zonder partner op vakantie

23-08-2016 18:35 93 berichten
Mijn vriend vind het een No go om samen met een vriendin op vakantie te gaan zonder hem.



Wat vinden jullie? En wat vind jullie partner ervan als je zonder hem een week weg zou gaan.
Die vindt het wel prima denk ik. Zo lang er nog genoeg vakantie voor ons tweeën overblijft.



Ik ga wel eens een weekend of week weg met vrienden.
Ik vind dus dat dat moet kunnen, hoewel ik het niet echt leuk zou vinden als mijn man een week weg zou gaan, maar goed dat is mijn probleem.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je zelf?

En waarom vindt hij het een no go?



Ik vind dat het moet kunnen. En ik doe het ook gewoon. Ik vraag het ook niet, ik deel het mee.



Daarom ben ik ook vrijgezel
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner vindt dat geen enkel probleem. En ik andersom ook niet.

Zou wat zijn zeg...
Alle reacties Link kopieren
Die van mij is net terug van vier dagen in zijn eentje weg. Wat is precies het probleem?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weleens een paar dagen weggeweest met mijn beste vriendin. En vorig jaar ben ik met mijn man zijn broertje weggeweest een paar dagen daar heeft mijn man gelukkig totaal geen problemen mee. Hij is zelf ook op zakenreis geweest voor een week, waarvan hij 2 dagen echt vakantie had ook nog en toen samen met een collega de hort op is geweest. Ik heb daar ook echt geen moeite mee. Het is zelfs best praktisch, want de andere ouder kan dan gewoon thuis voor onze dochter zorgen

En er blijft genoeg vakantie over voor ons als gezin. Dat is wel een voorwaarde. Dus geen 3 weken in de zomervakantie met een ander, maar een stedentrip of midweek ofzo moet kunnen vinden wij beide.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vindt hij het een no go? Ik ga elk jaar wel met een vriendin weg en hij een met zijn vrienden een week, geen probleem zolang we ook gezellig samen nog weg gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 23 augustus 2016 @ 18:38:

Ik vind dus dat dat moet kunnen, hoewel ik het niet echt leuk zou vinden als mijn man een week weg zou gaan, maar goed dat is mijn probleem.



Het heeft twee kanten, tis heerlijk rustig trash tv kijken zonder mannelijk commentaar, en het rijk alleen is echt zaaaaaaalig.

Alleen slapen is minder, en tis ook wel heel fijn als hij weer terug is
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 23 augustus 2016 @ 18:41:

[...]





Het heeft twee kanten, tis heerlijk rustig trash tv kijken zonder mannelijk commentaar, en het rijk alleen is echt zaaaaaaalig.

Alleen slapen is minder, en tis ook wel heel fijn als hij weer terug is Haha, herkenbaar! Ik nodig dan lekker een vriendin uit om trash-tv te komen kijken enzo. En alleen slapen, als papa van huis is mag dochter bij mij in bed
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft daar geen problemen mee en ik ook niet. Zou wel zo zijn als dit ten koste ging van de gezinsvakantie oid.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Wat zijn de argumenten van je vriend tegen zo'n vakantie?
Hij vind een week te lang zonder mij en vind niet leuk dat hij dan moet werken en thuis zit en ik plezier heb.



Uiteraard gaan we een keer samen alleen hij heeft geen geld voor een 2e vakantie ivm een schuld die hij af moet betalen en ik wel.



Zijn 8 mnd samen
Mijn man vindt dat prima, moedigt het zelfs aan. Hij zou mij vorige week zelfs wegbrengen met onze vouwwagen om met vriendin te kamperen. Ging niet door want vriendin moest haar plannen wijzigen. Maar echt, hij zou me brengen en halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 23 augustus 2016 @ 18:42:

[...]



Haha, herkenbaar! Ik nodig dan lekker een vriendin uit om trash-tv te komen kijken enzo. En alleen slapen, als papa van huis is mag dochter bij mij in bed



Ik drie dagen afwisselend TLC en Gilmore Girls op Netflix gekeken.

Zalig. Met niemand rekening houden.



Maar ja, als ie dan weer thuis komt is het ook wel fijn.
668, the neighbour of the Beast
quote:marcaro schreef op 23 augustus 2016 @ 18:45:

Hij vind een week te lang zonder mij en vind niet leuk dat hij dan moet werken en thuis zit en ik plezier heb.



Uiteraard gaan we een keer samen alleen hij heeft geen geld voor een 2e vakantie ivm een schuld die hij af moet betalen en ik wel.



Zijn 8 mnd samenWat een kleuter.
Alle reacties Link kopieren
quote:marcaro schreef op 23 augustus 2016 @ 18:45:

Hij vind een week te lang zonder mij en vind niet leuk dat hij dan moet werken en thuis zit en ik plezier heb.



Uiteraard gaan we een keer samen alleen hij heeft geen geld voor een 2e vakantie ivm een schuld die hij af moet betalen en ik wel.



Zijn 8 mnd samenHuh? Vreemde redenen zeg. Hij is dus eigenlijk jaloers en bovendien nog wat claimend en dat na 8 maanden. Brrrr
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:marcaro schreef op 23 augustus 2016 @ 18:45:

Hij vind een week te lang zonder mij en vind niet leuk dat hij dan moet werken en thuis zit en ik plezier heb.



Uiteraard gaan we een keer samen alleen hij heeft geen geld voor een 2e vakantie ivm een schuld die hij af moet betalen en ik wel.



Zijn 8 mnd samen



Geen gegronde reden.

Hij heeft zelf ooit schulden gemaakt en daar mag jij nu de prijs voor betalen?

Heel jammer voor hem. Zijn probleem, hij mag aan zijn gevoelens/jaloezie gaan werken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik ga regelmatig los van elkaar weg. Ik vind dat de normaalste zaak van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 23 augustus 2016 @ 18:47:

[...]





Huh? Vreemde redenen zeg. Hij is dus eigenlijk jaloers en bovendien nog wat claimend en dat na 8 maanden. Brrrr



Dit.

Kreeg de indruk dat jullie al járen samen waren, maar na acht maanden al!
Vreemde reden. Als hij werkt, moet jij ook iets doen wat niet per se leuk is? Dat klinkt heel jaloers.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van dikke doei. Liefde is elkaar plezier gunnen! Vrij laten etc..
Alle reacties Link kopieren
quote:marcaro schreef op 23 augustus 2016 @ 18:45:

Hij vind een week te lang zonder mij en vind niet leuk dat hij dan moet werken en thuis zit en ik plezier heb.



Uiteraard gaan we een keer samen alleen hij heeft geen geld voor een 2e vakantie ivm een schuld die hij af moet betalen en ik wel.



Zijn 8 mnd samen



Bullshit.

Mijn man heeft elk jaar vier weken vakantie. Ik kan er maar 2, 2,5 en hoooooguit 3 weken als ik heel veel mazzel heb. Moet ik dan elk jaar 1,5 week minimaal de pest in hebben?

Da's gewoon je partner niks gunnen.



Die van mij is afgelopen week dus ook alleen weg geweest, is iets gaan doen wat we allebei heel leuk vinden.

Maar dan ben je blij voor je partner ipv te balen dat je aan het werk bent.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
8 maanden samen en nu al zo claimend/jaloers?? Moet er niet aan denken! What's next?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:marcaro schreef op 23 augustus 2016 @ 18:45:

Hij vind een week te lang zonder mij en vind niet leuk dat hij dan moet werken en thuis zit en ik plezier heb.



Uiteraard gaan we een keer samen alleen hij heeft geen geld voor een 2e vakantie ivm een schuld die hij af moet betalen en ik wel.



Zijn 8 mnd samen



Wat een zeurpiet. Jullie zijn 8 maanden samen en dan al zo claimerig en zeurderig dat hij huilie huilie thuis zit en jij plezier hebt.

Minder dan een jaar geleden vermaakte hij zich toch ook zonder jou?



Ga vooral wel, voor je het weet mag je niks meer.



Ik ben nu met man en kind op vakantie; eind september ga ik zonder hen nog 5 dagen op stedentrip. Mijn man vindt dat prima en omgekeerd geldt dat net zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven