Weekje weg in Juni

14-04-2017 17:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend willen graag in juni 8 dagen weg. We hebben open tickets voor binnen Europa en ik wil de accomodatie dus los er bij boeken.

Ik wil graag zon, zee, strand. Vriendlief is wat actiever en wat meer van de cultuur en dingen ondernemen. Het beste idee is dus een badplaats denk ik. Blanes en Cherso zijn we beide geweest bijvoorbeeld en vinden we alleen leuk buiten het seizoen als alle gekke pubers weg zijn.

Belangrijk is bruin worden, een leuke boulevard met eten voor een schappelijke prijs, stadje op loopafstand, wat actiefs in de buurt. Ontspannen en gewoon leuke dagen hebben dus. En geen gestoorde jongeren.

We zitten aan een budget voor 8 dagen accomodatie van max 400 euro.



Iemand de gouden tip van het onontdekte paradijsje?
Dat ga je niet vinden. 8 dagen voor 400 euro in het hoogseizoen en met 2 personen .
Canarische eilanden. Wij zijn op lanzarote geweest in Puerto del carmen huur en auto en verken t eiland. Genoeg te doen en bruin word je daar zomaar
Alle reacties Link kopieren
@Rustica; vlucht en eten niet meegerekend he we hoeven ook niet superluxe ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:semmy1986 schreef op 14 april 2017 @ 17:29:

Canarische eilanden. Wij zijn op lanzarote geweest in Puerto del carmen huur en auto en verken t eiland. Genoeg te doen en bruin word je daar zomaarEens. Via airbnb zijn daar veel accomodaties te vinden. Leuk plaatsje, restaurants, kroegjes, boulevard, winkels, strand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
AirBnB kijken voor Las Palmas? Er is daar wel wat te vinden voor jullie budget, er is strand en genoeg te doen.
Alle reacties Link kopieren
Torremolinos, ik weet het klinkt verschrikkelijk en de badplaats is ook lelijk met zijn hoogbouw maar wij hebben er een prima vakantie gehad.

Zaten in appartementen Bajondillo. Aan het strand en eettentjes en het oude centrum in de buurt en je loopt zo naar Benamaldena en met de trein ben je zo in Malaga vanuit je met de trein en bus ook weer alle kanten op kan.
Alle reacties Link kopieren
Rhodos, adults only hotel.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Neem een Airbnb in Malaga. Makkelijk te vinden voor jullie budget.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips tot zo ver, ik ga alles eens even bekijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven