Weekendje 'huwelijksreis'

23-09-2016 18:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Over een kleine twee weekjes hoop ik te gaan trouwen met de liefde van m'n leven. In verband met ons werk kunnen we pas in januari echt op huwelijksreis. We willen daarom het weekend na ons trouwen (dus van vrijdagochtend tot maandagochtend) een weekend weg met z'n tweeën. We zijn op zoek naar een mooie plek in Nederland. We hebben nog even overwogen om naar het buitenland te gaan voor een weekendje, maar dat is zonde van de tijd en het geld.



Dus... als je tips hebt voor een mooie plek voor een weekendje weg, let me know! Hoor ook graag aanraders van (luxe) hotels. We vinden het wel leuk om een weekendje in de watten gelegd te worden.
Giethoorn natuurlijk! Lekker naar het Venetië van nl!
Alle reacties Link kopieren
Texel!

En dan Grand Hotel Opduin in De Koog.
Alle reacties Link kopieren
Schier?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
In Voorburg, restaurant van Ron Blaauw, Heet Central Park. Mooi gelegen!
Alle reacties Link kopieren
Kan daar dus ook overnachten. Slapen op een Hâstens bed (als je gaat slapen, hahahaha). Restaurant heeft, dacht ik, een ster.
Alle reacties Link kopieren
De slaapfabriek in combi met een dagje sauna bussloo
Alle reacties Link kopieren
Fort resort Beemster. Salpen en welness in werelderfgoed.
Terschelling!
Noordwijk , hotel Alexander
ik zou voor schier of vlieland gaan.
Nooz in België

www.nooz.be
Toen ik laatst op zoek was naar een leuke luxe overnachting kwam ik dit tegen: www.devijfsuites.nl



En dit, misschien niet helemaal geschikt voor een lang weekend weg maar wel heel tof: http://www.weidumerhout.n ... de-inn-rooms-with-a-view/
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op donderdag getrouwd en vrijdag vertrokken naar Londen voor onze huwelijksreis. Het was onwijs gaaf en romantisch en we hebben zoveel mooie herinneringen aan deze huwelijksreis. We hebben toen hiervoor gekozen omdat we net een huis kochten en de verhuizing was het weekend na ons huwelijk. Op zondag zijn we weer met de boot naar huis gegaan, wij zijn met stena naar harwich gevaren. Helaas gaat die boot niet meer maar je kunt tegenwoordig spotgoedkoop vliegen met Easy Jet naar Londen gatwick.

Veel plezier wat je keuze ook wordt!
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Alle reacties Link kopieren
Hotel Keizerskroon in Apeldoorn. Vlak naast Paleis Het Loo, heel chique hotel, mooie ruime kamers, heerlijk ontbijt, zwembad, sauna, fitness op de bovenste verdieping. Wij voelden ons daar echt in de watten gelegd en het was niet eens een huwelijksreis, haha.
..
Alle reacties Link kopieren
B&B De Teerplaats in Arnhem. Pure verwennerij.

Fijne bedden en een heerlijk ontbijt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Kruisherenhotel in hartje centrum Maastricht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lieveling schreef op 23 september 2016 @ 18:36:

De slaapfabriek in combi met een dagje sauna busslooDe sauna in Bussloo heeft ook een hotel. Wij gaan pas volgende week dus nog geen ervaring maar hotel ziet er luxe uit. De sauna al wel geweest en vind het de beste sauna tot nu toe waar wij geweest zijn. Beetje als de zwaluwhoeve maar dan minder druk / commercieel. Voordeel om daar in het hotel te slapen voor ons: bij overnachting kun je gebruik maken van alle faciliteiten in de sauna en vanuit hotel kun je dmv een gang lopend naar de sauna. In de buurt ook een hoop leuke dingen te doen
Alle reacties Link kopieren
Hotel Tante Sien in Vasse. is een begrip.



Lunchen bij Watermolen Bels, geen ster, maar voortreffelijke service en eten, echt top!



Ik ben zelf westerling, maar het is daar werkelijk prachtig.



Enne, gefeliciteerd alvast.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle goede tips! Ga het allemaal even bekijken op internet.
Geen idee waar je zelf woont, maar ik zou ook Maastricht aanraden! Wordt altijd gezegd dat het daar voelt alsof je in het buitenland bent.
Alle reacties Link kopieren
Brugge!
Alle reacties Link kopieren
Bilderberg holtmuhle
quote:carro85 schreef op 23 september 2016 @ 20:17:

Brugge!



Was ik daarnet ook aan 't denken.

Maar ik ben dan ook een Belgje .



Vorig jaar in een prachtige B&B gezeten in Jabbeke (10 minuten rijden van Brugge). B&B Loverlij.



Ik weet overigens niet waar je woont. Maar als je bijvoorbeeld van pakweg Rotterdam komt, ben je zowat even snel in Brugge als dat je op Texel of in Friesland zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een eiland doen, dan heb je echt het idee even weg te zijn.

Bijvoorbeeld camp silver op Texel: privacy en een bijzondere locatie. Een zo'n 'camper' heeft zelfs een privesauna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven