Aan welke 'ex' denk jij nog wel eens terug?

18-10-2016 11:01 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeg ik me opeens af: aan welke 'ex' (ex mag ex-scharrel zijn, maar ook ex-man waar je lang mee getrouwd was), denk jij af en toe nog terug? Op welke momenten en waarom?



Ik zal aftrappen: afgelopen week hoorde ik opeens het nummer "goodbye my lover" voorbij komen op de radio. Direct weer de knoop in mijn maag die ik tot 4 jaar geleden kon voelen, het misselijke gevoel kwam zo weer boven. Ging om een man waar ik een geweldige tijd mee heb beleefd, maar wat niks is geworden.

Hij bleek bezet.



Nu hartstikke gelukkig met vriend en baby, dus met mij is alles goedgekomen;) Benieuwd of jullie ook exen hebben waaraan je soms zo vanuit het niets terugdenkt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan al mijn exen nog wel eens terug.

Soms met verbazing (waarom viel ik in godsnaam voor hem? Ik moet wel wanhopig geweest zijn) soms met dankbaarheid, voor de fijne tijd die we gehad hebben, en aan mijn huidige ex denk ik nog elk uur van de dag, dan vraag ik me af wat hij aan het doen is, en of hij nog aan mij denkt zoals ik aan hem, met een mengeling van liefde, verdriet en pijn, en ja, het is nog heel vers, vandaar...
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik hield van ze allemaal, en jazeker heb ik nog steeds verdriet,..ik vind dat dat mag.

Van een niet, maar dat was een wijf, zo bleek.

Maar van alle anderen..god, wat hield ik van ze, ..en stilletjes zal ik dat altijd doen.

Maar ben nu erg gelukkig met de man, waar ik al tien jr beste vriend mee ben.

En dat zal hij altijd zijn, mijn beste vriend....en nu mijn volop geliefde!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Aan een ex waarmee ik het soms wel 3 keer op een dag deed. Seks dus. Met niemand ooit meer zo'n seksuele aantrekkingskracht gehad.
Soms denk ik terug aan 2 exen, meestal inderdaad door muziek die me aan hen doet herinneren.
quote:elle5460 schreef op 18 oktober 2016 @ 11:10:

Ik hield van ze allemaal, en jazeker heb ik nog steeds verdriet,..ik vind dat dat mag.

Van een niet, maar dat was een wijf, zo bleek.

Maar van alle anderen..god, wat hield ik van ze, ..en stilletjes zal ik dat altijd doen.

Maar ben nu erg gelukkig met de man, waar ik al tien jr beste vriend mee ben.

En dat zal hij altijd zijn, mijn beste vriend....en nu mijn volop geliefde!Maar ze liggen wel allemaal in het kanaal?
Alle reacties Link kopieren
Soms zeggen mensen wel eens, je moet niet over je exen praten, niet aan het verleden denken...

Ect ect...ik vind van niet, het was een deel van je leven, waar je toen van hield, dus natuurlijk mag je er volop over praten, geeft toch niks?

Het is zo gelopen, het is zo gegaan, en daar doet niemand wat aan, dus met de beste eer en geweten, praat, lucht je hart...want dat is de beste weg, weer, opnieuw, naar nieuw geluk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Denk heeeel soms aan 1 ex terug, mijn eerste vriend waar ik ook voor het eerst mee samenwoonde. Gewoon fijne herinneringen
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex scharrel van 4 jaar terug. Het duurde maar een paar maanden, maar het was zo intens. Ik denk er nog bijna dagelijks aan, hoewel ik ontzettend gelukkig ben met mijn vriend en hem voor geen goud zou willen inruilen voor die scharrel.
Oh, mijn eerste échte liefde! Daar krijg ik nog wel eens knikkende knietjes van. Wat een vent.
Alle reacties Link kopieren
Laatst dezelfde handzeep gebruikt die hij ook altijd had staan. Op het moment dat ik het gebruikte werd ik teruggeworpen in de tijd.

Heb nog vaak aan hem gedacht, hij had het plotseling uitgemaakt, dus heb er wel even over gedaan om eroverheen te komen.

Door die zeep en sommige muziek moet ik sterk aan hem denken.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegalPrinces schreef op 18 oktober 2016 @ 11:12:

[...]





Maar ze liggen wel allemaal in het kanaal?

De man van mijn kinderen niet, de rest wel...eentje die ik nog even verwerken moet, maar ook dat gaat al beter, nog niet zijn autoband lek gestoken, maar daar ben ik nog over in de twist.

Mijn vriend zegt, lieve el, doe wat je hart je ingeeft...ben er verdomme nog steeds niet uit.

Wat vind jij?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan "al" mijn exen nog regelmatig. Ik heb veel van ze gehouden en eigenlijk gaat dat bij mij nooit helemaal weg. Ik denk dat dat wel anders zou zijn wanneer het slechte relaties waren, maar dat waren het niet.
Mijn ex van een jaar terug, ik ben door een ontzettende rottijd gegaan door hem en uiteindelijk pasten we ook echt niet bij elkaar maar als we t goed hadden was t ook echt fantastisch.

Nog steeds denk ik wel eens, misschien als we elkaar op een ander moment in ons leven hadden leren kennen....en dan denk ik weer terug aan de eerste keer dat hij me sloeg.

Raar hoe dat werkt in je hoofd
Alle reacties Link kopieren
aan allemaal wel eens, gister nog, ik keek naar datum en bedacht me dat mijn "eerste" vriendje ooit, (kalverliefde) jarig is/was, hij was degene met wie ik voor het eerst zoende, ik was 13 of 14 zucht en hij 16



ik heb 2 exen gehad aan wie ik liever niet terug denk en gelukkig komt dat ook hooguit maar 1 of 2x per jaar voor ofzo



en dan heb 2 exen aan wie ik wel vaker denk, een met de gedachte wat zag ik toch in hem ?? en de ander met o dat waren leuke tijden..





o muziek is trigger hier ook.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mocht ik ooit een ex krijgen, zal ik veel aan haar denken. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tweede vriendje, hoe zou het geweest zijn als hij niet aan de drugs had gezeten.
Onlangs trof ik mijn ex-vriendje van twaalf jaar geleden op een feestje. Ik mocht niet met hem omgaan van mijn moeder en ik was er helemaal kapot van toen hij het uitmaakte om die reden. Over die twaalf jaar was ik vergeten wat er zo leuk was aan hem, maar op het feestje werd ik er aan herinnerd dat het vooral een heel lieve man is, die zijn hart op de juiste plaats heeft. Hij had ook gehoord dat mijn moeder inmiddels overleden is en daar hebben we nog fijn over gepraat. Toen ik hem een week later trof in de supermarkt en hij mij een lieve glimlach toe worp, ja, toen heb ik toch nog even aan hem moeten denken die week. Op een onschuldige manier natuurlijk. Zou mijn man er niet voor inwisselen, in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:maritk schreef op 18 oktober 2016 @ 11:09:

Ik denk aan al mijn exen nog wel eens terug.

Soms met verbazing (waarom viel ik in godsnaam voor hem? Ik moet wel wanhopig geweest zijn) soms met dankbaarheid, voor de fijne tijd die we gehad hebben, en aan mijn huidige ex denk ik nog elk uur van de dag, dan vraag ik me af wat hij aan het doen is, en of hij nog aan mij denkt zoals ik aan hem, met een mengeling van liefde, verdriet en pijn, en ja, het is nog heel vers, vandaar...Wat een vervelende tijd voor je! Ik ken het al te goed, omdat ik er heel moeilijk overheen ben gekomen. Alleen al die vraag of hij je ook mist.. Pff het knaagt gewoon aan je. Veel succes ermee. Ow ja, en ik zeg altijd: als jullie voor elkaar bestemd zijn, dan zullen jullie wegen zeker weer kruisen.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegalPrinces schreef op 18 oktober 2016 @ 11:11:

Aan een ex waarmee ik het soms wel 3 keer op een dag deed. Seks dus. Met niemand ooit meer zo'n seksuele aantrekkingskracht gehad.

Wees maar niet bang, komt wel weer.

Ook ik heb nu de beste sex ever!..ik schaam me niet, geniet er volop van, voel me ongelooflijk sexy bij hem, en voel me ontzettend vertrouwd bij hem.waar ik denk dat ik zo,n goede sex heb, omdat ik deze man door en door vertrouw, vind het zelfs niet erg als hij omkijkt naar een andere vrouw!

En dat zegt wat.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Oh ja ik heb zo'n ex. De aantrekkingskracht is/was geweldig. Kom hem nog vaak tegen op feestjes, we hebben beiden inmiddels een gezin. Hij een vrouw en ik een man, die we echt niet kwijt willen.

Maar ja... soms zou ik wel even terug in de tijd willen en denk ik wel eens 'wat als het langer had geduurd toen tussen ons?' we zijn goed uit elkaar gegaan, waren jong, wilden geen vastigheid enz.



We vinden het altijd erg leuk om elkaar te zien. Ik weet dat hij niet helemaal trouw is aan zijn vrouw, maar ik ben wel trouw aan mijn man. Al kost me dat wel wat moeite af en toe
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 18 oktober 2016 @ 11:22:

mocht ik ooit een ex krijgen, zal ik veel aan haar denken. Denk ik.

Wat een meer dan lieve opmerking.

Mooi.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 18 oktober 2016 @ 11:35:

[...]



Wees maar niet bang, komt wel weer.

Ook ik heb nu de beste sex ever!..ik schaam me niet, geniet er volop van, voel me ongelooflijk sexy bij hem, en voel me ontzettend vertrouwd bij hem.waar ik denk dat ik zo,n goede sex heb, omdat ik deze man door en door vertrouw, vind het zelfs niet erg als hij omkijkt naar een andere vrouw!

En dat zegt wat.Klinkt alsof je het geluk gevonden hebt, fijn! Geniet er van
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 18 oktober 2016 @ 11:43:

[...]



Klinkt alsof je het geluk gevonden hebt, fijn! Geniet er van

Thx bugs.

Hij maakt zo,n goede vrouw van me, haalt het beste bij me naar boven.

Zo zorgzaam en lief.

.

Er moet even wat van me hart af, laatst zat ik ergens mee, kon er wel om huilen, toen zei hij..."elle, jij weet het, vind je antwoord."

"Je weet het best".

En liet me mijn eigen keuze maken.

Nog weet ik het antwoord niet, maar ik vertrouw erop dat ik hem ga vinden.

Door hem.

Zo bijzonder.

Ik krijg rust in mijn hart, en dat is het mooiste geschenk wat hij mij geven kan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
15 jaar geleden werkte ik in een Azc als sociaal werker, daar woonde toendertijd een Irakees waar ik

stiekem(want personeel/bewoner ) een "relatie/scharrel"mee had.

Ik kreeg een andere baan, en ben me altijd af blijven vragen of hij in Nederland is blijven wonen,

of uitgezet is.

Als ik muziek uit die tijd hoor, herinner ik me de stiekeme afspraakjes in het azc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven