Waarheen op zomervakantie?

13-04-2017 08:40 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar tips voor onze zomervakantie!



Dit wordt de eerste vakantie met mijn nieuwe vriend. We kunnen weg in de periode juli-augustus, in die tussenliggende periode.

Staan overal voor open, auto/vlieg, Europa/verre reis. Budget is maximaal 1500 p.p en we willen graag ongeveer 14 dagen.

We zouden graag een strandvakantie gecombineerd willen met een paar leuke uitstapjes, een leuke boulevard, leuke plekjes om 's avonds te vertoeven.

Hoor graag!
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat je wil en wat je budget is.

Je hebt toch wel een idee waar je heen wil, of iets waar je ooit nog eens naar toe zou willen?
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n algemene vraag krijg je 100 verschillende suggesties, variërend van kamperen bij de boer tot vijfsterrenhotel op de Bahamas. Kun je daar wat mee?
Je omschrijving doet bij mij gelijk de Griekenland belletjes rinkelen.

Je hebt een redelijk budget dus wat dacht je van Santorini?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen jaar naar Cran Canaria geweest! 5 sterren hotel waar echt helemaal niks ontbrak. Leuke gezellige boulevard met heel veel winkeltjes, en savonds een paar kroegjes met live zangers. Ook leuk om naar de yumbo toe te gaan. Dat is een soort markt als turkije met afdingen enso, met ook veel barretjes en s'avonds travestieten shows. We hebben daar onze ogen uitgekeken! Ons hotel heette trouwens Riu palace Meloneras, een van de beste hotels van het eiland.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 13 april 2017 @ 08:49:



Je hebt toch wel een idee waar je heen wil, of iets waar je ooit nog eens naar toe zou willen?

Het schijnt nogal moeilijk te zijn om iets te verzinnen als je al deze topics hierover ziet.

Ik snap het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=26724163,noline

Dat is een soort markt als turkije met afdingen enso, met ook veel barretjes en s'avonds travestieten shows. We hebben daar onze ogen uitgekeken! .Klinkt verschrikkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Italië zou ik dan overwegen. Bijvoorbeeld naar een leuke agriturisme met mooi zwembad erbij. Evt. opdelen, week strand en week binnenland.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Tja, lastig .... misschien eens samen reisbureau binnen lopen ? Zeg maar iets geks hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 13 april 2017 @ 09:18:

[...]



Het schijnt nogal moeilijk te zijn om iets te verzinnen als je al deze topics hierover ziet.

Ik snap het ook niet.

Ik kan het me zo slecht voorstellen, dat je echt geen idee hebt waar je heen zou moeten. Je hebt toch wel bestemmingen waar je graag eens zou willen kijken? Of landen waarvan je bij voorbaat zegt: neuh, liever niet.

Geldt niet alleen voor dit topic hoor, de hele afdeling Reizen staat er vol mee.
- Kustplaatsje nabij Lissabon (Estoril of Cascais) en ga vooral een dag naar Sintra!

- Kreta en dan een uitstapje naar het hier eerder genoemde Santorini, ik weet niet of je je in Santorini 2 weken kunt vermaken, maar op Kreta kan je genoeg zien/doen en kan allemaal vanuit één hotel (wij zaten in het oude centrum van Rethymnon, zo leuk!!).

- Rondreis Andalusië (Zuid-Spanje). Deels kust, deels binnenland en echt prachtige steden!



Nu noem ik gewoon drie van mijn vakanties die volgens qua budget en duur zeer geschikt zijn, een strand hebben en vaak ook een leuke boulevard. Favoriet was denk ik Portugal, leuke boulevard, veel leuke dorpjes rondom, Lissabon natuurlijk vlakbij, strand, etc. En daar was het weer perfect in die periode (altijd warm, nooit heet), de andere bestemmingen zijn in die periode wel iets heter.
Ik zou als ik geen kinderen heb die periode helemaal niet wegwillen. Is duur en druk en overal veel kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Griekenland, spanje, zuid frankrijk, portugal, italie, kroatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 13 april 2017 @ 09:25:

Italië zou ik dan overwegen. Bijvoorbeeld naar een leuke agriturisme met mooi zwembad erbij. Evt. opdelen, week strand en week binnenland.In het hoogseizoen? Mwah dan red je het niet echt met dat budget voor 2 weken....
Alle reacties Link kopieren
quote:stippensokken schreef op 13 april 2017 @ 09:43:

[...]



Ik kan het me zo slecht voorstellen, dat je echt geen idee hebt waar je heen zou moeten. Je hebt toch wel bestemmingen waar je graag eens zou willen kijken? Of landen waarvan je bij voorbaat zegt: neuh, liever niet.

Geldt niet alleen voor dit topic hoor, de hele afdeling Reizen staat er vol mee.Helemaal eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostly41 schreef op 13 april 2017 @ 09:51:

[...]



In het hoogseizoen? Mwah dan red je het niet echt met dat budget voor 2 weken....Echt wel! Zelf jaren gedaan.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Kijk gewoon eens bij d-reizen, elmar, tui etc of je een bestemming ziet die je aanspreekt en binnen je budget valt.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 13 april 2017 @ 09:57:

[...]





Echt wel! Zelf jaren gedaan.



Inderdaad. Als je een beetje zoekt heb je echt pareltjes van plekken in het hoogseizoen waar je voor een prikkie verblijft. Maar ja, daar is dan (goddank) geen animatie. Geen 5 restaurants of all-inclusive bar. En vaak in de middeleeuwen of nowhere. Maar mooooi.

Ik ga dit jaar 10 dagen, verblijf kost 800 euro voor 2 personen inclusief ontbijt.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lieg. 7 dagen voor 560 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 13 april 2017 @ 09:19:

[...]



Klinkt verschrikkelijk...









Ik zou naar Sardinië gaan, heerlijk eiland!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan voor een zeilvakantie/ cursus rond de Griekse eilanden; combineert zon, zee en activiteit.

Lijkt me meer dan geweldig.

Jullie zijn met z'n 2-en, dus niet gebonden aan kinderen.



Is misschien ook leuk voor een paar dagen, afgewisseld met nog iets anders.
Italië!



Ga zelf even op onderzoek uit wat jou het mooist lijkt daar. Of maak een rondreis.



Italië is zo'n fantastisch, prachtig land! Met super lieve mensen en lekker eten. Ik hou ervan. Wil het liefst elk jaar terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het in meer van dit soort topics al eens gezegd maar boek een vlucht naar bv Malaga en huur een auto en ga Andalusie verkennen.

Of boek een pakketreis naar een van de badplaatsen daar in de omgeving en maak vanuit daar dagtripjes.



Bovenstaande kan je ook toepassen op Italie, Frankrijk Griekenland en de rest van zuid-Europa, de Baleraren en de Canarische eilanden.
Alle reacties Link kopieren
Begin juli kun je voor 2500 2 weken naar Bali. Een leuke bestemming lekker weer en ter plekke betaalbaar eten, veel leuke wandelingen langs het strand.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Nou TO heb je er wat aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven