Wat is een fijne/mooie sauna ?

25-11-2015 19:23 99 berichten
Mijn man en ik gaan ongeveer 1x per maand naar de sauna. Deze hebben we al gehad

-Veluwse Bron, Thermen Bussloo, Zwaluwhoeve,Thermen Goirle, Elysium en Thermen Holiday.



Allemaal mooie sauna's maar omdat we 2e kerstdag 12,5 jaar getrouwd zij willen we op 29 december naar een sauna die we nog niet kennen. Graag wel eentje met minimaal 6 cabines.



We wonen in bij Rotterdam, willen max 2 a 2,5 uur rijden. Belgie en Duitsland mag ook.
Alle reacties Link kopieren
Peu 'd eau in Heide Kalmthout (net over de Belgische grens)

Daar heb je privésauna's met je eigen privé bubbelbad en privé zwembad en kun je lekkere hapjes en drankjes bestellen die dan door 'n luik binnen worden gezet.
Shoot first, ask questions later!
Ik vind het eten in Haarlem het beste. Ik weet niet hoeveel sauna's er zijn (staat op de website) maar ze hebben wel een fijn zwembad.
Alle reacties Link kopieren
Fort resort de Beemster. Kun je ook mooi overnachten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Spa Sereen heel erg mooi, staat zeker boven aan mijn lijstje! Aan een mooi meer en prachtig vormgegeven. De drie keer dat ik er ben geweest was het ook aangenaam rustig.
Alle reacties Link kopieren
Devarana in Den Bosch! Echt ontzettend mooi, binnen de afstand en meer dan genoeg cabine's. Ook niet druk want ze laten maar een bepaald aantal mensen binnen: wel van te voren reserveren! Zeker in de vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Wij waren erg enthousiast over Devarana! Het is al wel een paar jaar geleden dat we daar waren, dus wat ze er allemaal hebben weet ik niet precies, maar wel dat we daar een paar keer een heerlijke dag hebben gehad. Thermen Son vonden wij tegenvallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 25 november 2015 @ 19:26:

Ik vind het eten in Haarlem het beste. Ik weet niet hoeveel sauna's er zijn (staat op de website) maar ze hebben wel een fijn zwembad.Sauna van Egmond bedoel je? Ik vind het er erg propperig (niet zo gek als ex woonhuis midden in een woonwijk) en donker. Leuk voor een avondje, niet voor een hele dag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Devarana lijkt ons erg mooi maar de recensies op Zoover en andere sites zijn niet zo positief.
Alle reacties Link kopieren
Spa Bada in Haarlem!!!! 😊
quote:himalaya schreef op 25 november 2015 @ 19:29:

[...]





Sauna van Egmond bedoel je? Ik vind het er erg propperig (niet zo gek als ex woonhuis midden in een woonwijk) en donker. Leuk voor een avondje, niet voor een hele dag.

Wij gaan meestal van een uur of 11 tot 17, met lunch erbij. Het is inderdaad niet zo groot als sommige andere sauna's.

Binnenkort gaan we een dag naar een sauna in Almere (naam ben ik even kwijt). Kent iemand die?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 25 november 2015 @ 19:27:

Fort resort de Beemster. Kun je ook mooi overnachten.Mooi resort en heel goed eten! Mijn favoriet.
Alle reacties Link kopieren
Spa sense in Geldrop!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Spa Zuiver heel mooi en fijne sfeer ook. Zit in het Amsterdamse bos en het publiek is meer yuppen. Het is ook wat rustiger dus volop ruimte. Vind ik persoonlijk erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:ratatoeje schreef op 25 november 2015 @ 19:30:

Devarana lijkt ons erg mooi maar de recensies op Zoover en andere sites zijn niet zo positief.



Ja, dat heb ik ook wel eens gezien, mensen klagen vooral over een te veel aan camera's (ik heb dat zelf nooit gemerkt) en over het eten. Ik vind zelf het eten echt prima, maar smaken verschillen. Wel zou ik voor het avondeten alvast reserveren, de keren dat ik er was, was er maar 1 restaurant open en dan kan het zijn dat er geen plek is.

Maar verder is het echt een aanrader . Ik ben er begin dit jaar nog geweest en dat was echt geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Met stip op een sauna Sare in Oldenzaal. Ik heb de rit er altijd weer voor over!
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 25 november 2015 @ 19:32:

[...]



Wij gaan meestal van een uur of 11 tot 17, met lunch erbij. Het is inderdaad niet zo groot als sommige andere sauna's.

Binnenkort gaan we een dag naar een sauna in Almere (naam ben ik even kwijt). Kent iemand die?Thermen la Mer? Is echt top! Ik woon er 100 km vandaan en ga er toch heen. Niet megagroot, wel brandschoon, vriendelijk personeel, lekker eten, veel opgietingen, heerlijke massages enzo. Wel aan de prijs. Enige nadeel is dat het hele Gooi er rondhangt, ook in groepjes.
Thermen Barendrecht vind ik een mooie sauna wel prijzig, Binnen de Maas vond ik niet zo, erg donker.
Alle reacties Link kopieren
Fort Resort Beemster is idd prachtig. Fitland wellness Leiden is ook een aanrader en wat dichterbij voor jou.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
quote:oneenietweer schreef op 25 november 2015 @ 19:45:

[...]



Thermen la Mer? Is echt top! Ik woon er 100 km vandaan en ga er toch heen. Niet megagroot, wel brandschoon, vriendelijk personeel, lekker eten, veel opgietingen, heerlijke massages enzo. Wel aan de prijs. Enige nadeel is dat het hele Gooi er rondhangt, ook in groepjes.Ja die is het. We gaan op een doordeweekse dag en willen er rond 10 uur zijn. Hopelijk is het dan heerlijk rustig. Ik maak me vooral zorgen over groepjes huisvrouwen idd Meestal gaan we in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook echt een mega fan van Deverana in Den Bosch! Camera's heb ik nog nooit gezien, maar ik moet zeggen ik mis wel vaker wat zonder lenzen in!



Deverana is lekker groot, met genoeg variatie in sauna's en baden. En ik vind het binnen eigenlijk nooit druk, terwijl de parkeerplaats soms anders doet vermoeden.
Alle reacties Link kopieren
De sauna in Geldrop schijnt ook erg goed te zijn. Ik ben er nooit geweest, maar is mijn moeders favoriet!
quote:redbuIIetje schreef op 25 november 2015 @ 19:25:

Peu 'd eau in Heide Kalmthout (net over de Belgische grens)

Daar heb je privésauna's met je eigen privé bubbelbad en privé zwembad en kun je lekkere hapjes en drankjes bestellen die dan door 'n luik binnen worden gezet.



Dat ziet er leuk uit! (net even site bekeken) lijkt me wel een leuk cadeau voor mijn zus die binnenkort moeder word, zou fijn zijn als zij en ik daar een dagje kunnen door brengen.



Ben je er zelf ook geweest neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:dwynwen schreef op 25 november 2015 @ 20:02:

[...]





Dat ziet er leuk uit! (net even site bekeken) lijkt me wel een leuk cadeau voor mijn zus die binnenkort moeder word, zou fijn zijn als zij en ik daar een dagje kunnen door brengen.



Ben je er zelf ook geweest neem ik aan?Ja, diverse malen met een vriendin. We hebben ook wel 'ns massage laten doen. Is echt 'n aanrader. Zeker als je niet van die massale dingen houdt. Hier heb je gewoon je privé en 't is allemaal heel sfeervol ingericht ook.
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven