2 jaar gelogen en bedrogen

25-11-2014 19:27 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nu ongeveer 6 jaar een relatie. We hadden Allebei afgesproken nooit te gaan roken. Ik had er sowieso een hekel aan en hij ook. We hadden het gezworen. We wonen ver van elkaar dus controleren was niet echt mogelijk. Ik ben er nu achtergekomen via klasgenoten dat hij al 2 jaar rookt. Stiekem achter mijn rug om. Hij heeft het toegegeven en het was om " stoer" te doen. Alleen als je van iemand houdt doe je zo iets niet toch? Ik hou van hem en ik vindt hem nog leuk. Maar ik weet niet wat het beste is om te doen. Een relatie kapot maken door te roken vindt ik erg. Maar mij gaat het meer om het liegen. Wat zouden jullie doen?
En wat is jullie leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
deja vu gevoel? had je hier niet al eerder een topic over?
Life is like an hourglass glued to the table.
quote:Wat zouden jullie doen?Ik zou mijn school eerst afmaken en dan op zoek gaan naar een leuker vriendje. Eentje waar ik niet mee af hoef te spreken dat we Allebei nooit gaan roken, die ik niet hoef te controleren, ongeacht waar hij woont. Eentje die ik vertrouw en die mij ook vertrouwt. Een volwassen vent dus! Hoe oud zijn jullie?
quote:Fruity-Pebbles schreef op 25 november 2014 @ 19:28:

En wat is jullie leeftijd?Als ik loep is deze dame twintig met een relatie van zes jaar! Tja, op je veertiende kies je zelden een partner voor het leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 20 jaar
Alle reacties Link kopieren
We waren 14, en hadden er duidelijke afspraken over. Gewoon afspraken in een relatie nu ben ik 20 en op zijn 18e is die gaan roken achter mijn rug om zonder dat ik

Het wist... We wilde al bijna gaan samen wonen.
quote:sandt2.0 schreef op 25 november 2014 @ 19:34:

[...]





Als ik loep is deze dame twintig met een relatie van zes jaar! Tja, op je veertiende kies je zelden een partner voor het leven.

Ik vergeet verdorie nog steeds dat ik zelf kan loepen via mobiel...



Als je 20 bent en zo'n afspraak met je vriendje wilt maken en spreekt over moelijk kunnen controleren...

School afmaken, studeren en ander vriendje zoeken
Wie heeft dat ooit voorgesteld dan? En wanneer? Beloftes op je veertiende kun je toch geen leven lang volhouden? Roken is stom en dom, maar beloftes voor de rest van je leven op je veertiende ook!
Alle reacties Link kopieren
Als hij dit al achter je rug om moet doen dan is dit vast niet het enigste..
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Roken is een verslaving en dat heeft niets te maken met van iemand houden.

Maar hij gaat ook niet stoppen voor jou. Jij kunt afwachten of je het fijn vindt om met iemand die rookt te vrijen of dat je dat liever niet hebt. Jij bent niet verplicht te blijven in een relatie, voor wat voor reden dan ook.
Eh tsja. Wat een dramatische topictitel en OP Het gaat slechts om roken? En op je 14e hebben jullie afgesproken never nooit een peuk op te steken? Denk je dat een dergelijke belofte voor het leven moet zijn? Ben je altijd zo'n controlfreak?

En nu heeft hij je al jaren belogen en bedrogen want hij stak toch stiekem peukies op.



Als dat voor jou dermate ernstig is moet je de relatie verbreken. Maar weegt dat liegen echt zo zwaar voor je dat je de relatie wilt verbreken?
Alle reacties Link kopieren
Hij liegt wel over meerdere dingen ja. Met wie hij is, wat hij aan het doen is enzo
Alle reacties Link kopieren
Of hij wel of niet rookt is zijn eigen verantwoordelijkheid. Hij hoeft daar met niemand anders afspraken over te maken, tenzij hij minderjarig is en het om zijn ouders gaat.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Je snapt toch hoe ik me voel, als je er via klasgenoten achter moet komen dat hij al 2 jaar rookt. Dan voel je je toch gewoon bedrogen. Ik heb vaker gevraagd rook je ? Nee ik rook niet dat zou ik nooit doen en er dan op zo'n manier achterkomen is niet leuk. En hij liegt ook echt zovaak met wie hij is
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 19:35:

Ik ben 20 jaarik zou het echt uit maken hoor. Kleuters
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 19:45:

Hij liegt wel over meerdere dingen ja. Met wie hij is, wat hij aan het doen is enzoHoe weet je dat? Ben je de hele dag bezig met controleren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op mijn veertiende ook echt heel veel beloofd aan heel veel mensen

Geloof dat ik nu op mijn veertigste durf te zeggen dat ik geen 1 van die beloftes ben nagekomen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En waarom liegt hij denk je? Controleer jij hem? Wil jij altijd weten waar en met wie hij is en wat hij aan het doen is?

Is dat ook een afspraak?
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 19:45:

Hij liegt wel over meerdere dingen ja. Met wie hij is, wat hij aan het doen is enzo



Zoals al eerder is gezegd, en je zelf nu ook aangeeft, als hij al liegt over roken dan zal dat zeker niet het enige zijn dat hij achter je rug om doet.



Dus ik zou nog maar een x goed nadenken over die samenwoon plannen.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik controleer hem niet. Ik merk wanneer hij liegt
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, hij rookt...

En nu?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 19:52:

Nee ik controleer hem niet. Ik merk wanneer hij liegtMaar dit heb je 2 jaar lang niet gemerkt?
Maar je vraagt hem wel waar hij is, met wie hij is en wat hij aan het doen is?

Of komt hij zelf met verhalen die niet waar blijken te zijn zonder dat jij dat vraagt?
Alle reacties Link kopieren
Ook, maar gaf hem iedere keer weer een kans

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven