1e afspraak

15-01-2017 23:27 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik dacht ik ga dit gewoon doen maar nu het dichterbij komt vind ik het toch doodeng worden. Ik ga nu mijn 3e jaar als vrijgezel in. Ik ben gescheiden en ik heb 1 x kort iets gehad met iemand. Maar dat was via via en een bekende vond ik toch anders.



Nu heb ik me na een aantal rot weken ingeschreven bij Lexa en daar met iemand aan de praat geraakt. We zijn nu ongeveer 2 weken aan het appen met elkaar en as vrijdag gaan we iets eten of drinken.



Ik moet het gewoon even van me afschrijven omdat ik eigenlijk dit aan niemand verder verteld heb, 1 vriendin weet ervan.



Maar er gaat vanalles door mijn hoofd....waar moeten we over praten......wat moet ik zeggen......moet ik hem 3 kussen geven bij de begroeting.....moet ik zeggen dat ik meebetaal?



Ik hier echt nul ervaring mee!



Dus....help
Niet teveel over nadenken. Maak dat je iets gezamelijk doet (etentje, film, concert, musea,...), zodat je iets hebt om over te praten zonder dat het je moeite kost. Maak dat je ook je deel betaald zodat er geen verplichtingen zijn, dat werkt gewooon prettiger... En veel lachen dat breekt het ijs...
Alle reacties Link kopieren
verplichtingen? als hij voor haar betaalt, dan moet ze hem verplicht pijpen ofzo omdat hij nu eenmaal betaald heeft?
Bioscoop is echt een domme keuze voor een (eerste) date.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 16 januari 2017 @ 07:12:

Ik zou niet met hem gaan eten, maar afspreken om iets te gaan drinken. (En als het dan 'live' ook klikt ter plekke besluiten om eventueel toch iets te gaan eten). Ik heb ooit een etentje 'uitgezeten' omdat ik bijna meteen al wist dat het 'm niet zou gaan worden. Dan duurt een etentje lang.



Ja precies en is ook relatief erg duur voor iemand maar 1x in je leven spreken (als het niet zo klikt dus). Je bent zo 30-40 euro verder alleen maar voor een kennismaking.



Eerst alleen een drankje is veel handiger. Heb je tenminste ook niet de hele tijd je mond vol en dat je niks kan zeggen!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 16 januari 2017 @ 23:26:

Bioscoop is echt een domme keuze voor een (eerste) date.je kunt toch met elkaar appen tijdens de film.
Alle reacties Link kopieren
quote:cin81 schreef op 16 januari 2017 @ 10:12:

Ik twijfel ook nog over wat ik aan moet doen



Iets waar je je comfortabel en mooi in voelt. En voor een zit-afspraak heb ik zelf het liefst geen keistrak bloesje of truitje aan, dan zit je de hele tijd te denken of je rollen niet teveel opvallen (oke ik spreek voor mezelf).

En ik kies voor een 1e date liefst wel een kleur waarvan mensen al vaak tegen me hebben gezegd dat die me goed staat.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Emperor schreef op 16 januari 2017 @ 23:33:

[...]



je kunt toch met elkaar appen tijdens de film. Oja, zo'n focking irritantje met een steeds oplichtend scherm voor of naast je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 16 januari 2017 @ 23:39:

[...]



Oja, zo'n focking irritantje met een steeds oplichtend scherm voor of naast je.heheh ja dat is kut.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 16 januari 2017 @ 07:12:

Ik zou niet met hem gaan eten, maar afspreken om iets te gaan drinken. (En als het dan 'live' ook klikt ter plekke besluiten om eventueel toch iets te gaan eten). Ik heb ooit een etentje 'uitgezeten' omdat ik bijna meteen al wist dat het 'm niet zou gaan worden. Dan duurt een etentje lang.Een broodje oid eten voor de lunch, of een voorafje, hoofdgerecht en een toetje. Dat scheelt zo al een uur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
We hebben dit nu al afgesproken dus dat ga ik niet meer terugdraaien.



Maar verder alle tips zijn nog welkom. :-)



Ik heb er ook echt zin in, maar het is wel spannend. Ik doe dit voor de 1e keer en alles gaat door mijn hoofd. Voel me een puber
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.



Vanavond is mijn date. Ik vind het heel spannend. Hebben jullie nog tips of adviezen?



Ik weet ook nog niet wat ik aan doe.....aaahhhh
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je zelf zijn. Klinkt als een cliché maar het is toch waar. Ga er niet van uit dat het op een relatie of sexdate uitloopt maar zie het gewoon als een gesprek dat op zich leuk kan zijn.

Trek geen dingen aan die je ook niet aan zou trekken als je met een vriendin ergens wat gaat eten of drinken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het de man in kwestie veel uitmaakt wat je aan hebt, trek dus gewoon iets aan wat jij zelf lekker vindt zitten. Het is koud en glad buiten dus niet te hoge hakken, spijkerbroek met je favoriete shirt of een jurk met legging. Klein beetje decolleté doet het altijd goed.



Wat hij leuk aan je vindt is je killersmile, je interesse, je openheid in gesprek en het feit dat je een beetje met m flirt.

Have fun!
...
quote:cin81 schreef op 20 januari 2017 @ 11:46:

Hoi meiden.



Vanavond is mijn date. Ik vind het heel spannend. Hebben jullie nog tips of adviezen?



Ik weet ook nog niet wat ik aan doe.....aaahhhh

Hahaha, herkenbaar. Het is hem niet eens opgevallen wat ik aan had

Was ik dagen druk mee en vriendinnen ook, want ik bleef maar zeuren.



Inderdaad aandoen waar je je fijn invoelt (als je in gezelschap bent)
Alle reacties Link kopieren
Niet te veel nadenken.

En als je een bekende tegenkomt zeg je 'hoi'. Echt zo moeilijk kan het allemaal niet zijn hoor.



'Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest (en dat nooit op komt dagen)'. Deze zin spreekt mijn man's oma heel vaak uit en die helpt mij in veel gevallen wel weer even met beide benen op de grond te komen.



Veel plezier vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in principe alleen af spreken iets te gaan drinken, dan zit je er geen hele avond aan vast wanneer het niet bevalt.



Is het heel erg gezellig dan kan je er alsnog een etentje aan vast plakken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Iekx schreef op 20 januari 2017 @ 12:04:

Niet te veel nadenken.



Vind ik altijd een gewéldige tip dit.

Hoe doe je dat? Dat vergeet men er altijd bij te schrijven.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 januari 2017 @ 12:47:

[...]



Vind ik altijd een gewéldige tip dit.

Hoe doe je dat? Dat vergeet men er altijd bij te schrijven.Hahaha inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel tussen jurkje of jeans met blouse
quote:cin81 schreef op 20 januari 2017 @ 13:03:

Ik twijfel tussen jurkje of jeans met blouseWat is de twijfel?
Alle reacties Link kopieren
Of een broek niet te simpel is. Ik draag het normaal allebei. Soms jurkje en soms broek.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ben ook bang voor stiltes.....aaahhhh



Echt heel erg. Ik heb dit nog nooit gedaan. Dus sorry voor mijn onnozele vragen.
Broek is veel warmer.

En als er stiltes vallen is er geen klik en spreek je niet meer af
Alle reacties Link kopieren
Laat nog even weten hoe het was



Ik hoop dat je een broek aangedaan hebt, wat een kou anders!!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend.

Leuke date?

Je bent vast nog op stap.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven