definitief emigreren en moet in de tussentijd nog wat dingen afhandelen hier in NederlandWaar ga je heen?
Alle reacties Link kopieren
Griekenland.
quote:Zonnetje_in_huis schreef op 22 mei 2016 @ 20:39:

[...]



Waar ga je heen?Naar het noorden van Zweden
Indonesië. Later dit jaar een week Atlanta.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar ga ik weer eens naar Libanon.

En we zijn al een weekje in India geweest.

Misschien gaan we in de herfstvakantie nog ergens heen, maar waar weet ik nog niet.

En eigenlijk wil ik dit jaar nog een tripje naar regio Birmingham (UK) maken om met zoontje naar Thomas (de trein) land te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Devon en Cornwall, fietsen (we moeten nog een route bepalen, niet te pittig fietsen).



Oh en ter afsluiting naar de Harry Potter - studio's!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Weekje Drenthe.
Wij gaan twee weken naar Frankrijk, een weekje aan de voet van de Mont Ventoux en een weekje in de Dordogne Vorig jaar een dure vakantie gehad in Schotland, dit jaar goedkoop naar Frankrijk. Over 4 weken zitten we er al. Heerlijk!

In september een lang weekend met mijn zusje naar Stockholm en in de winter naar de Dolomieten voor een weekje wintersport met de hele familie. Genoeg vakantie dit jaar voor ons dus!
Begin van de zomervakantie een ruime 2 weken hierheen : http://www.campingduletty.com

Bretagne, camping aan zee!

In september een paar dagen naar Europapark in Rust en in November nog een week centerparcs in België.

En dan volgend jaar weinig vakantie en veel sparen, want over 2 jaar willen we naar Florida
Alle reacties Link kopieren
Spanje volgende maand en rond sept/okt waarschijnlijk curaçao.
Carpe diem
Twee weken Centraal Azie

Twee maanden naar Nederland met ook nog een weekje Texel en een weekje Duitsland.
Israel gaan we dus en is geboekt. En wij willen nog naar the USA west coast tour doen. Met de auto. Wintersport zwitserland weer, dit keer met schoonouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven