Wat vergeten jullie vaak mee te nemen?

20-07-2016 21:19 122 berichten
De titel zegt het eigenlijk al. Wat vergeten jullie vaak mee te nemen op vakantie?



To trapt af:

Ik vergeet (bijna) elk jaar zonnebrand, tandenborstels, afwasmiddel en de afwasborstel mee te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Niets eigenlijk, ik heb een app (wunderlist) waar ik een 'ik ga op reis en neem mee' lijstje in heb staan tip voor iedereen!
Internagelaktisch
Oordoppen.
quote:Maaique schreef op 20 juli 2016 @ 21:20:

Niets eigenlijk, ik heb een app (wunderlist) waar ik een 'ik ga op reis en neem mee' lijstje in heb staan tip voor iedereen!Dat is inderdaad een goeie! Die ga ik onthouden voor de volgende vakantie
Ik neem dat soort dingen nooit mee eigenlijk.
Wekker op een of andere manier presteer ik het iedere keer weer om een wekker te vergeten. Ik ga vaak naar gebieden waar weinig tot geen stroom aanwezig is.
quote:Tillif schreef op 20 juli 2016 @ 21:23:

Ik neem dat soort dingen nooit mee eigenlijk.Wij camperen, dus dan moet je zelf je eigen spullen afwassen
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet elke keer opnieuw dat ik lang niet zoveel nodig heb als ik van te voren van overtuigd ben.
Alle reacties Link kopieren
Tandenborstel ook al staat hij op de lijst. Ik leg hem vaak automatisch terug op de wasbak.
Alle reacties Link kopieren
Als ik iets vergeet is het mijn pyama. Geen idee waarom. Staat altijd keurig op mijn lijstje en toch weet ik m te vergeten.

En verder vergeet ik inderdaad vooral altijd dat ik niet zoveel nodig heb. Vooral voor de kinderen
Alle reacties Link kopieren
M'n jas en m'n paspoort. Gelukkig reis ik meestal binnen Europa en hoef ik niet terug maar ik heb hem al 2x laten opsturen naar het hotel waar ik onderweg verbleef Een jas is gelukkig makkelijk te kopen.
Ooh ja, paspoorten. Die vergeten wij hier ook vaak.
Alle reacties Link kopieren
Niks, ben erg geordend, en niet chaotisch.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nagelknippertje. Die heb ik al twee keer op vakantie moeten kopen omdat ik hem niet had ingepakt en nu heb ik er dus drie.

Tandenborstel is me ook ooit overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem altijd teveel kleding mee en te weinig kleding voor als het wat frisser is.
quote:missdory schreef op 20 juli 2016 @ 21:34:

Ik neem altijd teveel kleding mee en te weinig kleding voor als het wat frisser is.

Die heb ik juist andersom

Ik heb vaak teveel warme kleding mee en minder kleding voor als het wat warmer is.
quote:NYC schreef op 20 juli 2016 @ 21:34:

Nagelknippertje. Die heb ik al twee keer op vakantie moeten kopen omdat ik hem niet had ingepakt en nu heb ik er dus drie.

Tandenborstel is me ook ooit overkomen.O ja. Ik heb inmiddels ook een aardige collectie nagelknippers en vijlen.
Alle reacties Link kopieren
Het nagelknippertje inderdaad. En het stomme is dat ik hem thuis nooit gebruik. En dan op vakantie heb ik ineens een ontzettend irritante teennagel.
Wasknijpers, ook zoiets waar ik vaak niet aan dacht omdat ik in een huisje of hotel verbleef maar ook dan kunnen enkele wasknijpers heel fijn zijn om net even je handdoek/zwemkleding (of een shirt dat je op de hand hebt gewassen) op te hangen. Heel vaak in huisjes of hotels namelijk wél wasrekjes/waslijnen gezien.
Alle reacties Link kopieren
Afwasmiddel en borstel zou ik niet mee willen nemen, anders thuis blijven.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Parasols! Die liggen dan thuis, omdat we ze uit de caravan houden voor bv een dag strand. Ik vergeet ze alleen dan voor de vakantie weer in de caravan te leggen. Heb inmiddels thuis 4 of 5 parasols liggen en in de caravan weer niks afgelopen vakantie nu weer 2 nieuwe gekocht en die in de caravan laten liggen. Heb nu dus gewoon 2 setjes, vakantieset en thuisset
Schuursponsjes om af te wassen

Wasknijpers

Kurkentrekker (we hebben er inmiddels een stuk of 7 liggen)

Als we op hotel gaan ... Glazen. Komen we meestal ook pas achter nadat de fles wijn of frisdrank al gekocht is. (Die mini plastic bekertjes die het hotel klaarzet voor bij het tandenpoetsen zijn meestal waardeloos.)
Alle reacties Link kopieren
Eerder altijd kussentjes, volgens mij hebben we die jinx nu eindelijk verbroken.
Alle reacties Link kopieren
Zaklantaarn! D'r liggen hier in huis nu dus ook 2 duitse, 3 franse en een belgische lantaarn.

En raad is wat er dus niet in de rugzak van mijn man zat? Precies! Er komt over een week dus een lantaarn uit Luxemburg bij.
Alle reacties Link kopieren
Zout en peper, meestal heb ik zo'n carroussel met verschillende kruiden mee en dan is het in het huisje aanwezig. De keren dat ik het vergeet moet ik het dus kopen, stonden er op een gegeven moment 3 peper en zout busjes in de kast
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven