Waar o waar heen in nl?

06-07-2015 17:06 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas werd onze vakantie niet zo als verwacht! En dus zitten we nu weer thuis met het idee om dan maar even een weekendje weg te gaan!



Jeeej! Maar waar in Nederland vinden we water, zwemmen en een leuke gezellig binnenstad? Ik vind Breda echt een hele leuke stad maar daar is geen strand!



Iemand enig idee?? Afstand maakt niet uit zolang het maar in Nederland is!



Voorwaarden zijn: zwemwater ( meer of zwembad) , leuke terrasjes, gezellig druk, en lekker eten!
Nijmegen!

Vlakbij heb je de Waal met strandjes (is misschien niet zo geschikt om te zwemmen) Maar er zijn ook recreatieplassen vlakbij zoals het Wylermeer en de Berendonck.

Verder een leuke binnenstad met veel hele lekkere restaurants. Voor een kleine beurs is De Plak een aanrader, voor een iets grotere beurs Waud.
Alle reacties Link kopieren
Domburg? Leuk te combineren met Middelburg, echt een erg leuke stad. (kwartiertje rijden)
Alle reacties Link kopieren
Naar Lemmer, daar heb je strand en leuke restaurantjes! En je bent vlakbij andere Friese dorpjes/stadjes
Alle reacties Link kopieren
Hihi we wonen vlakbij Nijmegen dus die valt af. Evenals de veluwe dus. Domburg leuk idee maar om elke dag nou te gaan rijden voor gezelligheid? Ik drink liever een gezellige borrel op een terras op loopafstand
Alle reacties Link kopieren
Zeeuwse kust, Waddeneilanden, IJsselmeer.
verba volant, scripta manent.
Leiden. Gezellig binnenstad met veel terrasjes. Je bent zo op het strand in Katwijk/Noordwijk, maar ook dichterbij zijn er verschillende zwemmogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 06 juli 2015 @ 17:18:

Zeeuwse kust, Waddeneilanden, IJsselmeer.Dit garandeert alleen water, maar leuke dingetjes doen en heerlijk slenteren is ook belangrijk!
Bij Breda heb je de Galderse Meren.
Alle reacties Link kopieren
Lemmer ziet er erg leuk uit!! Katwijk en egmond hebben we ook na gekeken maar hoe zit het daar met de terrasjes en eetgelegenheden? We willen niet elke keer heen en weer reizen! Zeker niet omdat dan altijd iemand de bob moet zijn
Alle reacties Link kopieren
Domburg is juist een hele leuke, gezellige badplaats! Zelfs in de winter is het daar in het weekend leuk. Veel terrassen en restaurantjes. Echt een gezellig toeristenplaatsje aan zee. En als je wat anders wilt stap je in ee auto of op de fiets en ga je naar Middelburg, Vlissingen, Zoutelande ed.
Alle reacties Link kopieren
Katwijk heeft genoeg eetgelegenheden, Egmond weet ik niet, nooit geweest. Ik haat het strand maar ik heb familie in Katwijk.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Leiden of Den Haag zat ik anders ook nog aan te denken. Leuke, gezellige steden en je bent zo op het strand!
Alle reacties Link kopieren
Haarlem/Zandvoort, Den Haag/Scheveningen, Alkmaar/Egmond en Bergen, Noordwijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
In Egmond kun je lekker eten, kleinschalig, ook leuke winkeltjes en je fietst zo naar Alkmaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Bij breda kun je naar de galderse meren. Goed toeven daar. En breda is inderdaad een hele leuke stad! Ik woon er al bijna mijn hele leven naar volle tevredenheid.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Lemmer is inderdaad leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenmeereentje schreef op 06 juli 2015 @ 17:43:

Lemmer is inderdaad leuk!En waarom vond je dat?? Ik zag wat plaatsjes van de haven voorbij komen maar is dat heel ver weg van het strand? Of is alles gewoon te lopen??
Alle reacties Link kopieren
Vlieland.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Veel van de genoemde plaatsen liggen op fietsafstand van het strand en bovendien is er OV zoals van Haarlem naar Zandvoort, Alkmaar naar Egmond en Bergen of de Haagse tram
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Zwolle. Heeft wel vier recreatieplassen. Eentje bij een camping op fietsafstand van de gezellige binnenstad (Agnietenberg). Leuk dagje naar Giethoorn, Kampen en met een kano de gracht over etc.
Alle reacties Link kopieren
In de buurt van Groningen heb je een groot meer en Groningen is een leuke stad
Alle reacties Link kopieren
Yep, Zeeland... en je bent zo in Antwerpen;

daar hebben ze heerlijk bier en terrassen zat

veel plezier wat het ook wordt
escape to the country met jonnie irwin, allistair, jules , nikki, denise 16 hr bbc1
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je het henschotermeer aanraden! Is gemeente Utrechtse heuvelrug, mooi meer en prachtige natuur, veel campings. Voor terrasjes en leuke restaurantjes kan je perfect terecht in zeist of amersfoort en dat is op fiets afstand. Maar t is vooral "het hens", dat is een Top meer, mijn kinderen zijn er ook gek op.
Alle reacties Link kopieren
Texel! Heerlijk veel strand en zee en gezellige dorpjes. En als je geen angsthaas bent, kun je nog gaan parachutespringen ook!
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven