Aanvoelen

02-05-2007 20:58 14 berichten
Hallo allemaal!!



Ik vroeg me af of je je partner aanvoelt??



Op welke gebieden wel en welke gebieden niet.. gewoon wat het eerste bij je opkomt??



Ben benieuwd ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic. Ik voel vaak zijn stemming aan, wat me heel logisch lijkt en niet zo bijzonder. Aan de manier waarop hij hallo zegt of kijkt weet ik vaak al in wat voor humeur hij is. Hij ook bij mij trouwens, zelfs als ik 't probeer te verhullen.



Verder belt hij vaak net als ik aan 'm zat te denken of andersom, en hebben we vaak tegelijk hetzelfde liedje in ons hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook altijd precies wat hij gaat zeggen ....vaak zeggen we tegelijkertijd hetzelfde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb het aan mijn man gevraagd of ik hem goed aanvoel (hij kijkt voetbal).

Hij zei; 'Watte?....Ik zit ff voetballen te kijken als je het niet erg vindt!!!' (er was net een doelpunt gevallen en een behoorlijke herrie omdat het geluid op doven/hardhorendensterkte staat)



Ik denk dus niet dat ik hem zo goed aanvoel, anders had ik deze vraag wel op een minder precair tijdstip gesteld.



Dat wordt therapie......
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt therapie......
Electroshocks zijn terug van weggeweest...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man even weggaat ( bijv. wanneer we op het strand liggen en hij gaat even wat te drinken kopen , of iets dergelijks ) kijk ik altijd op/ om op het moment dat hij aan komt lopen.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik. terwijl ik aan 't werk ben. denk 'ff kijken of m'n lief gemaild heeft' ligt er dezelfde minuut een mailtje. En als ik m'n sms cheque krijg ik vaak op hetzelfde moment een berichtje, waarin verwezen wordt naar een liedje waar ik net over zit te mijmeren. We worden trouwens ook samen wakker met hetzelfde liedje in ons hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote: annea reageerde . We worden trouwens ook samen wakker met hetzelfde liedje in ons hoofd. duh..........kúnst met een radiowekker .........



:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
:D Haha bianca dat denk ik dus ook altijd, als we tegelijk een liedje in ons hoofd hebben, dat we het vast ergens gehoord hebben net en onbewust opgepikt hebben. Ik wacht op de dag dat mijn (buitenlandse, niet-nederlands sprekende) vriendje Rowwen Heze gaat zingen op 't moment dat ik 't in mijn hoofd heb.
Alle reacties Link kopieren
Dat aanvoelen is trouwens verrekte handig als de één ziet / voelt dat de ander belaagd wordt door iemand die hij/ zij niet kan uitstaan .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar.........is het aanvoelen of horen, zien, ervaring, etc. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat hebben wij zo vaak! Denk ik afgelopen zondag in de ochtends 'goh, best lang geleden dat we eens eten hebben besteld' zegt hij rond etenstijd 'he, zullen we wat bestellen?  Of hij komt thuis uit zijn werk en zegt bij binnenkomst dat het lang geleden is dat we bepaalde kennissen gezien hebben, ja, had ik dus net die middag gemaild wanneer we weer eens bij elkaar zouden komen. Heb ik eens zin in koffie 's avonds (meestal drinken we geen koffie na de middag) zegt ie 'he heb je ook zin in koffie'? Dat soort dingen dus vooral. Geen hoogstaande gebeurtenissen maar soms wel grappige toevalligheden. Oh, en elke avond denkt 1 van ons 'ik zal de katten maar eens eten geven' denken we ook vaak tegelijkertijd! Maar dat kan ook aan het feit liggen dat ze al een uur aan het bleren zijn, naar de buikjes grijpen, de prullenbak in duiken, op de sloffen aan het kauwen zijn, maar toch :P
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd denk ik dat wanneer je een relatie hebt, zoals man en vrouw, maar ook kind en ouder, broer en zus, hele goeie vrienden, dat je erg gericht bent op elkaar en dus ook kleine signalen oppikt die je bij mensen die verder van je afstaan niet oppikt.

Ik liep 'ns met een groep mensen in de stad op een uitgaansavond, mijn vriendje liep een meter of 100 achter me naast mijn broertje, en zei op praattoon 'margaretha', waarop ik stopte, terwijl niemand naast mij of achter mij gehoord had dat hij me riep. Alleen mijn broertje had 't gehoord omdat die naast mijn vriend liep, en hij zei toen 'wat heb jij een ziek gehoor!' waarop mijn vriendje zei 'dat is gewoon telepathie'. :D
Ik voel hem wel goed aan vind ik. Als er iets is, of wat hij vindt van dingen. Andersom ook. Ook al praten we weinig. Misschien daarom, dat hoeft niet ofzo :-) ja soms wel, maar meestal gaat het non-verbaal ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven