3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:26:

[...]





Knap dat je dat kan zien in je glazen bol, maar vooral lief dat er iemand weer even voor roos opkomt, goed zo dames!Voor voorspelbare gastjes zoals jij heb ik geen bol nodig. Roos is een bekende forummer die hier al langer post. Jij bent een dom ding, dat blijkt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:21:

[...]





Roos heeft meer vrienden en scharrels te neuken dan jij op twee handen kan tellen.

Ssst stil toch!!

Dat hoeft niet iedereen te weten toch!!
...
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:27:

[...]





Wat doe jij hier dan lieverd?En jij? Beetje provoceren, beetje dollen. Toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:27:

[...]





Wat doe jij hier dan lieverd?Zeikerds zoals jij van repliek dienen. Hapjeerbij?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:29:

[...]



Voor voorspelbare gastjes zoals jij heb ik geen bol nodig. Roos is een bekende forummer die hier al langer post. Jij bent een dom ding, dat blijkt.Dat mag je vinden hoor, geen probleem, ik ken jou namelijk niet. Je komt ietwat gefrustreerd over, maar goed dat is dan weer mijn mening
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:29:

[...]



Ssst stil toch!!

Dat hoeft niet iedereen te weten toch!! My lips are sealed....echt waar!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ja beetje dollen ja, morgen weer tijd voor sex, dan laat ik jullie weer lekker serieus praten met elkaar, goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:32:

[...]



My lips are sealed....echt waar!

Kijk, dit vind ik nou jammer.

Ik hou van losse lipjes! Haha.. o wat erg dit. Zal het de rosé zijn, ik heb het zo fijntjes met mezelf vanavond.



Gelukkig mag ik vrijdag weer los. Met mijn scharrel én mijn scharrelinnetje! Het leven is soms best leuk....
...
He ga asjeblieft ff ergens anders je mening geven. Open een eigen topic onder de naam, haat aan die meiden, die domme low life meiden die niks te melden hebben en ga daar verder met klagen. Wezullen de kritiek serieus nemen en er wat mee doen, ondertussen kunnen jullie misschien proberen een eigen leven te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:31:

[...]



Zeikerds zoals jij van repliek dienen. Hapjeerbij?Lekker bezig kanjer, keep up the good work 👍 hier een digitale ballon voor je 🎈 omdat je zo goed je best doet
Hahahahahahahahaha ok dan, steek die maar in je zak
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:34:

He ga asjeblieft ff ergens anders je mening geven. Open een eigen topic onder de naam, haat aan die meiden, die domme low life meiden die niks te melden hebben en ga daar verder met klagen. Wezullen de kritiek serieus nemen en er wat mee doen, ondertussen kunnen jullie misschien proberen een eigen leven te krijgen?

Wat is er toch met jou aan de hand Sofietje! Je bent zo agressieverig. Is een cursusje ituitief kantklossen of macrameeën niet wat? Knap je reuze van op.

Daarbij, dit is niet jouw topic hè, deze is van Vrouwtje die wij toch van heel aardig advies hebben voorzien.



Je kan natuurlijk ook zelf even een topicje openen met als titel "stomme vivameisjes", zal je vast groot succes mee behalen!
...
Alle reacties Link kopieren
Ze hoort bij mij roos, is dat je nog steeds niet duidelijk, wij zijn volwassen vrouwen die zich graag onvolwassen gedragen en het graag voor elkaar opnemen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:34:

[...]



Kijk, dit vind ik nou jammer.

Ik hou van losse lipjes! Haha.. o wat erg dit. Zal het de rosé zijn, ik heb het zo fijntjes met mezelf vanavond.



Gelukkig mag ik vrijdag weer los. Met mijn scharrel én mijn scharrelinnetje! Het leven is soms best leuk....Life is gooood! En jij hebt dubbele pret in het verschiet. Mazzelroosje!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Voel me echt te goed om hier nog serieus op in te gaan. Enne van vrouwtje? Wij waren toch dezelfde persoon? Of is dat alleen wanneer het jullie uitkomt? Ok weet je we gaan er ook niet meer op reageren ook, negatieve aandacht is ook aandacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:40:

Ze hoort bij mij roos, is dat je nog steeds niet duidelijk, wij zijn volwassen vrouwen die zich graag onvolwassen gedragen en het graag voor elkaar opnemenGeniet nog even van jullie spelerijtje, kindjes van jullie niveau moet je even laten spelen, daar slapen ze beter op.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:40:

Ze hoort bij mij roos, is dat je nog steeds niet duidelijk, wij zijn volwassen vrouwen die zich graag onvolwassen gedragen en het graag voor elkaar opnemenOoow, is dat voor elkaar opnemen, janee dan snap ik het. Ga je toch samen lekker op macramé? Ben je meteen van je penisverslaving af. Het heeft enorm geholpen toen ik na mijn sahara periode via een tepelfetisj richting penisdepressie afstevende. Aanradertje wat ik je brom.
...
Alle reacties Link kopieren
Een beetje zoals jij en alixane eigenlijk maar dan waarschijnlijk met iets meer zelfkennis
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:40:

[...]



Life is gooood! En jij hebt dubbele pret in het verschiet. Mazzelroosje! Jaaaaaaa roossje mag in het midden van 2 heerlijke vrouwenborsten enerzijds en een behaard mannelijf anderzijds. Gutverrrr das een aanradertje hoor! Ik heb 2
...
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:43:

Een beetje zoals jij en alixane eigenlijk maar dan waarschijnlijk met iets meer zelfkennis
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nou schat wij gedragen ons volwassener dan hun, misschien niet met dit onderwerp maar zeker wel op heel veel andere vlakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:45:

Nou schat wij gedragen ons volwassener dan hun, misschien niet met dit onderwerp maar zeker wel op heel veel andere vlakken. het was leuk, toedeledokie!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Sorry maar ons spelletje? Wij hebben deze fucking topic geopend, jullie zijn lachwekkend, geloof ook niet dat jullie echt zo kinderachtig zijn, echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hartstikke volwassen en serieus! Zit hier mijn diepste zieleroerselen met jullie te delen, krijg ik dit!



Alixane, wil je mijn beste vriendinnetje worden?
...
Alle reacties Link kopieren
Het is niet echt een penisverslaving hoor, seks is gewoon lekker, vind je toch ook, je bent zo beoordelend, met je roséetje alleen op de bank iedere dag maar weer je mening te geven op forums, het is lekker anoniem dus je kunt alles zeggen toch, mensen beoordelen dat ze sex hebben maar er zelf ook van houden, mensen beoordelen dat ze kinderachtig zijn en vervolgens zeg uberkinderachtig doen, zeggen dat mensen niet aardig reageren en dit dan ook vervolgens zelf doen, och schat, neem nog een slok van je rosé, er zijn altijd mensen die het slechter hebben hoor, dus je mag best tevreden met jezelf zijn, echt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven