34 jaar en single

23-04-2016 21:23 448 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben man en 34 jaar inmiddels. Zoals de topictitel al aangeeft ben ik dus single. En ik weet eigenlijk niet goed hoe ik daar verandering in moet brengen.



Ik heb nooit goed in de markt gelegen bij vrouwen, altijd een beetje het gevoel gehad dat ik aan de zijlijn stond waar vrienden meer succes hadden. Niet dat ik niet met vrouwen om kon gaan, maar ik kwam altijd in de 'friend zone'. Tot aan mijn 31e heb ik dan ook nooit echt een relatie gehad. Toen werd ik aan een meid gekoppeld, wat dus wel uitmondde in een relatie. Deze heeft 2 jaar geduurd, we zijn zelfs gaan samenwonen maar helaas is dat fout gelopen.



Nu ben ik dus weer zo'n anderhalf jaar single, maar ik ben net zo ver als voorheen. Het is niet dat ik het niet probeer, ik ga wel uit ( voor zover de financien het toelaten), ik ga op reis, ik sta ingeschreven op datingsites, maar niks, nada, noppes. Als er nou mislukte pogingen tussen zouden zitten was het tot daar aan toe, maar op dat punt kom ik gewoonweg niet. Op datingsites probeer ik ook genoeg, maar er wordt niet eens op mijn profiel gekeken, laat staan dat er dus een antwoord komt.



Er wordt altijd gezegd dat de biologische klok bij vrouwen gaat tikken, maar zo langzamerhand krijg ik dat gevoel nu ook. Het is niet dat het vrijgezellenleven kommer en kwel is, en bij tijden heb ik echt de voordelen er wel van. Maar ik ben nu de enige in mijn vriendengroep die vrijgezel is, en ook de enige zonder kinderen. Het is ook niet dat ik mijn vrienden niet zie, alleen behoorlijk weinig, ze zitten immers met hun kinderen. Mijn sociale leven kalft dus langzaamaan af, en mocht ik zelf ooit nog kinderen willen dan moet het toch vrij snel gaan gebeuren. Om daar na mijn 40e aan te gaan beginnen zie ik niet zo zitten eigenlijk. En ik wil ook graag een beetje van een relatie kunnen genieten zonder direct de druk te hebben om snel een gezin te stichten. De vraag is alleen hoe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 01 mei 2016 @ 19:08:

Iemand aanspreken met als doel een date vind ik nogal raar. Je ziet iemand en je wilt meteen afspeken? Zomaar zonder info en alleen op uiterlijk? Ik maak doorgaans makkelijk contact met vreemden, kan met vrijwel iedereen een kletspraatje starten over niks, maar als zo iemand me dan mijn nummer vraagt dan trek ik wel twee wenkbrauwen op en ren weg. Ga weg zeg, ik ben geen loslopend wild....



Vriendschappen doe je niet op op straat doorgaans, enkele uitzondering daargelaten, maar via via, via je werk, sport, vereniging, buurt, school, internet, enz. Zelfde voor daten. Maar doorgaans niet tussen de bloemkool en de courgettes op de groenteafdeling.Nu moet ik mij toch melden want misschien ben ik die enkele uitzondering. Ik heb mijn vrouw bij de supermarkt aangesproken. Dat was niet zomaar maar dat kon zij op dat moment nog niet weten. Ik heb haar twee vragen gesteld; Mag ik je iets vragen en mag ik je een kaart (brief) geven. Dit idee was een paar dagen ervoor op intuïtie ontstaan. Ik had haar in een jaar? tijd vaker gezien maar nooit gesproken. De timing waarop ik haar zonder enig idee op de juiste plaats en moment ontmoette bevestigde mijn ingeving. Geen idee of ik het een week had uitgesteld als ze er niet zou zijn. Zij had daarna dus mijn contactgegevens en mijn persoonlijke berichtje. Ik ontving snel een brief terug. Daarop heb ik haar gebeld, er volgden twee dates en snel daarna kennismaking met haar familie. Maar ik geef absoluut toe dat het nogal ongewoon is. Het hele rijtje "normale" ontmoetingsplaatsen die je bovenaan noemt waren voor ons niet aan de orde en Internet was er nog niet!
Als een man mij zomaar aanspreekt op straat, waarvan ik wel aanvoel dat hij meer van me wil, dan zomaar een gezellig kletspraatje, dan reageer ik inderdaad gesloten en terughoudend. Ik ben getrouwd, heb een gezin en ben niet gediend van dat soort aandacht en ik ben jou niks verplicht. Dat maakt mij niet minder zorgzaam dan een Oekrainse vrouw, die wel positief reageert (misschien uit beleefdheid/onzekerheid/angst, of werkelijke interesse). Ik ben ontzettend zorgzaam voor de mensen waarvan ik hou, mijn man, mijn kind, mijn familie en vrienden, maar nee, zorgzaam zijn voor zomaar een man op straat, die het liefst direct met me naar bed zou gaan, daar heb ik nou totaal geen behoefte aan.



Verder ben ik gewoon een vriendelijk persoon. Ik maak best regelmatig even een praatje met iemand die ik niet ken, maar dat zijn mensen die gewoon aardig zijn, geen mensen die iets van me willen.
Ja, een sex vibe ipv interesse vibe, groot verschil.



Verder, ik denk dat als je zelf veel in je hoofd zit, je ook dat aantrekt, platonisch contact. Als je meer in je lijf zit, en sensualiteit voelt, dan trek je ook dit soort contacten aan die tot meer lichamelijk contact leiden ipv 'een goed gesprek alleen'. . Een coach kan vast wel helpen hierbij.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een verhelderend bericht! Ik kom in literatuur trouwens ook die "in het hoofd" omschrijving tegen bij relatie onervaren mensen.
Ja Swifty zegt vaker hele zinnige dingen!
quote:ooitverlegen schreef op 01 mei 2016 @ 19:41:

[...]



Nu moet ik mij toch melden want misschien ben ik die enkele uitzondering. Ik heb mijn vrouw bij de supermarkt aangesproken. Dat was niet zomaar maar dat kon zij op dat moment nog niet weten. Ik heb haar twee vragen gesteld; Mag ik je iets vragen en mag ik je een kaart (brief) geven. Dit idee was een paar dagen ervoor op intuïtie ontstaan. Ik had haar in een jaar? tijd vaker gezien maar nooit gesproken. De timing waarop ik haar zonder enig idee op de juiste plaats en moment ontmoette bevestigde mijn ingeving. Geen idee of ik het een week had uitgesteld als ze er niet zou zijn. Zij had daarna dus mijn contactgegevens en mijn persoonlijke berichtje. Ik ontving snel een brief terug. Daarop heb ik haar gebeld, er volgden twee dates en snel daarna kennismaking met haar familie. Maar ik geef absoluut toe dat het nogal ongewoon is. Het hele rijtje "normale" ontmoetingsplaatsen die je bovenaan noemt waren voor ons niet aan de orde en Internet was er nog niet!Het gebeurt. Er zijn uitzonderingen. Ik zie bij de mensen die ik train in sociale vaardigheden vaak een wat onrealistisch verwachtingspatroon. En die gaan ook op de meest onmogelijke momenten wildvreemden aanspreken. Natuurlijk, het kán gebeuren dat je al maanden iemand in de trein ziet zitten en dat je dan maar gewoon je nummer geeft en het blijkt je toekomstige echtgenote. Het kan. Jij had je vrouw ook al een paar keer gezien. Dus uitzonderingen zijn er altijd. Maar bij wildvreemde mevrouwen een praatje gaan maken in de hoop er een date uit te slepen is doorgaans weinig succesvol.
quote:Vogelaarster schreef op 01 mei 2016 @ 22:11:

Ja Swifty zegt vaker hele zinnige dingen!Ha wat leuk om te horen! dank je wel!
quote:Vogelaarster schreef op 01 mei 2016 @ 15:51:

Doet me denken ...want hij maakt haar blij.Mooi hoe je dochter zo haar weg volgt, en haar hart.
Alle reacties Link kopieren
Heey kan je mij eens een prive berichtje sturen? Ik heb wel een boek voor je waar je veel aan zult hebben. Wil ik je wel geven
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 01 mei 2016 @ 19:41:

[...]



Nu moet ik mij toch melden want misschien ben ik die enkele uitzondering. Ik heb mijn vrouw bij de supermarkt aangesproken. Dat was niet zomaar maar dat kon zij op dat moment nog niet weten. Ik heb haar twee vragen gesteld; Mag ik je iets vragen en mag ik je een kaart (brief) geven. Dit idee was een paar dagen ervoor op intuïtie ontstaan. Ik had haar in een jaar? tijd vaker gezien maar nooit gesproken. De timing waarop ik haar zonder enig idee op de juiste plaats en moment ontmoette bevestigde mijn ingeving. Geen idee of ik het een week had uitgesteld als ze er niet zou zijn. Zij had daarna dus mijn contactgegevens en mijn persoonlijke berichtje. Ik ontving snel een brief terug. Daarop heb ik haar gebeld, er volgden twee dates en snel daarna kennismaking met haar familie. Maar ik geef absoluut toe dat het nogal ongewoon is. Het hele rijtje "normale" ontmoetingsplaatsen die je bovenaan noemt waren voor ons niet aan de orde en Internet was er nog niet!





Haha wow wat gaaf!

Kwam wel meteen over als iemand met veel lef die gaat voor wat die wil
Alle reacties Link kopieren
Het is best wel lastig

Wanneer je zelf de persoon bent, in de 30, single, Lange tijd geen relatie en je wilt het heel graag. Dan zullen de meeste mensen je vertellen dat je er niet zo naar op zoek moet gaan.

Dat het dan juist niet komt, dat het gewoon vanzelf moet gaan of dat je er niet druk om moet maken en meer moet gaan genieten van je leven.

Misschien heb je wel een 9 tot 5 baan, ben je savonds kapot, heb je geen tijd of puf om naar de kroeg te gaan. Wat is dan fijner? Meer doen met je leven terwijl je savonds helemaal kapot bent of in de avond met je vriendin op de bank liggen onder een dekentje? Zomer komt er aan.. Nog beter zelfs, straks lekker buiten in de tuin genieten van het lekkere weer tot laat in de avond.



Ik zou dan toch echt kiezen om er WEL meer werk van te maken en meer mijn best er voor te doen dan dat ik maar meer aan mijn leven ga werken. Het werkt ook wel dubbel trouwens Wanneer je echt besluit om beter op zoek te gaan naar een relatie en je gaat je afvragen wat voor dingen daarvoor zouden helpen.. Dan kom je toch wel op die dingen uit..



Maar goed, je bent 34 jaar, single en wilt toch wel graag een vriendin. Nogmaals ik zou er WEL meer werk van maken alleen.. Ik zou NIET 100% focussen op het verkrijgen van een relatie. Ik zou eerst eens beginnen met meer vrouwen in mijn leven te krijgen. Meer contact met vrouwen.

Om die reden alleen al zou ik dus bij een gemeenschap gaan, een club, op salsa les gaan en vervolgens naar de salsa avonden gaan.

Dan zou ik focussen op gewoon meer daten in je leven.



Je moet niet luisteren naar de mensen die zeggen dat het allemaal wel goed komt. En al helemaal niet naar de mensen die zelf relaties hebben, een leuk date leven, scharrels, een goed sex leven. Die hebben makkelijk praten.



Het is leuk om meer met je leven te doen en er meer van te genieten maar ik zelf geniet toch echt het meeste van een leuke avond doorbrengen met een leuke vrouw. En een avondje uit met een vrouw is toch echt een van de leukste dingen.



Er zijn best wel veel manieren hoe je dit echt kunt veranderen als je het zelf maar ECHT wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 01 mei 2016 @ 23:10:

Het gebeurt. Er zijn uitzonderingen. Ik zie bij de mensen die ik train in sociale vaardigheden vaak een wat onrealistisch verwachtingspatroon. En die gaan ook op de meest onmogelijke momenten wildvreemden aanspreken. Natuurlijk, het kán gebeuren dat je al maanden iemand in de trein ziet zitten en dat je dan maar gewoon je nummer geeft en het blijkt je toekomstige echtgenote. Het kan. Jij had je vrouw ook al een paar keer gezien. Dus uitzonderingen zijn er altijd. Maar bij wildvreemde mevrouwen een praatje gaan maken in de hoop er een date uit te slepen is doorgaans weinig succesvol.

Ik heb mij heel terughoudend opgesteld en in de brief de vreemde situatie ook wel toegelicht. Het over een langere tijd vaker gezien hebben en de indrukken die ik daarbij onbewust heb opgeslagen zijn cruciaal. Ik ben het met je eens dat zomaar en wildvreemd weinig zinvol is maar je intuïtie volgen vind ik nu toch iets anders.

Het klopt wel wat je schrijft over een onrealistisch verwachtingspatroon. Ik kreeg van de AB coach een paar voorbeelden terug van ongebruikelijke methoden die hij had gehoord om contact te leggen. Hij heeft zich er zelf ook eens schuldig aan gemaakt met een briefje achter de ruitenwisser
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelaarster schreef op 01 mei 2016 @ 13:22:

Ik heb niks gelezen hoor, maar misschien heb je wat aan mijn tip.



Ik zag eens een Tv-programma van een jongeman die verliefd was op zijn beste vriendin maar hij was gefriendzoned (zo heette het programma volgens mij ook). Hij kreeg advies van een man die wél heel goed in de markt lag en alle dames om zijn vinger wond.



Al snel werd duidelijk waarom de jongeman gefriendzoned werd: hij was te beleefd, te netjes.



Voorbeeld was: met je date een drankje drinken en een potje poolen. Iedere keer als zij aan de beurt was en zij bukte voorover, keek hij snel de andere kant op. Hij wilde niet onbeleefd zijn. De handige damesman gaf hem juist tips: zeg bijvoorbeeld met een lach dat ze gerust even mag blijven staan, of een goedkeurend 'zooo'.



Maar pas op: teveel werkt tegen, je bent ook weer snel een op seksbelust type. De mannen die dit goed weten te doseren, op het juiste moment, de juiste toon op de juiste manier, die geven de vrouw dat speciale gevoel.Vind maar eens het juiste evenwicht. Bij sommigen heb ik de naam geen interesse te hebben voor vrouwen. Bij anderen heb ik de negatieve naam seksueel ongewenst gedrag te vertonen. Geen interesse tonen in vrouwen is veiliger dan ongewenst gedrag vertonen. Veilig ja, maar ik schiet dan blijkbaar in mijn eigen voet. Je moet diverse keren op je bek gaan, om het juiste evenwicht te vinden. Ik heb dan snel een slechte naam, naast dat mensen denken dat ik niet normaal ben (door autisme).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 01 mei 2016 @ 19:08:

Maar sowieso: alleen sociaal nogal gehandicapte mensen denken dat je zomaar mensen moet aanspreken op straat om contact te maken. Ik geef bijvoorbeeld sociale vaardigheidstraining. Dn daar denken mensen ook dat 'contact maken' inhoudt dat ze zomaar iedereen bij de bushalte en de kassa kunnen aanspreken en dat er dan vanzelf sociale contacten ontstaan.

Ik spreek ook geen vreemde mensen aan bij de bushalte of zo. Als er iets opvallends gebeurt maak niet ik, maar vaak iemand anders een opmerking over het weer of zo, of de trein is voor de zoveelste keer te laat. Ik maak dan een opmerking terug, en zo is er een gesprek. Maar dat gesprek is voorbij zodra de ander of ik uitstap(t). Ik kan niet goed inschatten hoe mensen mij zijn, dus zal ik met het maken van een praatje met een onbekende voorzichtiger zijn dan ik denk dat andere mensen zijn.



Ik ben het verder eens met de rest wat je schreef.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
RamonZwiggelaar,



Ik heb ook de neiging er ook niet steeds mee bezig te zijn. Soms ben ik dat wel, en dan gaan de berichten op dit en andere fora daar soms ook over. Maar ik kom op het punt dat ik vind dat het obsessieve vormen aanneemt. Dan richt ik mijn aandacht voor een paar maand of zo, op iets anders. Dan steekt het onderwerp weer de kop op. Dat suddert dan weer flink, maar na enige tijd is het welletjes en gaat er weer een paar maand overheen. En zo gaat dat maar door.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 01 mei 2016 @ 23:10:

[...]



Het gebeurt. Er zijn uitzonderingen. Ik zie bij de mensen die ik train in sociale vaardigheden vaak een wat onrealistisch verwachtingspatroon. En die gaan ook op de meest onmogelijke momenten wildvreemden aanspreken. Natuurlijk, het kán gebeuren dat je al maanden iemand in de trein ziet zitten en dat je dan maar gewoon je nummer geeft en het blijkt je toekomstige echtgenote. Het kan. Jij had je vrouw ook al een paar keer gezien. Dus uitzonderingen zijn er altijd. Maar bij wildvreemde mevrouwen een praatje gaan maken in de hoop er een date uit te slepen is doorgaans weinig succesvol.Zeg maar gerust kansloos.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren werd ik op de fiets onverwacht vriendelijk gegroet door een man. Ik verwachtte dat ik hem op zijn minst van gezicht zou kennen, maar nee, wildvreemde. Ik schrok onwillekeurig, hij stelde me gerust, hij wilde alleen maar weten waar ik mijn rugzak gekocht had. Voor zijn dochtertje, want die had de moomins erop herkend.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:ooitverlegen schreef op 02 mei 2016 @ 13:32:

[...]



Ik heb mij heel terughoudend opgesteld en in de brief de vreemde situatie ook wel toegelicht. Het over een langere tijd vaker gezien hebben en de indrukken die ik daarbij onbewust heb opgeslagen zijn cruciaal. Ik ben het met je eens dat zomaar en wildvreemd weinig zinvol is maar je intuïtie volgen vind ik nu toch iets anders.

Het klopt wel wat je schrijft over een onrealistisch verwachtingspatroon. Ik kreeg van de AB coach een paar voorbeelden terug van ongebruikelijke methoden die hij had gehoord om contact te leggen. Hij heeft zich er zelf ook eens schuldig aan gemaakt met een briefje achter de ruitenwisser

En het kan ook echt weleens werken. Daar zeg ik niks over. Zeker mensen die sociaal behoorlijk vaardig zijn en goed zijn in het oppikken van signalen kan dit prima werken, als je iemand al een tijdje ziet, je maakt oogcontact en je voelt aan dat je wel toenadering kunt zoeken krijg je zelden een nare reactie. Hoogstens een 'wat leuk, maar niet geïnteresseerd'.



Maar ik ben weleens op pad geweest met iemand die ik trainde. Die dacht dan ook de sociale vaardigheidstraining in praktijk te brengen en tegelijk een chicky te scoren. Dat bekeek ik van een afstandje en dat was pijnlijk en voor de dame in kwestie best wel eng. Ging hij bijvoorbeeld bij een leuke cassiere 3x opnieuw in de rij staan. Of als hij aan de beurt was heel ongepast en gesprekje beginnen over relaties en of ze een vriend had. Terwijl er een rij achter hem stond en het meisje niet wist waar ze moest kijken en duidelijk niet geinteresseerd was.

En dan niet bij 1 zo'n dame, nee, in een uurtje tijd wel bij een stuk of 3/4. En dan beledigd zijn dat er geen één hapte. Ik ken wel meer van dat soort mannen en dat wat er bij hen misgaat hoor ik hier in het topic ook terug: onhandigheid in sociaal contact, niet in staat zijn signalen op te pikken, niet echt geinteresseerd zijn in de vrouw die voor je staat maar gewoon in het idee van 'een relatie' of 'een vrouw', en dan boos zijn op de vrouw in het algemeen als het niet lukt.
En dan vrouwen 'arrogant' noemen, of 'veeleisend'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelaarster schreef op 02 mei 2016 @ 17:31:

En dan vrouwen 'arrogant' noemen, of 'veeleisend'.



Als je keer op keer bot vangt, kan ik me zo'n reactie uit frustratie nog wel voorstellen.



Helaas denken sommige mannen die onsuccesvol zijn in daten en relaties dat zij zelf supergeweldig zijn, en wie hen afwijst moet dus wel arrogant en veeleisend zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
@ Rhaegal: Interessante job! Maar ik krijg er nog net geen plaatsvervangende schaamte bij. Hoewel ik nog wel een paar ongewone dingen heb gedaan ligt deze benadering ver uit mijn richting. Daar kwam ik met gemiddeld 1 per jaar in 12 jaar tijd niet bij in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Tonkje,



Als ik echt "supergeweldig" was, had ik allang wel een relatie gehad. De schuld ligt dan ook niet bij vrouwen. Het ligt gedeeltelijk bij mij, al vind ik "schuld" een zwaar woord. Zij die niet succesvol zijn, moeten een andere aanpak kiezen. Dat geldt ook voor mij.



Ik zou moeten gaan daten en ik wil daarin oefenen. Ik weet niet of ik de vaardigheden heb om te daten; ik zou dat moeten proberen. Maar hoe doe ik dat? In je eentje daten is net zo'n onzin als een getal door nul delen. Om te kunnen daten moet er een vrouw zijn, die dat wil. Er moet dus nog iets anders vooraf gaan.



Mannen die vrouwen op straat aanspreken en denken dat ze daarmee een vrouw kunnen scoren zijn kansloos. Vrouwen "ruiken" dat gewoon. Hoe moet het dan? Ik weet het niet. Dat is dus niet de juiste manier. Vroeger had ik heel veel kansen kunnen hebben, maar die zijn mij bewust ontnomen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhaegal schreef op 01 mei 2016 @ 19:08:

Ben je ooit in Polen geweest? Als wildvreemde mensen op straat nou ergens niet benaderbaar zijn is het wel Polen.

Maar sowieso: alleen sociaal nogal gehandicapte mensen denken dat je zomaar mensen moet aanspreken op straat om contact te maken. Ik geef bijvoorbeeld sociale vaardigheidstraining. Dn daar denken mensen ook dat 'contact maken' inhoudt dat ze zomaar iedereen bij de bushalte en de kassa kunnen aanspreken en dat er dan vanzelf sociale contacten ontstaan.



Waar schrijf ik dat ik mensen op straat aanspreek voor dates??? Ik heb in het verleden veel mensen aangesproken als oefening om van mijn angsten af te komen. Dat had met daten totaal niets te maken. Hetzelfde als dat ik niet naar NMLK activiteiten ging voor dates. Een sociale vaardigheidstraining neem ik niet zo serieus meer sinds ik er ooit aan deelgenomen heb. Er zijn maar weinig mensen die geen sociale vaardigheden hebben. Het gaat juist om het vertrouwen en durf om de vaardigheden te gebruiken.



quote:Vrijwel niemand vindt het leuk om zomaar aangesproken te worden als het niet ergens over gaat.Wat is de definitie van "niet ergens over gaat"? Misschien moet je dan ook eens zelf de straat op gaan om te kijken of je wel gelijk hebt. Want dit is echt onzin.



Ik geef alleen aan dat Westerse vrouwen bij voorbaat al minder openstaan voor zaken dan bijvoorbeeld Oost-Europese vrouwen. Eigenlijk zie ik dat direct bevestigd worden in de reacties op mijn post. Ik ben regelmatig in Polen geweest en heb ook Poolse kennissen.



Het is behoorlijk arrogant dat een vrouw die op straat aangesproken wordt door een man direct denkt dat het om een date of seks gaat.



quote:Mensen zoals ik? Wauw. Je generaliseert zelf nogal.Dat doe jij toch precies hetzelfde. Lees je posts maar eens terug. Je hebt allerlei vooroordelen die nergens op gebaseerd zijn. Ja, daar reageer ik dan op.quote:Dat is ook meteen de reden dat vrouwen uit Afrika en Oost-Europa wél geinteresseerd zijn in de mannen die hier afvallen: in hun omgeving is het treuriger gesteld en ze zijn al tevreden als iemand een inkomen heeft, in het westen woont en niet drinkt of mishandeld. Die eisen liggen anders.Dit bedoel ik met vooroordelen. Veel vrouwen uit Oost-Europa zoeken een Westerse man terwijl ze zelf gewoon werk en geld hebben. Maargoed, dat past niet in jouw beeld vermoed ik. Er is in Oekraïne bijvoorbeeld nog steeds een vrouwenoverschot. Dát is de reden dat die vrouwen interesse hebben in mannen buiten hun eigen land.quote:Je moet niet luisteren naar de mensen die zeggen dat het allemaal wel goed komt. En al helemaal niet naar de mensen die zelf relaties hebben, een leuk date leven, scharrels, een goed sex leven. Die hebben makkelijk praten.Precies.
Alle reacties Link kopieren
quote:stekelbaars schreef op 02 mei 2016 @ 21:37



Het is behoorlijk arrogant dat een vrouw die op straat aangesproken wordt door een man direct denkt dat het om een date of seks gaat.Dat jij dit arrogant noemt zegt voor mij wel dat jij echt niet snapt hoe het vaak door vrouwen ervaren wordt wanneer ze "zomaar" op straat door een man wordt aangesproken. En logisch ook want jij bent een man, dat heb jij niet meegemaakt. Maar de keren dat een man alleen de weg wil vragen worden echt heel ruimschoots overschaduwd door de keren dat het wel om iets anders gaat. En dat kan een heel onveilig gevoel geven. Dat is niet arrogant van vrouwen, dat is de realiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven