Welke stad kies ik?!

11-03-2013 13:03 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ff jullie hulp nodig! Ik heb nog een bon liggen voor 2 nachtjes weg in één van de volgende steden:



Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Lissabon, Praag of Riga.



Ik moet een top 3 doorgeven maar ik kan niet kiezen! Wat zouden jullie mij aanraden?! Nu zeg ik erbij dat ik al eens in Londen, Rome, Parijs, Barcelona, Berlijn en Istanbul ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Lissabon!

Barcelona

Rome



Dan zou ik steden kiezen die ik nog niet ken. Praag is leuk in elk geval, Lissabon nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Istanbul! Zou ik zo graag heen willen!
1. Berlijn

2. Rome



En 3... Ik zou denk ik gaan voor Riga, het Oostblok trekt me en ik ben er nog nooit geweest.



Parijs is ook altijd goed. In ieder geval dichtbij.
Edinburgh!
Alle reacties Link kopieren
Istanbul Parijs Barcelona.
Alle reacties Link kopieren
Oh daar ven e algeweest! Dan Praag!
Ik zou ook naar de steden gaan die ik niet ken.

Lissabon en Praag zijn echte aanraders. Zelf ben ik in Tallinn geweest, maar ik heb gehoord dat Riga ook mooi is.



Mocht je al snel willen gaan dan is Lissabon misschien fijner ivm klimaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 11 maart 2013 @ 13:07:

Edinburgh!Ik ook, maar die staat dan weer niet in het rijtje..
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief schreef op 11 maart 2013 @ 13:08:

Oh daar ven e algeweest! Dan Praag!





Ik las serieus Den Haag.





Maar wat wil je doen in een stad? Ik zou persoonlijk voor Lissabon gaan, of Istanbul. Beide steden al meerdere malen gezien, maar ik raak daar niet uitgekeken!
Alle reacties Link kopieren
Misschien de stad kiezen waarvan je denkt dat je anders nooit zou komen.



Of juist degene kiezen die je nooit zou kiezen, om de stad het tegendeel te laten bewijzen.



Ik denk dat ik wel een stad zou kiezen waar ik nog niet geweest was, tenzij je met iemand samen gaat die er nog nooit is geweest en jij bent zelf dolenthousiast over die stad. Dat laatste kan ik me persoonlijk bijvoorbeeld bij Rome wel voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
1. Barcelona

2. Istanbul

3. London
Berlijn, Barcelona of Rome.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jurks schreef op 11 maart 2013 @ 13:11:

[...]





Ik las serieus Den Haag.



Wacht even hé, Den Haag is hardstikke mooi... vooral in de zomer aan het strand!
Persoonlijk vond ik Riga een tegenvaller. Klein, niet eens zo heel mooi en lekker eten doen ze ook niet echt daar in de Baltische Staten.

Istanbul en Lissabon zijn mijn favoriete Europese steden. Lissabon omdat de sfeer er zo heelrijk relaxed is, maar er tegelijkertijd ook heuuul veel te zien en te doen is in en om de stad. Istanbul omdat het zo'n lekker ver weg gevoel geeft omdat de sfeer en cultuur er heel anders zijn dan in West- en Zuid Europa.



Brussel hoor ik ook veel tegenvallende verhalen van. Als ik jou was zou mijn top 3 dus zijn:



1. Lissabon

2. Praag

3. Istanbul (groot genoeg om je nog een keer te vermaken als je er al eens geweest bent)
Alle reacties Link kopieren
Korte termijn? Lissabon, even beetje beter weer
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt verliefd op Berlijn. Mijn top3 zou er zo uit zien:

1. Berlijn

2. Barcelona

3. Praag
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 11 maart 2013 @ 13:07:

Edinburgh!



Net als in het andere topic; ik wil iets zonder vis.

Zegt Elninjoo: Vis!



Echt, je doet het erom.

Dom hert.
Ja en?
Aangezien het 'maar' om twee nachten gaat, zou ik kiezen voor Parijs, Praag of Riga. Vooral ivm reistijd en de grootte van de steden.
Alle reacties Link kopieren
Praag vond ik saai,

Rome prachtig,

Barcelona ook een fijne stad.

Berlijn modern, gewoon een gave stad.

London, mwahh de omgeving is mooier.

(Edingburgh is wel heel cool )

Brussel vond ik niets aan

Parijs, voor een eerste keer te gek, maar als je zoveel keuze hebt zou het niet mijn keuze zijn.

Istanbul, Lissabon en Riga nog niet geweest
Alle reacties Link kopieren
quote:altijdonderweg schreef op 11 maart 2013 @ 13:42:

Aangezien het 'maar' om twee nachten gaat, zou ik kiezen voor Parijs, Praag of Riga. Vooral ivm reistijd en de grootte van de steden.Rome is ook goed te doen in twee dagen, gewoon een beetje vroeg opstaan, zo groot is het niet.
Ik zou gaan voor een stad die ik nog niet zou kennen en in jouw geval is dat Brussel, Lissabon, Praag of Riga. Nu ben ik zelf al in deze 4 steden geweest behalve Riga en vond ik Brussel niet zo heel erg interessant, dus die zou afvallen en dan hou je over:



1. Lissabon

2. Praag

3. Riga
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist gaan voor een stad die ik al een beetje ken omdat het maar om 2 dagen gaat. Rome in 2 dagen vind ik echt onbegonnen werk.



Ik ben gek op londen maar ivm met het weer toch misschien lissabon
Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 11 maart 2013 @ 14:35:

Ik zou juist gaan voor een stad die ik al een beetje ken omdat het maar om 2 dagen gaat. Rome in 2 dagen vind ik echt onbegonnen werk.



Dat heb ik idd ook. Dat ik nog precies weet welke dingen we de vorige keer níet konden doen en ook nog waar we zo heerlijk gegeten hebben.



Maar een nieuwe stad is ook leuk. Luxe-probleem
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven