Weekendje Brussel?

29-04-2007 22:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je absoluut zien of doen in Brussel en heeeel belangrijk,kan je daar goed shoppen?





hebben jullie tips?? Alvast bedankt:)
Alle reacties Link kopieren
Niemand??? Ook niet de Belgen onder ons??:o
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ooit een paar jaar geleden geweest en je hebt een grote winkelstraat,waar je leuk kunt shoppen.

kijk eens op



http://brussel.startpagina.be/



misschien staan daar nog tips.
Alle reacties Link kopieren
Ga ik zeker doen Kisscool!

Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Matongé, de Afrikaanse wijk. Heel erg gezellig! Zeker ook leuk om te eten 's avonds als iedereen buiten is met mooi weer.



Verder gewoon eindeloos ronddwalen door de straten. Hebben wij ook gedaan en de meest aparte dingetjes tegengekomen.



Nog een hele goede overnachtingstip:

www.zinneke.info

Hele gastvrije man (Vlaams-sprekend!) vol met tips over de stad. Luxe ingerichte designkamers tegen een hele schappelijke prijs!
Alle reacties Link kopieren
Brussel is gewoon heel erg leuk en gezellig. het 's avonds bij alle restaurantjes is het enorm gezellig. Het park is ook leuk om even te hangen. De grote winkelstraat is ook leuk....



Veel plezier, Kus Sterre
Alle reacties Link kopieren
Fijn al jullie reacties!!

Ga pas eind Juni en met jullie tips gaat het helemaal goed komen



Mijn man heeft dit weekendje als verrassing geboekt en moet bekennen toen ik dit hoorde dat ik dacht Wat moet ik in godsnaam in Brussel doen:$!!

Maar nu ideeen genoeg
Alle reacties Link kopieren
De vossenmarkt is leuk. Heeft ook leuke cafeetjes er om heen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een vraagje? Ik ga met de trein naar Brussel,ben al eerder geweest,maar raak altijd in de war welk station ik moet hebben. Ons hotel is in het centrum. Moet ik dan station midi hebben of heet die anders? Iemand een idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven