Wie gaan er dit jaar nog meer niet op vakantie?

04-08-2014 17:46 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas kan ik om financiële redenen niet op vakantie terwijl het lijkt of heel het land op vakantie is. Wie gaan er nog meer niet dit jaar?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet de enige Mutsje, hier ook geen vakantie om ook dezelfde reden.
En nou is het afgelopen!
Ik ben al 5 jaar niet geweest, join the club
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet hoor, maart 2011 voor het laatst op vakantie geweest ... veel mensen gaan er maar vanuit dat vakantie er 'gewoon' elk jaar bijhoort, maar dat is voor velen niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik. Al jarenlang niet meer geweest.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hier ook niet geweest, wel heerlijk weer gehad afgelopen weken bij huis en lekker in de thuis gelegen en veel gefietst.

Reden : terminale schoonvader in het hospice. Het voelt niet goed om dan weg te gaan.
Ik ben al ruim 6jr niet geweest om gezondheidsredenen.
Alle reacties Link kopieren
Nope. Ik verblijf al jarenlang 's zomers in "Hintergarten am IJssel"

Geld is één reden, maar ik ben ook eigenlijk niet zo'n vakantieganger. Ga liever dagjes weg of zo (bos, strand, stad e.d.).
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik. Ben pas verhuisd, dat heeft wat gekost. Daarnaast ook veel nieuwe spullen nodig gehad en vriend en ik hebben een bed gekocht van het geld dat normaliter naar de vakantie gaat.



Voordeel is dat ik nu heerlijk slaap en de plannen zijn verschoven maar volgend jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf noodgedwongen thuis dit jaar....alweer. *zucht* Hier ook geen geld voor een vakantie.



Maarrrr gelukkig hebben we tot nu toe een heerlijkr zomer. Toch best zuur hoor om alle vakantieverhalen te horen en lezen (incl bijbehorende foto's). Ik zou er zo graag eens uit zijn.
Hier ook niet maar vanwege een andere reden. Ben 8 weken geleden bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is mij 3e jaar dat ik niet weg kan.
Ik ga ook niet hoor, de reden is dat ik net ben gaan samenwonen en vriend en ik aan het sparen zijn voor een verre reis volgend jaar
Alle reacties Link kopieren
Cupcake: waarom kun je niet op vakantie dan?

De beeb kan toch mee.

Snap dat nooit zo.
Alle reacties Link kopieren
Wij waarschijnlijk ook niet. Net halverwege het jaar een jaarcontract gekregen, dan bouw je maar weinig dagen op. Er zit hoogstens een lang weekend weg in dit jaar, maar ook dat is niet zeker.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo erg dan?

Niet op vakantie gaan?

Ik ben jaren niet weggeweest op vakantie maar heb dat nou niet echt als een vreselijk iets ervaren.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik dit jaar ook niet ook geen centjes of studie of vakantie studie is belangrijker, maar vermaak me wel in mijn tuintje met een goed boek
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik op vakantie ben geweest is meer dan 20 jaar geleden. Ik hou er helemaal niet van.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook niet. Heb er echt geen geld voor helaas.

Ouders zijn wel 2 weken weg een aangezien ik nog bij hen woon is dat voor mij ook wel een beetje vakantie haha.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik.



Ben zwanger en heb al mijn geld uitgegeven aan een grondige verbouwing. Dus ik zit op thuis op mijn laatste beetje geld. Bovendien heb ik een partner die niet heel happig op vakantie is.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ook thuis.



Heb mn vakantiegeld in een mooie koelkast gestopt.

5/6 jaar geleden ben ik voor het laatst op vakantie geweest.



Vind het thuis met een goed boek, en lieve hond ook heerlijk
Ik ook niet, ben 2,5 week geleden bevallen. Mam heeft vijf weken van zijn vakantiedagen deze periode opgenomen, zodat we heerlijk van elkaar kunnen genieten! De beste vakantie OOIT!!
Toevallig gaan we dit jaar wel met vakantie (nou ja, vakantie, een midweekje), maar het is de eerste keer in jaren. We geven niet zoveel om vakantie en we gaan bijna nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eigenlijk nooit echt op vakantie. Eerder woonden mijn ouders in het buitenland en ging ik daar logeren. Nu heb ik een vriend met groooote tuin en logeren we daar

Hij moet gewoon werken en met de kerst ed is hij graag in mijn huis. Ook geen behoefte aan trouwens, vakantie is voor ons lekker niets doen en doen waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet hoor! :(
Just love your life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven